Uutta treeniä alottelemassa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Troll
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen semmosen vuoden käyny salilla (puol vuotta kunnolla) ja nyt tuli kolmen kuukauden paussi väliin. Aattelin alottaa sitten uudestaan treenin siihen tapaan, että sais vähän voimaa ja lihasta sopusuhtasesti. Alla olis mun entinen ohjelma, tosin tein parhaalla treenijaksolla pyramidiharjottelua, eikä siinä mitään valittamista muuten ollut, mutta tuntu vaan ettei tulokset tahdo nousta. Lihasta tais tulla kuitenki vähäsen, kun olin sellanen ruipelo muistaakseen. Vatsan tein loppuajasta treenin alussa, kun se alko vähän "unohtumaan".

Maanantai
Penkki 4 x 6-10
Vipunosto 3 x 10
Pystypunnerrus koneella 4 x 6-10
Vipunosto käsipainoilla 3 x 10 (tuosta nimestä en oo varma,mutta hartialiike kuitenkin)
Ranskalainen 3 x 6-10
Ojentaja taljalla 3 x 10
Vatsa laudalla 3 x 10-15

Keskiviikko
Jalkaprässi 4 x 10
Reisiojentaja 3 x 10
Reisikoukistaja 3 x 10
Pohkeet 3 x 10
Vatsa laudalla 3 x 10-15

Perjantai
Maastaveto 4 x 8-10
Kulmasoutu 3 x 10
Alatalja 3 x 10
Ylätalja 3 x 10 (tämänkin jätin pois, kun en saanu sitä tuntumaan edes selässä. Kaipa teen sen vähän väärin)
Hauis tangolla 4 x 8-10
Hauis myötäotteella 3 x 10
Vatsa laudalla 3 x 10-15

Tuota oon noudattanu vähän mukaillen, mutta lihasryhmät oon aina tehny tuossa järjestyksessä. Elikkä mielipiteitä ja korjauksia otetaan vastaan...
Joskus kävin myös neljä kertaa viikossa salilla tyyliiin ma, ti, to ja pe. Tiedä sitten onko kannattavaa vai ei?

no mun silmiin näyttää ihan hyvält mut takareiskoille voisit ottaa vaik suorinjaloin maastavedon ja vaik vuoroviikoin prässin tilalle kyykky..

Ite lisäisin tohon vielä:

TI:

Vatsa laudalla 3 x 10-15

TO:

Vatsa laudalla 3 x 10-15

LA-SU:

Vatsa laudalla 3 x 10-15

Ohut sanoi:
Ite lisäisin tohon vielä:

TI:

Vatsa laudalla 3 x 10-15

TO:

Vatsa laudalla 3 x 10-15

LA-SU:

Vatsa laudalla 3 x 10-15

itse poistaisin ne edellisetkin vatsat laudalla ja tekisin vaikka MA Voimapyörää
ja PE vartalonkiertoja yms. vinoille vatsalihaksille.

mutta ei helvetissä joka päivälle vatsoja.

total13 sanoi:
mutta ei helvetissä joka päivälle vatsoja.

:rolleyes:

No, itse teen kerran kierrossa vatsat, kuten muutkin lihasryhmät. Siitähän tuo vinkki tulikin, kun en ymmärrä miksi niitä pitää joka treenissä tehdä.

En viitsi tehdä uutta threadia, joten kysyn tässä,

Aloin miettimään, että mikä on merkki hyvästä treenistä? Se, että paikat ovat voimattomat treenin jälkeen? Olen juuri aloittanut saliharrastuksen ja tein tänään ensimmäistä kertaa rintaa/käsiä. Pukuhuoneen ovikin tuntui raskaalta kun lähdin pois, mutta nyt 4-5h jälkeen ei tunnu enään paljon missään. Viime viikon lopulla kun tein jalkoja, oli jalat kipeänä pari seuraavaa päivää. Ja jaloissa pitäisi olla vielä paljooon enemmän voimaa mitä käsissä (10 vuotta harrastanut fudista) Ei ymmärrä.

Onko kellään ilmaantunut pistoa lapaluiden alla? Ei ole normaalia pistoa, vaan jotenkin sattuu tonne, kun hengittää syvään. Mistä voisi johtua?

Onko käsitys oikea, että ensimmäiset pari viikkoa ei pitäisi vetää maximi painoilla, että lihakset tottuvat? Itse aloitin jo max painoilla treenaamisen :eek:

Ohut sanoi:
:rolleyes:

No, itse teen kerran kierrossa vatsat, kuten muutkin lihasryhmät. Siitähän tuo vinkki tulikin, kun en ymmärrä miksi niitä pitää joka treenissä tehdä.

:nolo:

tais olla mulla sarkasmifiltteri päällä...

pitäis saada äänensävyt näihin teksteihin, niin mäkin tajuisin.... :D

ihmemias sanoi:
En viitsi tehdä uutta threadia, joten kysyn tässä,

Aloin miettimään, että mikä on merkki hyvästä treenistä? Se, että paikat ovat voimattomat treenin jälkeen? Olen juuri aloittanut saliharrastuksen ja tein tänään ensimmäistä kertaa rintaa/käsiä. Pukuhuoneen ovikin tuntui raskaalta kun lähdin pois, mutta nyt 4-5h jälkeen ei tunnu enään paljon missään. Viime viikon lopulla kun tein jalkoja, oli jalat kipeänä pari seuraavaa päivää. Ja jaloissa pitäisi olla vielä paljooon enemmän voimaa mitä käsissä (10 vuotta harrastanut fudista) Ei ymmärrä.

Onko kellään ilmaantunut pistoa lapaluiden alla? Ei ole normaalia pistoa, vaan jotenkin sattuu tonne, kun hengittää syvään. Mistä voisi johtua?

Onko käsitys oikea, että ensimmäiset pari viikkoa ei pitäisi vetää maximi painoilla, että lihakset tottuvat? Itse aloitin jo max painoilla treenaamisen :eek:
ei tosiaan kannata aloittaa millään maksimipainoilla vaan ettii niil +10 toistoilla oikeet liikeradat ja niineespäin..ja hyvä treeni on mielestäni sellanen et tuntee tehneensä ja tuntuu et on vahvempi ku viime kerral..et on vaik saanu saman sarjan viel ne ylimääräset o,25kg:n kiekot päissä...ja tosta et sulla oli jalat kipeenä niin varmaan sun jalkalihakses vastaa siihen treeniin paremmin jos niillä on ollu enemmän käyttöä. ihan mutumutumutumietteitä noiden jalkojen kans mut sanoisin et ei kovin pahasti pieleen mee :rolleyes:

no siis yhtä lailla ne jalat tulee jalkatreenistä kipeeksi vaikka olisit sitä pahamaineista sulkista harrastanut, jos et siis ole punttaillut ennen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom