Vanha Radeon 9600 XT 128 mb ohjain ei enää pyöritä kunnolla uusia 3d pelejä. Pitäisi ostaa uusi, mutta olen hieman pudonnut kärryiltä että mikä on mitäkin tänä päivänä (menin lopettamaan Mikrobitin tilauksen pari vuotta sitten :curs: ).
Emolevy on MSI K8T Neo, jossa agp 8x eikä pci expressiä. Pitäisi saada siis siihen sopiva kohtuuhintainen (alle 300€), mutta pelikäyttöön soveltuva näytönohjain, jolla pelailisi vielä yhden vuoden. Kumman valmistajan puoleen käännyn, ATIn vai Nvidian? Ja mikä malli?
Kokoonpanoni on seuraavanlainen:
AMD Athlon 3200+ 64
1 Gb DDR 400 MHz
MSI K8T Neo
+äänikortti, dvd asemat, kiintolevyt jne...
Ja voisiko joku samantien heittää minulle linkin jollekin hyvälle testi-/vertailusivulle (voi olla ulkomaalainenkin saitti)?
Emolevy on MSI K8T Neo, jossa agp 8x eikä pci expressiä. Pitäisi saada siis siihen sopiva kohtuuhintainen (alle 300€), mutta pelikäyttöön soveltuva näytönohjain, jolla pelailisi vielä yhden vuoden. Kumman valmistajan puoleen käännyn, ATIn vai Nvidian? Ja mikä malli?
Kokoonpanoni on seuraavanlainen:
AMD Athlon 3200+ 64
1 Gb DDR 400 MHz
MSI K8T Neo
+äänikortti, dvd asemat, kiintolevyt jne...
Ja voisiko joku samantien heittää minulle linkin jollekin hyvälle testi-/vertailusivulle (voi olla ulkomaalainenkin saitti)?