Uusi Ruokailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nikos116
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Noh, tänään kokeilin sit syyä uudella tyylillä, jota minua kehotettiin.. kertokaahan onkohan tämä jo liikaa? :lol2:

Aamupala 11.30-12.00 = 250 gr maitorahkaa (milbona),1 Kananmuna paistettuna, n 80 gr tonnikala paloja öljyssä ( ei ollu vedessä ). kaksi ruis leipä palaa. ja n. 150 grammaa rasvatonta jugurttia maitorahkan kera. ja n.60 grammaa tuore kurkkua. / 6-7 palaa. n.4 desiä rasvatonta maitoa.

15.00 - n.100 grammaa jauhelihaa, 135 grammaa tummaa riisiä. raejuustoa 50 grammaa. rasvatonta maitoa n. 5 dl.

16.00 - Oliivi Öljyä Ruoka lusikallinen ( kreikasta tuotua. )

N. 1730 - 3 desiä omena mehua.

1800 - 1915 puntti. ( jalat )

1930 - Palautus juoma - 41 gr protskuu, 41 gr hiilarii, 2,9 rasvaa.

19.45 - 75 grammaa tonnikala paloja öljyssä. Raejuustoa 50 grammaa, ja sekaan ketsuppia :D. 150 grammaa maitorahkaa johon sekaan noin 2 desiä omena mehua.

21.30 - 50 grammaa raejuustoa ( 2 % ) Ruoka Lusikallinen Virgino Rypsärii

Tähän mennessä päivän mittaan tullu 2675 kcal. 241 gr protskuu 287 gr hiilarii 61 gr rasvaa.

Pistäkää mitä vois jättää pois ja mitä ehkä lisää?

Kiitoksia...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tolla treenin jäkeisellä aterialla sais olla hiilariakin muuta kun mitä tulee tosta sun omena mehusta...Ja yötä vasten vaikka purkki rahkaa tai jotain muuta hitaasti imeytyvää proteiinia. Ookko dieetillä vai? Hiilaria lisää jos et ole

no alko tuntuu siltä et veren sokeri laskee,alkaa heikottaa jne, tulee muutenki sellanen fiilis AINA ku on syöny pastaa/riisiä yms. hiilari pitosta pureskeltavaa... mistäköhän johtuu?

en ole dietillä, nyttenki olen syöny niin paljon että koko ajan on vatta ihan täys :D
enhän mä yötä vasten hiilaria uskalla vetää.. tulihan sitä hiilarii tosta palautus juomasta.. noh ehkä mä kehitän viellä jotain ton " Titus " leffan ajaks joka tulee 23...

[EDIT] eli oot sitä mieltä et hiilarii ja rahkaa yöks viel, no jos mä vaik vetäisin vähän riisii ja rahkaa?

Juu, iltapalaksi voi syödä enemmänkin raejuustoo, 50 grammaa on tod. vähän. Kasviksia lisäillä sinne tänne myös.

Ooogge.

[EDIT] Ainii, pitäskö mun ostaa jotain moni-vitamiini valmistetta, että sais senki puolen varmasti kuntoon, mitäs mieltä ootte Berocca multivita valmisteesta?
Ei vissiin maksa ees kauheesti, vai mitä te käytätte?

hhhmmm..Mitäs mieltä muut on,ko pisti silmään,että aamulla tulee nuin paljon proteiinia.250g maitorahkaa ja yks kananmuna varmaanki riittää eli tonnikala vaikka pois?Koska jos syö maitorahkan ja kananmunan+rasvatonta jugurttia ja vielä leipääki,nii varmasti pitäis riittää,jos nyt ei mikään Colemanin kokonen äijä oo kyseessä..

juu, mä ittekkin huomasin et oli aika tuhti olo ton aamupalan jälkeen :D

Ja sitten varmaankin sitä hiilaria pitäis vielä ateriassa saada treenin jälkeen.Ota vaikka 19.45 aterialla nuitten lisäks esim.ruisleipää.Mutta klo 10.00 jälkeen ei varmaankaan enään hiilaria kannata ottaa,läskikshän se osaks sitten menis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no kyl mää aattelin ihan koht vetästä vähän, ku ei oo reenin jälkee muuten tullu muutaku siit palautus juomast.. kun treenasin kuitenkin isoja lihaksia ( jalat ) tänään nii sinne varmaan menee protskuu ja hiilarii pilkkoo niitä..? vai Ehdoton EI hiilareille enään?

Zone-sarja -42%
Ok, no mä vedän nyt tätä mitä äsken hain.. "pikkuisen riisiä, n.30 grammaa, ja sit varmaan 70 gr raejuustoo.. " yritetään huomenna uudestaan ton hiilarin kanssa puntin jälkeen :)

Ainiin, vielä niistä vitamiineistä, käytättetkö te jotain vitamiini valmistetta, mitä?

Itse en ole oikein panostanut vitamiineihin,mutta otan joka päivä yhen multitabsin,mitä kyllä pakkislaiset varmaankaan sano ees vitamiineiks,koska näissä tableteissa on niin surkeat määrät niitä vitskuja :D .Mutta kannattaa vähintään ottaa apteekista joku vitamiinivalmiste,mutta jos tuntuu,että niitä ei saa tarpeeks,niin täällähän myytiin verkkokaupassa niitä trainingpakkeja.Mutta kait sitä tulee tarpeeks,jos apteekin vitamiinivalmiste+vihianneksia ja hedelmiä ottaa päivittäin kotona.Itsellä on kyllä tuo rehujen syönti jääny vähemmälle :nolo:

Trainingpakkeja?

Itseasiassa niitä trainigpakkeja(en muista nimeä oikein,mutta jotenki nuin se menee :D )ei näytä olevan verkkokaupassa tällä hetkellä.väliaikaisesti loppu?Ne traininjutut on vitamiinivalmisteita ja niissä on kans kunnolla niitä vitskuja,ainaski semmosen kuvan olen niistä saanut.

jaa, kyl mäki olen kuullu niistä, mut ei oo silmiin sattunu, ja äsken yritin oikeen ettiä mut ei löytyny :/

*tahtoo trainingpakin*

Ihan ok ratkaisu on ostaa apteekista iso purkki jotain monivitamiinivalmistetta (esim. Multitabs) ja syödä niitä esim. kaksi päivässä. Purkin kyljessä kyllä lukee, että yksi päivässä, mutta niissä on niin matalat pitoisuudet, että useampikaan ei haitaksi ole.

Ooggoo. vois tänään käydä kattomassa samalla ku käyn katsomassa protskuja.. ehkä sieltä jotain tarttuu mukaan ;)
Pitäskö mun viel pistää tän päivän ruokailu tänne näkyviin teidän ihmeteltäviksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom