uusien lisäravinteiden osto edessä...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
omppo sanoi:
Myydään. Hieman reilua euroa taitaa olla. Jauhomuodossa on, paketeissa sekoitusohjeet.
edit: ja myydään tietty valmiinakin niitä palautusjuomia.

Myydään Prismoissa yms. Pakkotoistoltakin saa aika edullisesti postin kautta, verkkopankilla vain 5€ postimaksu ja kamat tulee parissa päivässä lähipostiin. Meiltä voi myös kysyä forumin kautta tai mailitse ehdotuksia lisäravinnesetiksi. Prismoissahan tämmöistä pavelua ei ole.

luurila
Tuossa tulee HH/PR suhteeksi 2:1...eli liian paljon hiilihydraattia.
Sekoita heran sekaan vain jompi kumpi hiilihydraattipussi... tällöin suhde suurinpiirtein 1:1 joka on sopiva.

iivili
iivilin mainitsema panimosokeri on sitten varsin raskasta ainetta.
Jos palautumisjuomaan aiotte tehdä 1:1 sekoituksen, tulee heraa laittaa 2 mitallista, jokaista panimosokerimitallista kohden...
siis 2 PR : 1 HH...tilavuusmittoina.

olen nyt vajaan vuoden vetänyt palkkarina 1,5dl heraa + 0,7dl panimosokeria.
Mitä mieltä olette, kannattaisiko välillä käyttää muita hiilareita?
Tietääkö joku tuon panimosokerin desipainoa?

kepperi sanoi:
olen nyt vajaan vuoden vetänyt palkkarina 1,5dl heraa + 0,7dl panimosokeria.
Mitä mieltä olette, kannattaisiko välillä käyttää muita hiilareita?
Tietääkö joku tuon panimosokerin desipainoa?

Paino on n. 50 g. Maltoa voit käyttää myös tuon dekstroosin sijasta/kanssa.

tähän aiheeseen vähän liittyen, voisin kysäistä myös sitä, että millaisilla prosenttijakaumilla noi "ainesten" saannit pitäsi mennä? niinku HH / R / P
laskin tuolta tän päivän ruokailuistani, niin se näytti, että Hiilareista 22%(184 g) / Rasvasta 39%(141 g) / Proteiinista 38%(308 g)
ja kaloreita tuli 3314 kcal.
ja onkohan tuo sopiva määrä salipäivälle? olen 172cm 75kg
tarkoitukseni olisi kerätä sitä lihasmassaa.. ei lihoa :)
koitin etsiä näistä tietoa mm. musclenet.fi:stä

onko toi *** ion92 sama kun evolutionin ion92?Ihmettelin ku ei enää löytyny tota evolutionin valmistamaa protskua mistää.

Keksu sanoi:
onko toi *** ion92 sama kun evolutionin ion92?Ihmettelin ku ei enää löytyny tota evolutionin valmistamaa protskua mistää.
Sanovat että samaa on, tosin hinta on pudonnut niin radikaalisti, että vähän on omituista. BiPro isolaatti ei meinaan ole sitä halvinta mahdollista.

ehkä hieman :offtopic: mutta onko ok sekotella esim, eri merkkien aineksista palautusjuoma..?

Jos on mm. Fastin hera80 ja sitten nutri plussin malto energy? sekoitussuhde (50/50) ok? täytyy muille sanoa että nutri plussin whey paakkuuntuu ainaki vittumaisesti, eli ei kannata ostaa vaik o halpaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ymmärrä miten joku voi käyttää noita FASTin tuotteita, maistuvat ihan hirveälle.
Optimum Nutritionin AfterMax on hyvän makuinen ja toimiva palautusjuoma, eikä edes mikään pahan hintainen. Myös ABB:n mass recovery tai XXL toimivat palkkareina hyvin ja ovat erittäin hyvän makuisia.

-T- sanoi:
Mä en ymmärrä miten joku voi käyttää noita FASTin tuotteita, maistuvat ihan hirveälle.
Optimum Nutritionin AfterMax on hyvän makuinen ja toimiva palautusjuoma, eikä edes mikään pahan hintainen. Myös ABB:n mass recovery tai XXL toimivat palkkareina hyvin ja ovat erittäin hyvän makuisia.

En tiedä mitä Fastilta takoitit. Mutta jos vertaan jotain Fastin perusheraa puolet kalliimpiin jenkkimerkkeihin, niin eipä ihan samalta viivalta tuo vertailu lähde. :piis:

Hmmph... Itsellänkin enään muutamat juomat saa tehtyä edellisistä mömmöistä, jotkat olivat:
1 x Malto6 1kg
1 x Hera80 900g Mansikka
1 x Creatine 300g

Nyt uutta satsia, tälläinen mitään ?
massblast purnukka, vanilja ?
maustamatonta fastin heraa, sekoittelisin sitä pieniä rypäyksiä tuonne massblastiin--> maistuuko vielä juotavalle ?
creaa 900g
Pro Slow 900g vielä, kiireinen juoma jos ei ole aikaa, ja kiva esim. säbäturnauksissa missä jaksa ruveta rahkoihin etsimään marjoja ;)

uusio sanoi:
samaa mulla en viitsi alottaa uutta trediä kun kaipaan vähän updatettua infoa eli mikä noista reco2 jauhoista on parhaiomman makuista, mileipiteitä kaivataan! kiitos :)

noh tässä mielipiteeni.. reco2 on mulla täl hetkel palkkarina ja maistuu nykyään ok vaikka onkin maustamatonta.. kyllä sitä pystyy vetää kun on aikasan ryypiskellyt.. tulee oikea himo koko sitä outoa makua kohtaan jo salin jälkeen :kuola: alussa oli joskus ongelmia ja meinas yököttää.. :)

ebeni sanoi:
Hmmph... Itsellänkin enään muutamat juomat saa tehtyä edellisistä mömmöistä, jotkat olivat:
1 x Malto6 1kg
1 x Hera80 900g Mansikka
1 x Creatine 300g

Nyt uutta satsia, tälläinen mitään ?
massblast purnukka, vanilja ?
maustamatonta fastin heraa, sekoittelisin sitä pieniä rypäyksiä tuonne massblastiin--> maistuuko vielä juotavalle ?
creaa 900g
Pro Slow 900g vielä, kiireinen juoma jos ei ole aikaa, ja kiva esim. säbäturnauksissa missä jaksa ruveta rahkoihin etsimään marjoja ;)
Mass blast on senverran hyvää, että menee varmaan alas vaikka sitä lantraisi heralla.

Itsekkin ajattelin tätä mass blastia ostaa, koska kuulemma niin hyvänmakuista.
Joten mitä muuta pitäisi vielä purnukalle kaveriksi ostaa?

Back
Ylös Bottom