- Ikä
- 39
Tarpeeksi on varmasti, ja huomaa että emolevyssä on USB 3.0 paikkoja pari jotka on aivan eri luokkaa nopeudeltaan jos se USB laite tukee sitä. Sijoitus on emolevyissä lähes identtinen aina, mutta sitten kotelo määrää missä niitä on muualla kuin vain koneen takana. Tuossa paketin koneessa on kolme edessä päällä, joista yksi on vielä USB 3.0.Tuo SSD kyllä kiinnostaisi kovinkin, varsinkin kun itse tuskailen aina kun kone lataa ja lataa.
Kuinkas tuossa TML:n ehdottamassa paketissa, onko emolevyssä tarpeeksi usb-paikkoja (ainakin 3-4) ja onko ne ns. järkevästi sijoitettu? Tässä läppärissä mitä nyt käytän, on joku insinöörin alku saanut idean laittaa usb-portit aivan vieri viereen. Siten esim. netti tikun vieressä pitää olla portti tyhjänä, samoin hiiren usb-tikun viereinen tulee olla tyhjä. Yhtäkkiä 4 porttia onkin vain 2.
Päätin ainakin, että näytöllä tulee voida katsoa telkkaria. Onko nyt parempi hommata näyttö, jossa on digiviritin vai hommata erikseen tv-kortti/tikku? Edelleenkin korostan, että mulle menee ns. perusnäyttö (tai ehkä hitusen parempi), koska en mitään kuvankäsittelyä tule tekemään.
SSD sen kuin lisää tuohon settiin, ja pitää edelleen tuon 1TB Samsungin (monesti parhaaksi todetty) muulle tavaralle kuin käyttikselle.
Telkkarista, niin erillinen kortti mahdollistaa mitä luultavimmin tallennuksen, en usko että monitorissa olevassa virittimessä mahdollista. Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta näin uskon. Näyttö + kortti voi myös olla jopa halvempi kuin virittimellinen näyttö.