Uusi tulokas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turisas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Espoo
Moi!
Olen 15v n. 176cm/65kg poika. Meidän koululla on punttisali ja olen ajatellu alkaa käydä siellä mutta tarvitsisin vähän apua, että pääsisin alkuun. Ajatuksenani olisi siis hankkia massaa ja voimaa. Eli tarvitsisin treeniohjelman, tietoa syömispuolesta ja koska en aikaisemmin ole millään tavalla treenannut, niin myös apua laitteiden/painojen ja muodon kanssa. Onko siis mahdollista mennä jonnekin maksulliselle punttisalille ja saada sieltä joku ohjaaja joka tekisi minulle ohjelman jonka me myös kävisimme kerran ihan käytännössä läpi? En haluaisi varsinaisesti palkata personal traineriä, koska minulla ei siihen ole varaa, enkä myöskään liittyä salille koska koululla voisin käydä ilmaiseksi kunhan ensin tietäisin mitä tehdä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Turisas sanoi:
Onko siis mahdollista mennä jonnekin maksulliselle punttisalille ja saada sieltä joku ohjaaja joka tekisi minulle ohjelman jonka me myös kävisimme kerran ihan käytännössä läpi?

Kyllä on mahdollista ja jopa suositeltavaa. Ainakin opit oikeat suoritustekniikat ja muut punttailun perusteet.

Zone-sarja -42%
Käsittääkseni melkein kaikilta kaupallisilta saleilta löytyy jonkinlainen ohjaajapalvelu ja he myös suunnittelevat ohjelmia asiakkaille. Valitettavan usein taitaa vaan olla niin, että sinun pitää liittyä ensin salin jäseneksi, eli ulkopuolisille ei näitä palveluja tarjota. Käy rohkeasti kysymässä kotipaikkasi saleilta, niin kyllä sieltä varmaan kerrotaan, onnistuuko. Toinen vaihtoehto on, että jos sinulla olisi joku kauemmin salilla käynyt kaveri joka voisi opastaa.

Siinä olet mielestäni oikeilla linjoilla, että varsinaisten treeni- ja ravinto-ohjelmien lisäksi on tärkeää myös opetella tekemään ne varsinaiset treeniliikkeet oikein. Säästyy myöhemmin monelta harmilta, kun opettelee tekniikat heti kerralla oikein. Noista varsinaisista ohjelmista löytyykin sitten palstalta juttua vaikka kuinka ja paljon, esim. juuri FAQ:n kautta.

Ohjaaja on hyvä juttu, mutta ota myös selvää itse syömisistä/treenistä jne. Osaat hienosäätää treeniäsi itsellesi sopivaksi, ja mieleen saattaa tulla kysymyksiä joita ohjaaja ei välttämättä ole muistanut kertoa. En ole varmaan ainut joka kiroaa aikaisempien vuosien tietämättömyyttä näissä asioissa. -> RH-pelle :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom