Vääntöä Autotallissa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kovaa sarjaa rintalihaksillehan voi tehdä autotallissa, kun menee auton alle seljälleen ja takapuskurista ottaa kiinni ja... :hyper:
Maastavetoa, kun menee seisomaan auton taakse,
ottaa takapuskurista kiinni ja... :evil:
Kovat jätkät tekee tuon saman parkkiruudussa,
satoi tai paistoi, oli kesä tai talvi.. :whip:

Olinpa taas meleko :david:

Kaskas, aika vanha threadi mutta joku sen kiskas ilmoille niin mikä ettei..

Mä pusken kolmatta vuotta autotallin hämärässä, ja olen enemmän kuin tyytyväinen treeniympäristöön!

Alkuun oli vain jokin tunturin monitoimilaite (talja+penkki+jalkalaite) (sittemmin myyty), ja oli sisällä olohuoneessa. Sitten alkoi tarttua laitteita ja painoja nurkkiin Wrangen hyllyiltä työmatkalla niin siirryin autotalliin ettei lahoa parketit sisältä. :rolleyes:

Talliin on nyt tarttunut jo:
*Leuanvetotanko
*Nyrkkeilysäkki+parit hanskat ym.
*Kyykkyteline + Dippiteline
*Penkki / Vinopenkki + tähän sopiva lisävaruste, hauislauta. (scott-tyyliin)
*Ylätalja
*Painoja riittämiin ettei tarvii perheenjäseniä missään liikkeessä tankoon laittaa
*Täysmittainen, laakeroitu ja "kisakelpoinen" tanko. Oli pirullisen kallis kalikka vaikka käytettynä ostin.
* Käsipainot + painolevyjä riittämiin (käy samat levyt kuin isoon tankoon)
*Soutulaite

Lisäksi on tullut pistettyä mainiot vehkeet että voi musiikkia tuolla kuunnella, ihan cd-soitin + radioviritin + vahvistin ja kelpo kaiuttimet.

Kyllä täällä täysipainoiset treenit saa, se mitä mulla ei ole, sitä en kaipaa. :) Hiiteen turhat vimpulat ja vetkuttimet, vapaat painot kunniaan.

Tallissa lämpö päällä, soittimeen pyörimään sopiva kiekko treeniagrea luomaan ja eikun rautaa rankasemaan. :kippis1:

Miinuksena voi todeta, että joskus kun on kääntänyt jostain syystä lämmöt pois päältä tai muusta syystä tallissa lämpö alle +10 C niin on aika vilposta puuhaa ennen ekoja sarjoja. :rolleyes:

Jumaliste turre101! Oon pirun kateellinen sulle. Just tommone rokkais iha saatanasti. Ehkä joskus sitten.. mnmhn.. Tällä hetkellä kotona on penkki / vinopenkki, tanko, ~80kg levypainoja, käsipainoja (samat kiekot käy), kuntopyörä ja leuanvetotanko. Kesäks uus penkki, parempi tanko ja enemmän levypainoja.

miksei pelkkä power-rack ja tukeva vino/tasapenkki + hyvä tanko ja pirusti painoja? siinä saisi jo tärkeimmät treenit tehtyä ja suht turvallisestikin.

e. tuo on itsellä haaveena saada / rakentaa itse. eikä vie liikaa tilaakaan tuommonen.

Mulla on ihan helmi tilanne siinä mielessä, että treenaan tuollaisella taloyhtiön salilla jonne on matkaa vajaa kilometri. Siellä salilla ei käy mun lisäksi KETÄÄN. Se sali on tarkoitettu 2 kerrostalon asukkaille joita ei näköjään paljon treenit kiinnosta. Ihan yhden käden sormilla on laskettavissa ne tilanteet, kun oon törmännyt johonkin sinne mennessäni. Salille on joskun vuonna papu hommattu tuollainen yleistaljavempele, jossa on ylätalja, pecdeck, jalkalaite, alatalja ym. Laakerit olen kerran koko koneesta vaihtanut järeämpiin, kun menivät entiset lelut päreiksi, sen jälkeen on toiminut ihan ok. Itse olen isännöitsijältä kinunnut sinne penkin (kulmaa saa säädettyä) levytangon, levypainoja, pari käsipainosettiä ym rekvisiittaa. Seuraavaksi olis tarkotus kerjätä kyykkytelinettä. Yleensä homma toimii niin, että pistän isännöitsijälle mailia mitä tarvittaisiin, haen vehkeet mistä huvittaa ja se lupaa maksaa takaisin mun tilille kun vien kuitin sille. Hinta täytyy tietenkin pysyä aisoissa ja jotenkin pitää perustella tarve. Kyllä mulle tuollainen yksin rauhassa treenaaminen sopii yleistä salia paremmin. Pystyy keskittymään kunnolla, saa luukuttaa mitä musaa huvittaa ja piereskellä ja möykätä voi tarpeen mukaan miten lystää. Perusliikkeistä pitäisi treenin mun mielestä muutenkin suurimmaksi osaksi koostua. Treenikaveriakaan tuossa meikäläisen harjoittamassa HST-tyylissä ei välttämättä tarvita. Tulee kuitenkin lätistyä kaikkea turhaa ja meikkä tykkää keskittyä treeniin :thumbs:

Nimenomaan, että rauhassa saa vetää. On loistavaa kävellä 5m ulko-ovesta autotalliin, pistää musa päälle ja "homma pyörimään", omaan tahtiin ja sitten kun oikein kovaa sarjaa pistää menemään niin väkisinhän siinä tulee äristyä ja muristua ja viimesillä toistoilla ilme ja irvistys on yleensä sitä luokkaa että yleiselle salille olisi tullut jo porttikielto ja suositeltu hyvää psykiatria... :rolleyes:

Mullakin on vaan tuo penkki aika vempula.. ei sillä, mulla häpeällisesti vielä nyt parin vuoden aktiivisen punttailun jälkeenkin painot on kaksinumeroisia vielä kaikessa muussa paitsi kyykyssä, mutta tuossa halpispenkissä (~250-300EUR muistaakseni) tuo selkänoja kun on nostettava (vinopenkki myös) niin siinä on "saranoissa" sen verta välystä että tulee ikävän hutera olo, vaikka se sen sentin tai alle ehkä elääkin se selkänoja.

Kun rahaa on, täytyy ostaa joku "kraftwerk"-luokan jämäkkä penkki, sen penkin täytyy olla siinä määrin RAUTAA, että kun se kerran paikalleen laitetaan, ei sitä enää lähitienoon äijäporukalla siitä pois siirretä. :kippis1:

En jaksanu lukea kaikkea mutta sun välineet sopis aika hyvin Weiderin Menetelmään. Sehän on kyllä jo vähän vanhanaikanen mutta kyllä se potkii..

Powerhousu sanoi:
Ai melko :david: ?
Mullakin on tapana nostaa yli vuoden vanhoja threadeja ylös sanoakseni jotain yhtä järkevää.

Ai anteeksi jos häiritsin sinua!!! :worship:
Oli vain tämä threadi linkkinä tuolla toisessa keskustelussa,
laitoin sitten vähän huumorin kukkaa tännekkin,
sen kummemmin aloituspäivämäärää katsomatta.

Oi Anteeksi!!!

:urjo:

Pitäs saada dippi- ja kyykkytelineyhdistelmä, mistä saa, mihin hintaan ja voiko tehdä itse, jos voi mitkä mitat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Masa76 sanoi:
Ai anteeksi jos häiritsin sinua!!! :worship:
Oli vain tämä threadi linkkinä tuolla toisessa keskustelussa,
laitoin sitten vähän huumorin kukkaa tännekkin,
sen kummemmin aloituspäivämäärää katsomatta.

Oi Anteeksi!!!

:urjo:

Älä nyt hyvä mies peräpukamias syö. Saat anteeksi. Tämän kerran. :)

Powerhousu sanoi:
Älä nyt hyvä mies peräpukamias syö. Saat anteeksi. Tämän kerran. :)
Katoppakö, kun suu on aina auki kuin variksenpojalla, niin sieltä saattaa tulla vaikka mitä tekstiä... :hyper:

gnut sanoi:
wrangelta saa mutta voi tehdä myös ite mutta mitoista en tiä mutta ite ostaisin suosiolla

Wrangelta saa juu, en nyt muista oliko kuinka monta sataa euroa, sanotaan 150 - 300 EUR. ;)

Mutta jos lähellä on vaikkapa ammattioppilaitos, aikuiskoulutuskeskus tai muu missä on kone- ja metallialan opintoja ja koneet ja vehkeet, kannattaa ilman muuta astella sinne ja pyytää.

Pyydettäessä tekevät sulle vaikka 10cm paksusta umpiteräksestä sen telineen..

Kätevimmillään on toki yksinkertainen ja tukeva, leveydeltään ja korkeudeltaan säädettävä teline kuten tuo Wrangen, ja samassa on dippikahvat.

Laatu on siellä kohdillaan kun opettajat toki kaikki työt siellä tarkastavat, ja tekevät ne opetusmielessä, eli pienimmätkin virheet korjataan tekemällä kohta uusiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom