Eugen sanoi:Mä rupeen räppää ja mun räp-nimi on MC Adolf Hitler. ....
Tuo oli klassikko,,,,,,,,,,,,,,,, :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eugen sanoi:Mä rupeen räppää ja mun räp-nimi on MC Adolf Hitler. ....
jamaan sanoi:Toi kyttäampujan nimi on munkin mielestä tyhmä-kylläkin, kun täällä suomessa ei oo ihan jenkkimeininki kummiskaan, missä monet poliisit on todellakin perseestä.
Luokkayhteiskunta? Voisko olla vaikka köyhät -> rikkaat ? duunarit -> toimitusjohtajat?
Cthulhu sanoi:Köh, tulihan taas purkauduttua. Lieventävinä asianhaaroina mainitsen, että en tiedä, että kuka oli sujauttanut lasiini ja mitä. Toisekseen en ole tehnyt pahaa muille kuin itselleni ja tämä tuomio on mielestäni kohtuuton.
Joo myönnän, että vastaukseni oli tyhmä.
Armoa.................
Ei Suomi ole mikään luokkayhteiskunta. Periaatteessa jokaisella on mahdollisuus tulla vaikka rikkaaksi toimitusjohtajaksi, jos vain kyvyt ja taidot riittävät. Se, että kaikki eivät siihen pysty ei ole yhteiskunnan vika.
Vai pitäisikö kaikkien ihmisten pukeutua jätesäkkeihin, jotta kenelläkään asiat eivät olisi paremmin kuin muilla?
Ihmiset surevat yleensä enemmän ihmisiä joiden kanssa heillä on jotain yhteistä. Eli on hyvin luonnollista, että länsimainen ihminen suree enemmän toisen länsimaisen ihmisen kuolemaa kuin jonkun sellaisen josta hän ei tiedä oikein mitään. Muutenhan olisi kai lähinnä kaksi vaihtoehtoa, joko surra koko ajan kaikkien puolesta tai sitten, että ei sure koskaan kenenkään puolesta.
Voisiko joku muuten kertoa, että miksi minun pitäisi surra sitä, että kehitysmaissa kuolee ihmisiä nälkään?
Jantunen sanoi:Aijai mikä julkisuustemppu tässäkin taustalla. "me nyt vaan keksittiin tällanen nimi"
Tuoppiahan tässä pitäisi kohottaa. Näin sitä tehdään artisti tutuksi koko Suomen kansalle ;)
jamaan sanoi:Jokaisella kyllä on mahdollisuuksia tulla vaikka toimitusjohtajaksi, mutta kaikilla ei ole samat lähtökohdat. Niinkun toi Steeni kirjotti tossa Suomihiphop haastattelussa, niin Pirihuoran lapsesta tulee pirihuora helposti, Eli toimitusjohtajan lapsestakin tulee mitä todennäköisemmin menestykäs ihminen ja toisteppäin.
Nicho sanoi:Jos joku vaikka näistä palstan metallimiehistä voisi kertoa mulle mikä räpissä niin kauheasti ärsyttää?
Nicho sanoi:Niin no sitä "matskua" ei enää paljoa tarvi sämpläillä saatika opetella nuotteja kun on olemassa ohjelmia kuten ProTools. Saa väännettyä materiaalin juuri sellaiseksi kuin vaan haluaa kunhan kärsivällisyyttä ohjelman käyttöön riittää.
Nicho sanoi:Niin no sitä "matskua" ei enää paljoa tarvi sämpläillä saatika opetella nuotteja kun on olemassa ohjelmia kuten ProTools. Saa väännettyä materiaalin juuri sellaiseksi kuin vaan haluaa kunhan kärsivällisyyttä ohjelman käyttöön riittää.
Aku-A sanoi:Ja eugen dj Adolf on jo olemassa.
N.O.Kummonen sanoi:Nykyään suuri osa rapistä nyt on mitä on, mutta tuskin missään musiikkilajissa on aikojen saatossa esitetty niin paljon yhteiskuntakritiikkiä, kuin rapissa. Tai no ehkä reggae pääsee lähelle.