Uusi käyttäjä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asseri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Olen uusi pakkotoisto.com foorumin käyttäjä ja haluaisin hieman apua..
Olen tälläinen "iso" kokoinen kaveri ja haluaisin kasvattaa lihasmassaa ja polttaa rasvaa,,miten tälläinen onnistuisi?? :) :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Noh näin aluksi voisi sanoa *:P*, että kirjoitat tuohon Searchiin esim "rasvanpoltto" ja muita haluttuja hakusanoja, ja sitten luet näitä threadeja, mitä satut löytämään. :) Kyllä se siitä.. Ilta sujuu mukavasti, aina aamun pikkutunneille saakka "tiedonjanoisena". Itsellä ainaskin näin oli..

jeps, Asseri palstalla on oikeasti satoja threadeja asioista joista kysyt. jos ei kiinnoststa edes oottaa selvää ja oppia asoioita itse, niin ei kannata vaivautua edes treenaamaan (en sano, ettei sua kiinnostaisi).
älä tee myöskään threadia, missä kysyt minkälainen treeniohjelma olisi hyvä, koska palstalta löytyy tuhansia eri ohjelmia.

Zone-sarja -42%
Asseri sanoi:
joo kiitti tiedosta,,koittakaa kestää ku oon tällänen nyyppa

Kaikki ovat joskus olleet aloittelijoita, mutta kaikilla ei ole ollut käytettävissä tämmöistä tietokantaa kuin Pakkotoisto on, eli nyt vain lueskelemään ja searchilla hakemaan. Lue myös tuo FAQ.

Jep, ja sitten kun on sitä tietoa tarttunut ja oot löytänyt vähän runkoa ruokavalioon ja treeniohjelmaan, niin postailet niitä tänne ja porukalla niitä hienosäädetään. Avainsana on kuitenkin oma-aloitteisuus, kyllä täältä apua saa kiitettävästi, mutta ei kukaan viitti harrastuksekseen toisten eteen kaikkea tehdä. Mutta kyllä se siitä...tervetuloa porukkaan... :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom