Uusi rap-artisti: Steen Christensen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Uusi rappari julkaissut levyn nimellä Steen Christensen. Vetää hiljaiseksi, oli surmattujen ammatti mikä tahansa, niin kuulostaa sairaalta ihannoida surmaajaa. Vetää hiljaiseksi.

Ilta-Sanomat
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.asp#id713667

Rap-artisti Steen Christensen ylistää poliisimurhia

Suomessa julkaistiin perjantaina levy, jolla esiintyvä rap-artisti kantaa poliisimurhaaja Steen Christensenin nimeä.

Levyltä löytyvässä kappaleessa ihannoidaan koko Suomea syvästi järkyttäneitä poliisimurhia. Tanskalainen vankikarkuri Christensen surmasi kaksi poliisia Helsingissä lokakuussa 1997, kun hän oli Suomessa pakomatkalla.

- Tuo kuulostaa sairaalta, ja siitä tulee paha mieli, kommentoi murhattujen poliisimiesten työtoveri, ylikomisario Jussi-Pekka Lämsä Helsingin poliisista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitun paskapääidioottihomoperserunkkari. Luultavasti toi myy kultaa ja tosta tulee joku uus ääliöteinien idoli. Hope not.

Saunan takana on vielä tilaa.... voi elämä mikä taukki. Mikä levy-yhtiö viitsii julkaista tuollaista sontaa?!

Eiköhän tuohon jo pitäisi puuttua, tartteeko kaikkea paskaa amerikasta tänne raahata. "Fuck the police" shitti on jenkeissä in, mutta ehkä täällä pitäisi pistää rajat johonkin.

Tosin ne 2 skoudea jotka sakotti mua sumareista, sais joutua alempaan helvettiin, sillä mäkin olen sinne menossa ja siellä ei ole paljoa virkamerkillä tekoa ko katotaan sitä sakkoa uudestaan.

vihoiksi pistää! :curs:

kuritushuoneeseen ja vähän raippaa selkään! :whip:

Kuulkaapas nyt poijjaat. Minä löysin tällaisen tuolta netistä, artisti itse sanoo näin:

"Vaikka käytänkin levyllä poliisimurhaajan nimeä, tuomitsen Christensenin teot täysin. Oman hengen pelastamista lukuunottamatta toisen ihminen tappaminen tai turha vahingoittaminen on väärin. Steen Christensen -nimeä käytän kannanottona nykypäivän suomalaista hiphoppia kohtaan."

(Lähde:http://www.monsp.com/yhtyeet.htm)

Iltapäivälehti taas jyrää. :kuola:

http://www.ylioppilaslehti.helsinki.fi/ylioppilaslehti/2004/040116/steenc.html
ja
http://suomihiphop.com/tekniikka/phpBB2/viewtopic.php?t=15540

En tiedä, ihannoiko kaveri tosiaan poliisimurhia, mutta haastattelussa nyt tuntuu puhuvan
hieman enemmän asiaa kuin pikkuKeijo tai Fintelligens.

Steen1 sanoi:
”Ei helvetti, ihmiset vie kukkia kaatuneen puun juurelle samaan aikaan kun Iranissa kuolee tuhansia”, Steen Christensen jatkaa kaivaessaan kännykkää taskusta. Vaimo soittaa ja odottaa kotiin.

Ennemmin ostaisin tuon levyn kuin Kapasiteettiyksikön uusimman.

Ja ei, en näe Steen Christensenin teoissa mitään oikeaa.

Ihan fiksulta tyypiltä vaikutti toi kun luin ton suomihiphop jutun.

" Tämä paheksuntaa aiheuttava nimi syntyi puolivahingossa. Kun Stenkka oli heittämässä keikkaa eikä taiteilijanimeä vielä ollut keksitty, heitti Stenkan kaveri vitsillä "et oo vaik Steen Christensen". Nimi jäi elämään. Kompromissiratkaisuna levyn kannessa lukee kylläkin vain pelkkä "Steen 1".

Nimen, kuten Stenkan kappaleidenkin, on tarkoitus herättää reaktioita. Keskustelua. Maailma jossa elämme kun ei ole aina niin ihana ja valoisa kuin sen toivoisi olevan. Tai väitetään olevan. Totuus on tavallisille kaduntallaajille liiankin usein turhan karua kohdattavaksi silmästä silmään. On huomattavasti helpompaa kävellä laput silmillä ja olla välittämättä siitä, mitä ympärillä oikeasti tapahtuu.

Tai kuten Stenkka asian ilmaisee: "Steen Christensen on teloittanut kaksi poliisia vuonna 1997... paska juttu, mut ne poliisit muistetaan. Idässä on kuollu jengii jo moninkertaisesti täysin turhaan ilman, että kukaan jaksaisi edes kiinnostua. Mä haluun tehdä tälle luokkayhteiskunnalle saman, minkä Steen Christensen teki niille gäisille." "

Näin luki Steenin sivuilla. Eli Ilta-Sanomat osoittivat jälleen asiantuntemuksensa...
Olen kuullut Steeniltä vasta pari biisiä ja oon kyllä vakuuttunut miehen kyvyistä.

Siis noita poliisien kuolemia saa hehkuttaa, kun jossain idässä on kuollut jengii jo moninkertaisesti.

Steen vaikuttaa juuri niin fiksulta tyypiltä, että hänet pitäisi tappaa ihan ihmiskunnan edun vuoksi.

Minä tahtoisn tehdä hänelle vaikka saman mitä minä teen säkille monta kertaa viikossa....ja mikä vitun luokkayhteiskunta?

Joo vitun rap, se ei ole ihmisten musiikkia.

Cthulhu sanoi:
Siis noita poliisien kuolemia saa hehkuttaa, kun jossain idässä on kuollut jengii jo moninkertaisesti.

Steen vaikuttaa juuri niin fiksulta tyypiltä, että hänet pitäisi tappaa ihan ihmiskunnan edun vuoksi.

Minä tahtoisn tehdä hänelle vaikka saman mitä minä teen säkille monta kertaa viikossa....ja mikä vitun luokkayhteiskunta?

Joo vitun rap, se ei ole ihmisten musiikkia.

Toi kyttäampujan nimi on munkin mielestä tyhmä-kylläkin, kun täällä suomessa ei oo ihan jenkkimeininki kummiskaan, missä monet poliisit on todellakin perseestä.
Luokkayhteiskunta? Voisko olla vaikka köyhät -> rikkaat ? duunarit -> toimitusjohtajat?

Ja ei hän hehkuttanut mitään poliisikuolemia, vaan tarkoitti varmaan sitä että esm. Miks pitää viettää ympäri maailmaa jotain hiljasta hetkeä wtc-torneissa menehtyneille, mutta ketään ei kiinnosta jos jossain kehitysmaassa kuolee joka päivä yhtä monta ihmistä yms yms.

Millä tavalla vaikutti muuten tyhmältä? toi sun vastaus näytti mun mielestä tyhmältä. :( Voin antaa vielä perustelujakin, herjaat ensin sitä että Steen käyttää nimeä mihin liittyy poliisi-surmat, ja samassa kommentissa sitten on että toi räppäri pitäs tappaa tai voisit takoa turpaan sitä. Turhaa uhoamista.. Ei millään pahalla mutta ottaa välil päähän tommoset vastaukset, kun ei voi perustella ton paremmin..

Olipa kuinka hyvää ja kantaaottavaa musiikkia hyvänsä, on artistin taiteilijanimi kuitenkin mauton.

:down:

Hiphop on syvältä, christensseen on syvältä ja toi artistion syvältä. :urjo:

Mike sanoi:
Eiköhän tuohon jo pitäisi puuttua, tartteeko kaikkea paskaa amerikasta tänne raahata. "Fuck the police" shitti on jenkeissä in, mutta ehkä täällä pitäisi pistää rajat johonkin.

Tosin ne 2 skoudea jotka sakotti mua sumareista, sais joutua alempaan helvettiin, sillä mäkin olen sinne menossa ja siellä ei ole paljoa virkamerkillä tekoa ko katotaan sitä sakkoa uudestaan.

Taisit ajella toria ympäri sumarit-parkit yhdistelmällä :rolleyes:

Sehän on amis touhua, lopeta moinen samantien :kippis1:

Mä rupeen räppää ja mun räp-nimi on MC Adolf Hitler. Mä tahdon herättää keskustelua mun räp-nimellä ja onhan se paska juttu niitten jutkujen omaisille, mutta minkä takia kukaan ei reagoi räikeisiin ihmisoikeusloukkauksiin, jota maassamme asuvat kulttuuririkkaudet romanit joutuvat kohtaamaan joka päivä.

adolf-hitler-pics-01.jpg

Yo yo yo, MC Adolf Hitler in da house! All tö aryaan biaaatchess in da house say haaaa-illl! Raise your right hand like you just dont care! Let me put some archeshaking rhymes on the air, first I'll kick you arcshes off with my zyklon party mix. Himmel, let's paaaartttttyyyyyyyyyyyy!!! Scheisse, wier ist meine kakofone?

taisteluorava sanoi:
Olipa kuinka hyvää ja kantaaottavaa musiikkia hyvänsä, on artistin taiteilijanimi kuitenkin mauton.

:down:

Olen täysin samaa mieltä.

eikös tämä olisi kuulunut tuonne maailman huonoin bändi- osastolle?

jamaan sanoi:
...........

Köh, tulihan taas purkauduttua. Lieventävinä asianhaaroina mainitsen, että en tiedä, että kuka oli sujauttanut lasiini ja mitä. Toisekseen en ole tehnyt pahaa muille kuin itselleni ja tämä tuomio on mielestäni kohtuuton.
Joo myönnän, että vastaukseni oli tyhmä. :nolo:

Armoa.................

Ei Suomi ole mikään luokkayhteiskunta. Periaatteessa jokaisella on mahdollisuus tulla vaikka rikkaaksi toimitusjohtajaksi, jos vain kyvyt ja taidot riittävät. Se, että kaikki eivät siihen pysty ei ole yhteiskunnan vika.
Vai pitäisikö kaikkien ihmisten pukeutua jätesäkkeihin, jotta kenelläkään asiat eivät olisi paremmin kuin muilla?
Ihmiset surevat yleensä enemmän ihmisiä joiden kanssa heillä on jotain yhteistä. Eli on hyvin luonnollista, että länsimainen ihminen suree enemmän toisen länsimaisen ihmisen kuolemaa kuin jonkun sellaisen josta hän ei tiedä oikein mitään. Muutenhan olisi kai lähinnä kaksi vaihtoehtoa, joko surra koko ajan kaikkien puolesta tai sitten, että ei sure koskaan kenenkään puolesta.

Voisiko joku muuten kertoa, että miksi minun pitäisi surra sitä, että kehitysmaissa kuolee ihmisiä nälkään?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom