Vähähiilarinen "naposteltava"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cji
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites tuota kun itsellä tulee naposteltua jäisiä mustikoita sillon tällön. :)

Olen vähähiilihydraattisella dietillä. Niin onko haittaa noista mustikoista jos ei hirveesti kerralla syö? Olen nyt kerrallaan napsinut n.100g ihan välipalan yhteydessä. Ihan hyviihän ne mustikat minun mielestä on... :D Menee melkeen karkista.
Muu ruokailu on kyllä kondiksessa ja rasvaakin on jo kivasti palanut.

edit. Niin unohtu sanoa, että en monesti päivässä noita mustikoita syö. En välttämättä edes jokapäivä...

EeDee sanoi:
Mites tuota kun itsellä tulee naposteltua jäisiä mustikoita sillon tällön. :)

Olen vähähiilihydraattisella dietillä. Niin onko haittaa noista mustikoista jos ei hirveesti kerralla syö? Olen nyt kerrallaan napsinut n.100g ihan välipalan yhteydessä. Ihan hyviihän ne mustikat minun mielestä on... :D Menee melkeen karkista.
Muu ruokailu on kyllä kondiksessa ja rasvaakin on jo kivasti palanut.

edit. Niin unohtu sanoa, että en monesti päivässä noita mustikoita syö. En välttämättä edes jokapäivä...
Ei mustikoista missään nimessä haittaa ole, ellei sokerinsietokykysi nyt aivan huono ole (niinkuin ei todennäköisesti olekaan tuolla iällä). Kyllä itselläni on semmoinen sääntö, että kasviksia ja marjoja syön niin paljon kun kulloinkin maistuu. Hedelmien kanssa rajoitankin syömistä. Marjat ja hedelmät kun ovat käsittääkseni esim.antioksidantti määriltään melko erilaisia, ja ainakin itselläni hedelmien syönti johtaa nälkään.

Critter sanoi:
Ei mustikoista missään nimessä haittaa ole, ellei sokerinsietokykysi nyt aivan huono ole (niinkuin ei todennäköisesti olekaan tuolla iällä). Kyllä itselläni on semmoinen sääntö, että kasviksia ja marjoja syön niin paljon kun kulloinkin maistuu. Hedelmien kanssa rajoitankin syömistä. Marjat ja hedelmät kun ovat käsittääkseni esim.antioksidantti määriltään melko erilaisia, ja ainakin itselläni hedelmien syönti johtaa nälkään.
No hyvä homma. :thumbs: Kaippa sitä vahingossa jotain vitamiiniakin saa noista mustikoista ja muistakin marjoista. :rolleyes:
Tietenki vitamiinia tulee tabletteinakin otettua, mutta tuskinpa niitä liikaa voi saada... ei kai?

No eikös se tavallinen kevytkermaviili käy dippaukseen? Sinne sekaan joku dippisekoitus-pussi sipsihyllystä. Eilen telkkaria katellessa napostelin porkkanoita em. dipin kera.

+1

tai sit tekee maustesekoituksen ite

valkosipuli rouhe.. yrtti..suola..pippuri..chili..paprika..

ja sit jotai sooseja esim

bbq, sweet&sour, curry
noi on yleensä rasvattomia ja vähä hiilarisia

She Devil sanoi:
sekaan joku dippisekoitus-pussi sipsihyllystä.

Noi maksaa ihan himskatin paljon.

... ja transrasvoja.

(Ja kaikkihan tietävät että alle 20 g päivä on Atkinsin induktiovaihe, l. ensimmäiset 2 viikkoa?)

Back
Ylös Bottom