- Ikä
- 40
pitäisköhä mun hommata itelle joku toimiva ohjelma ja jos joku vois antaa jotain pientä vinkkiä, oon kyl kattonu noita saliohjelmia mut ei oikeen tiedä mitä käyttäis, koska alkuperäsesti oon käyny maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin salilla ja tehny pääasiallisesti penkkiä, vatsaa, hauistankoa ja takakyykkyä...mut ongelma on se et tuo sali on aika vajaa laitteista, siel on vaa tavallinen penkki, hauispenkki ja tangot, takakyykkyteline, ojentajalaite, ja jalkaprässi.
et jos joku vois antaa pientä esimerkkiä jonkilaisesta ohjelmasta jolla saisin myös penkkiin tuloksia kiitettävästi(täl hetkel maksimi vajaa 70) ja jotain liikkeitä mihin ei tarvi mitää ihmeellisiä laitteita ku tuol salil ei semmosia ole ja muutenki tämmöstä hyvää kokovartalon lihaskasvatusta.
et jos joku vois antaa pientä esimerkkiä jonkilaisesta ohjelmasta jolla saisin myös penkkiin tuloksia kiitettävästi(täl hetkel maksimi vajaa 70) ja jotain liikkeitä mihin ei tarvi mitää ihmeellisiä laitteita ku tuol salil ei semmosia ole ja muutenki tämmöstä hyvää kokovartalon lihaskasvatusta.