uusien lisäravinteiden osto edessä...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli nyt alkaa tuo palautusjuoma loppumaan, evolution phase3 sulkaa 800g

Ois tarkotus siirtyy vähä toisiin mömmöihin, salilla olen käynyt jo puolisen vuotta mutta nyt täs 2kk olen käyttäny tota palautusjuomaa ku ekat kuukaudet oli painonpudotukseen hyvällä menestyksellä, paino lakski noin ~20kg 2kk aikana ja nyt ois tarkoitus kasvattaa kunnolla tota lihasmassaa, mulla on 3-jakonen ohjelma ma,ke,pe

Noita FAST tuotteita olen katsonu ja lukenu theardeja ja saanu semmosen kuvan että tota hera80 kannattaisi ainakin ostaa mutta mitä muuta

ruokavalio on kunnossa.

neuvot oisi tarpeen

Jos Fastia haluat ostaa, niin hera80 on ihan hyvä perusprotu palautusjuomaan, sitä saa myös maustettunakin. Ja siihen sitten se Fastin Malto 6 kaveriksi ja ehkä kreatiiniakin siihen voisi halutessaan laittaa, ei kuitenkaan mitenkään välttämätön.

Toi Fastin Muscle+ on myös hyvä valmis palautusjuoma, siinä on hh/p suhdekin hyvin kohallaan.

Muscle+ on itselläkin juuri nyt käytössä... Seuraavaksi ajattelin kyllä ostaa After Maxia... Siinä on muuten sama sisältö, mutta lisänä vielä 5 g glutamiinia... Se ei ole Fastin, mutta kannattaa silti harkita (miksi pitäisi ehdottomasti olla sitä Fastia?)... Kilohinta on After Maxissa euron tarkkuudella sama kuin muscle+:ssa, eli siihen ei ainakaan kaadu..

Ihan pieni pyyntö: Älkää PLIIIIIIIS käyttäkö tuota "mömmö" sanaa kun puhutte lisäravinteista. Mielestäni tämä vain lisää sitä tavallisten ihmisten käsitystä siitä, että mömmöt ja "mömmöt" ovat sama asia. Kiitos.

hera80-neutris :urjo: Tämä siis ei sovi minun makuuni :) Noita maustettuja en ole maistanut enkä taida maistaakaan, sen verran hintavaa perusheraksi!

Jos hyvää makua haluat ja samalla hieman hifimpää palautusjuoma, niin SportPharma Whey on mielestäni hyvä valinta. Se on perusheraa parempi palautusjuomaa ajatellen, mukana on myös isolaattia ja hydrolysaattia. Vastaava Fastin tuote on Whey3, tosin SP on kilohinnaltaan edullisempaa ja ehkäpä paremman makuista. Tuon kaveriksi sitten Fast Malto6 ja Fast Creatine niin palautusjuoma on kunnossa. Jos haluat jauheen valmiina, niin Prolabin After Max vastaa koostumukseltaan tällaista komboa. Sekoitussuhde: 1,5 dl hera, 1 dl malto ja 1 tl (5 g) kreatiini. Tuolla saat noin suunnilleen 1:1 sekoituksen, saman kuin tuossa After Maxissa.

Hieman nopeammin imeytyvän palautusjuoman saat joko SportPharman Isolate:sta tai vastaavasti Fast Whey+:sta, lisäksi sitten taas Malto6:sta ja Creatine:a samassa suhteessa.

1 x Malto6 1kg
1 x Hera80 900g Mansikka
1 x Creatine 900g
1 x Pakkotoisto.com shaker 700ml
YHT. EUR59.90

Jotain moitittavaa?

tossa ttopi sanoi jo suhteen:
Sekoitussuhde: 1,5 dl hera, 1 dl malto ja 1 tl (5 g) kreatiini.

onko kohillaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tää fastin palautusjuoman sekoitusohje on kyllä hyvä ja toimiva

Palautumispaketti 2,9 kg
1 pussi HERA80
1 pussi MALTO6
1 pussi DEXTRO

ja maksaa vähän yli 26? :)

en oo ikinä käyttäny näitä palautusjuomia, niin sellasta että myydäänkö noita
ihan prismoissa ym. ja paljonkos yhden annoksen hinnaksi tulee? onko ne siis
"jauhoja" joita sekoitetaan veteen,maitoon johonkin vastaaviin tietyssä suhteessa toisiinsa?

reco2

samaa mulla en viitsi alottaa uutta trediä kun kaipaan vähän updatettua infoa eli mikä noista reco2 jauhoista on parhaiomman makuista, mileipiteitä kaivataan! kiitos :)

larro sanoi:
myydäänkö noita
ihan prismoissa ym. ja paljonkos yhden annoksen hinnaksi tulee? onko ne siis
"jauhoja" joita sekoitetaan veteen,maitoon johonkin vastaaviin tietyssä suhteessa toisiinsa?
Myydään. Hieman reilua euroa taitaa olla. Jauhomuodossa on, paketeissa sekoitusohjeet.
edit: ja myydään tietty valmiinakin niitä palautusjuomia.

uusio sanoi:
samaa mulla en viitsi alottaa uutta trediä kun kaipaan vähän updatettua infoa eli mikä noista reco2 jauhoista on parhaiomman makuista, mileipiteitä kaivataan! kiitos :)

Lienee mielipideasia? Kokeile.

Muistetaanpa vielä, että dekstroosi = panimosokeri = rypälesokeri. Kun menee mihin tahansa markettiin, huomaa siellä hyllyssä, missä on kotiviini- ja olutpakkauksia, ruskeita säkkejä (yleensä 2kg, mutta myös 5kg voi olla) panimosokeria. Panimosokeri on paljon halvempaa, kuin hianolla nimellä myytävä sama kama eli dekstroosi. Ja tämäkin asia :wanha: , mainittu palstalla sen gaziljoona kertaa.

Varoitus! Rypälesokeri/dekstroosi/panimosokeri on sitten todella imelää. Jos sitä laittaa, kannattaa aluksi aika vähän pistää.

Lisäksi Kipi I:n huomautus tässä ketjussa pitää paikkansa. Malto on niimmaanpirkuleen nopeeta hiilaria, joten varmasti sekin yksinään riittää tehostamaan krean imeytymistä, IMO panimosokeri on turhaa, jos pistää jo maltoa pal.juomaan.

Uusio, kun ostaa valmiiksi maustettua jauhoa, niin mun kokemuksen mukaan suklaan makuinen on useimmiten turvallisin vaihtoehto, pienin todennäköisyys, että on ärsyttävän esanssisen makuista.

Back
Ylös Bottom