Uutta "salia" pukkaa Helsinkiin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Hgu

Ikä
53
Bongasin tosta uusimmasta Citylehdestä mainoksen jonka mukaan 8.1. Esport Fitness laajenee Helsinkiin.

Se mikä herätti mielenkiinnon oli mainoksesta irti leikattava kuponki jolla voi kerran käydä treenaamassa ilmaiseksi.

Ehkäpä tuo ei ole mikään voimailumesta, mutta rasvanpolttajia saattaa jopa kiinnostaa. Itse meinaan testata mestan ensi viikolla ja voin vaikka laittaa mietteitä tänne.

Tämä ei siis ole mikään mainos. Minulla ei henkilökohtaisesti taikka epäsuorasti kavereiden / sukulaistenkaan kautta mitään tekemistä kyseisen lafkan kanssa!

http://www.esportcenter.fi

edit: Linkki unohtus

Jos yhtään samaa tasoa ku 'oikea' Esport ni kannattaa ihmeessä käydä tutustumassa. Hintataso voi joidenki mielestä olla tosin aika korkea, mutta minkäs teet. Riittävästi laitteita, reilusti tilaa ja valinnanvaraa, ei liian mörssäri sakkia ni itekki sulautuu joukkoon, paljon kauniita naisia pitämässä motivaatiota yllä. Tiettyinä ajankohtina kyl ihan liikaa porukkaa mutku oppii tuntee ne sopivat ajat ni kaikki hoituu.

Originally posted by elf_head
Jos yhtään samaa tasoa ku 'oikea' Esport ni kannattaa ihmeessä käydä tutustumassa. Hintataso voi joidenki mielestä olla tosin aika korkea, mutta minkäs teet. Riittävästi laitteita, reilusti tilaa ja valinnanvaraa, ei liian mörssäri sakkia ni itekki sulautuu joukkoon, paljon kauniita naisia pitämässä motivaatiota yllä. Tiettyinä ajankohtina kyl ihan liikaa porukkaa mutku oppii tuntee ne sopivat ajat ni kaikki hoituu.

Aha, sulla on nää motivaati jutut just päinvastoin kuin mulla. Sä siis saat lisää spirittiä vääntää tiukkaa tapposarjaa kyykyssä tai mavessa kuin joku mallichiku kattoo vierestä sun seksikästä irvistystä poskella valuvaa räkää? Mielummin ite ainakin reenaan voimanostoa muiden voimanostajien kanssa kuin pakarankiinteyttäjähempukoiden seassa, ei millään pahalla kauniita naisia kohtaan tietenkään!

Uudistuksen jälkeen alkuperäinen Esport vaikutti ensi silmäyksellä oikein siistiltä, monipuoliselta ja hyvin hoidetulta paikalta - melkein jo kävelin ostamaan korttia: onneksi huomasin katsoa käsipainovalikoiman.

Niin, ne loppui 35 kiloon.
:(

Mä käyn katsastamassa ton kanssa lähipäivinä. Paikka on kuulemma hieno. Niinku todettu jo, fitnessmeininkiä osaa odottaa. Ja mä varotan jo noitten musiikkivalinnasta: Ottakaa korvatulpat mukaa! (tai md-soitin tms)

Jaaha, elf_headiki saanu rekattua vihdoin :kippis1:

Originally posted by Jonksu
Aha, sulla on nää motivaati jutut just päinvastoin kuin mulla. Sä siis saat lisää spirittiä vääntää tiukkaa tapposarjaa kyykyssä tai mavessa kuin joku mallichiku kattoo vierestä sun seksikästä irvistystä poskella valuvaa räkää? Mielummin ite ainakin reenaan voimanostoa muiden voimanostajien kanssa kuin pakarankiinteyttäjähempukoiden seassa, ei millään pahalla kauniita naisia kohtaan tietenkään!

juuri näin!!!:kippis1:

Kyllä espoon esportissa on 40kg käsipainot (jess!) :rolleyes:
Onni onnettomuudessa etten penkissä isompia tarvitse vähään aikaan mutta ärsyttävää on painojen harvajakoisuus. Voisi mennä purnaamaan jollekin laitehankinnoista vastaavalle tai kerätä joku adressi tms. :mad2:

Siel on yks 45kg ja yks 40kg, sitte eka pari on sen 35kg.

Niin ja Jussille (se saliohjaaja joka on vähän treenannu) kannattaa käydä sanomassa kaikki ehdotukset. Ite ehdotin voimapyörää. (eipä oo viel näkyny)

Originally posted by Odu
Siel on yks 45kg ja yks 40kg, sitte eka pari on sen 35kg.

Niin ja Jussille (se saliohjaaja joka on vähän treenannu) kannattaa käydä sanomassa kaikki ehdotukset. Ite ehdotin voimapyörää. (eipä oo viel näkyny)

miksi pyytää että hommaisi voimapyörän, kun saman asian ajaa täysin normaali tankokin?

onhan semmonen 12€ pieni voimapyörä kätevämpi kuin alkaa säheltää tangon ja levyjen kanssa. ei luulis muutaman tollasen oston hirveesti rokottavan salin budjettia. Mulla on voimapyörä kotona, senhän vois ottaa mukaan salille ja lainata samalla muille :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by hiliviuskas
miksi pyytää että hommaisi voimapyörän, kun saman asian ajaa täysin normaali tankokin?
Se on vähän pienempi - ei tartte koko salia käyttää siihen rullailuun.
Stadiumista tosin meen varmaan sellasen hakemaan ku käyn stadissa.

Jos tänään kävisi "inventoimassa" paikan, kun kerran ilmaiseksi pääsee. Laitan vaikka illemmalla kokemuksia / fiiliksiä...

Kävin tutustumassa paikkaan tänään. Kivat on maisemat ja "nätit" on oranssit Tecno gymin laitteet... Fitness tyypeille varmaan tosi jees mesta.
Raakaa rautaa aika vähän ja noi jo paljon keskustellut käsipainot loppuu 35kg - jos se on joillekin ongelma! Tangot on vielä ilmeisesti tehtään öljyissä eli levyt ei pysy tangossa ilman lukkoja ja ote "heiman" liukas...
Ei ehkä miellytä "tosiraudan" vääntäjiä;-) mut ihan ok.

Back
Ylös Bottom