uutta jalkatreeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eki88
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Elikkä nyt kyselisin neuvoja ja mielipiteitä uuteen jalkatreeniin.

Pari ehtoa:

-kyykyn haluan, mutta teen itse sen vähän vajaa 90asteeseen penkin päälle (saman tien ylös kun perse osuu penkille.) Turha kysellä miks.
-Salilla vain vaakaprässi ei siis ns. normaalia.
-askel kyykky on ollut suunnitelmissa mukaan.
-SJMV:tä en tee, siihenkin omat syynsä.

Eli olen itse ajatellut rungon jotenkin näin:

Kyykky 2kovaa sarjaa.

askelkyykky (ei tieto millä sarjoilla jne. kertokaa te)

vaakaprässi pudotus sarjaa

käytössä olisi viel etureisikone ja takarareisikone..

Tulisko tosta rungosta tarpeeks takareisille rasitusta? kun kyykkykään ei oo niin syvä?

eli nyt neuvoa ja ohjeita.. Mihinkään muuhun ei tarvitse kiinnittää huomiota kuin treeniin.

no takareisille voisi tehdä jullea mutta veikkaan että syyt joiden vuoksi et tee suorinjaloinmavea estävät myös tämän liikkeen. takareisille tottakai nuo koukistukset mutta myös colineita voisit alkaa tekemään. mitenkäs pohkeet??

joo sori, unohtu noi pohkeet.. ne tulee sitten reenin jälkee joko pudotuksena tai muuten kovilla sarjoilla.

colineita`?

Kyykkyä noi kaksi kovaa sarjaa, askelkyykkyä vaikka 2x 8-10 ja eiköhän toi prässi mene ilman pudotussarjojakin vaikka 2x 15-20. Perään sitten takareisikonetta niin se on siinä. Pitäis olla koko alakerran kipeä seuravana päivänä.

Tosin takareisikonetta voisi ottaa ennen prässiä, niin prässillä sitten rankaistaisiin jo valmiiksi finaalit taka- ja etureiskat, mutta mielipidekysymys. :)

Eilen oli jalka- ja rintapäivä. Jaloille lämmittely etu- ja takareisikoneella (3 kevyttä), 3*8 kyykkyä (en voi laskea persetta alle polvilinjan ilman vaivoja - penkille minäkin sen teen) ja lopuksi 45-prässillä progressiivinen 12, 10, 8 toiston setti. Yritin myös ensimmäistä kertaa tangolla askelkyykkyä, muttei siitä mitään tullut: tekniikka oli niin huojuva. Lienee parempi tehdä kp:llä. Jälkeenpäin pitää tietää käyneensä salilla ja nyt kyllä TUNTUU.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom