Uutuus: Råg Fras Ruismurot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan jees kamaa, mutta omana suosikkina pysyy silti weetabix crunchy bran murot (23 % kuitua) ja ovat todella hyvän makuisia. Kaloreita oli 292/100 g ja 2,5 dl taisi olla joku 117 kcal jossa yli 9 g kuitua.

Suomen bodaava nuoriso kuulolla, nyt on sitten kyseessä sama valmistaja joka valmistaa myös Ronskun 'gritsit'. :hyper:

mitäpä mieltä ootte noista weetabix weeta flakesseista? ei niissäkää hirviästi sokurii ole. olisko 12g/100g. niitä minä oon aamuisin popsiskellu

Yleensä ei tule muroja syötyä,hirveitten sokerimäärien takia.Nuo ruismurot oli kyllä ihan mainioita.Varsinkin kun keksin laittaa muroja minttusuklaaprodemaitoon!

Piti eilen käydä kaupasta hakemassa nuo Råg Fras murot ja ihan syötäviä ovat. Tietysti mun ruokahalulla ja ruokailutottumuksilla mikä tahansa styroxia parempi on syötävän hyvää ihan sellaisenaan :D

Täytyy muutama aamu testailla ja katsoa miten toimivat.

ipana|, älä huoli noin pikkuasioista. :) Pari grammaa sokeria aamulla ei haittaa yhtään mitään. Vertaa tuota vaikka proteiinipatukkaan... jos popsit esim. hy-pron hyvillä mielin niin siitä tulee jo reeeeeeilusti enemmän sokeria kuin yhdestä annoksesta muroja.

Viimeksi muokattu:
Meikäläisin uusin iltasetti on Råg Frås murot + jogurttia + raejuustoa = :kuola:

Tuli meidänkin taloudessa testattua ruisversio. Seuraavaksi täysjyväkaura.
Avokki vetää noita ilomielin, itse totesin ne täydellisiksi naposteluun. Ovat sen verran makeita omaan suuhuni, että menevät karkista:)

Mukava kun rupeaa tulemaan näitä täysjyvä+vähän/ei ollenkaan lisättyä sokeria - muroja. Aika kauan olen kerennyt kiertää kaukaa murohyllyt juuri näiden vaihtoehtojen puuttumisen takia. Mutta nyt täytyykni käydä välillä tarkastamassa tialnne..

Noi kaurat on ehdottomii... kun muroo pitää syyä nii noita sitten ahmitaan.. :kuola:

Perhana, kun nuo tuntuvat olevan kokoajan lopussa. Tänään asioin isossa marketissa stadin keskustassa ja silti hyllyssä oli vain yksi paketti jäljellä. Pienemmissä kaupoissa ei tällaisia herkkuja tietenkään ole ollenkaan.

Juu, ruismurot on kyllä yllättävän hyviä ollakseen "terveellisiä muroja". Normaalisti ne on sellaisia lastulevyn kappaleita. :)

yllytykseni bongasin nämä valtsun hyllyltä ja hyviä kyllä olivat.

rahkan ja ananaksen sekaan noita heittelin. Kyllä varmaab aamuisin maidonkin kanssa hyviä ovat.

Ajattelin et se kaura quaker olis parempaa/terveellisempää mut ainakin sokeria siin oli selvästi enemmän kuin ruis quakerissa...

Sama pätee myös elovena kauramuroihin joissa on jokseenkin sama määrä sokeria kuin kaura quakerissa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom