Uusi täällä/muutama kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja snip0r
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve vaan, jonkun aikaa oon jo taustalla seuraillu ja nyt ajattelin täällä avautua!

Ikää on 17 ja olen nyt aloittanut salilla käynnin (takana on n. 3kk ja käyn 2krt/vk)

Kaverini teki mulle ohjelman (käyny kuutisen vuotta salilla) ja jotain kehitystä jo huomattavissa (muutenki perus asiat jotenkin kunnossa)

Kysymys koskee lähinnä palautumista. Tähän asti olen mättänyt raejuustoa mutta jotain juotavaa olisi kiva saada :)

Eli mikä olisi hyvä aloittelijalle, olen katsellut FAST:in tuotteita esim. Whey3 ym. ??

(älkää nyt heti mollatko ok? ehkä tässä jotenki oppii tavoille ;) )

Osta jotain halpaa heraa ja maltoa ja sekoita niistä palautusjuoma. Et tarvitse mitää ioniturboahdettua heraisolaattia tjsp, mutta jos rahaa löytyy niin saahan sitä toki satsata kalliiseenkin heraan. Maltosta ei juuri kannata maksaa yli 5€/kilo.

Kaikki hera käy palautumiseen. Halvimmatkin toimivan hyvin, jos maha kestää laktoosin eikä usein järkyttävä maku haittaa.

Whey3 on hyvää ainetta. Muista sotkea drinkkiin myös maltoa (hiilihydraattia) tai syö banaani kuten eräät :)

Btw, yllättävän älykäs posti ensimmäiseksi. En keksinyt edes pienessä humalassa mitään kuittailtavaa :D

itse olen huomannut että kunhan syö mahdollisimman tasaisin väliajoin, vaikka ihan vähänkin, niin kehitystä tulee pirusti. eli kokonaan pois semmonen ajatus että pelkillä lisäravinteilla saisi hurjia tuloksia aikaan. normaalista ruuasta se kaikki lähtee. unohtamatta tietenkään sitä äärimmäisen tärkeää lepoa.

itselläni 2h välein ruuat ja vähintään joku viili + kaurahiutaleita + banaani paloina sekaan.. toimii.

Ehrmanin maitorahka hakkaa viilit koskavain.

Mutta asiaan, älä ota FAST:ia ku ei sitä saa pakkiksen verkkokaupasta :D

(korjatkoon joku viisaampi jos tilanne on muuttunut huomaamattani)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom