Uusi huippu VIP-etu! Arcade peliluola suoraan forumissa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
VOI VITTU!!! Vedin Asteroidsissa yli 180 000, en tiiä olisko ollu pokaalitulos, kun kuolin niin ihmeellisesti, enkä kerenny nähä pisteitä. No eipä tullu ruksia pistettyä logattaessa tohon "remember me"-kohtaan, kun porukoiden koneella oon. Eli mun sessio timed out, enkä päässy rekisteröimään tuloksiani. Tuli pelin aikana mieleen, et mitä jos ei anna tallentaa, kun autologoff napsahtaa. Otin screenshotin 170 000 sillon, et jos joku ei usko :D Kyllä ny vituttaa, kun on vasen forkku ihan paskana, eikä saanu mitään tallennettua :itku:
Tää on koko forumin historian väsynein selitys. Tota nyt ei usko kukaan.

:rock:;). No mun mielest tos pelis vois viel saada 5000 jos oikein tosissaa pelailis:D. Ja nii jos tänne tulis vielä joku minigolf tai tasohyppelly peli nii varotus on tullu pelailtua niitä:D juu, kivoja pelejä nää kyl on

Millä tasolla pelaat snakesia ja millä tyylillä vedät session läpi? Eli mikä on taktiikkasi. Kova tulos kieltämättä, itse ei sormet toimi noin nopeasti ja tuntuu että näppis lagaa.

Millä tasolla pelaat snakesia ja millä tyylillä vedät session läpi? Eli mikä on taktiikkasi. Kova tulos kieltämättä, itse ei sormet toimi noin nopeasti ja tuntuu että näppis lagaa.

WORM tasolla pelailen. Taktiikasta sen verran et n. 2500 paikkeille vedän nii täysii ku pystyn, sen rajan jälkeen teen oman kierrukka taktiikan ja pelailen kaikessa rauhassa. toi kierukka taktiikka on opittu nokia 3310 ansiosta:D:lol2:

jos joku sai tosta selvää nii ei muutaku enkkaa yrittämään:lol2:
jos joku viel räjäyttää potin nii mä lupaan et otan kakkos taktiikkani käyttöön joka on vielä kovempi;). Pää idis kumminki tossa on et hallitsee nuolinäppäimet. pelaan yhdellä kädellä (kolmella sormella). eli näi:kippis1:

Tää on koko forumin historian väsynein selitys. Tota nyt ei usko kukaan.

Saatana pelaan uusiks sit ja nyt on ruksit kohillaan! :D

Liitteet

• steroid.webp
    steroid.webp
    8,7 KB · Katsottu: 257
Kröhm, krökupolihöm! :D

Juhli nyt kun vielä ehdit. Pistän sinne kohta semmoset pisteet ettet oo ennen nähny!

:)

Terminator2 sanoi:
ja tuntuu että näppis lagaa.

Sama juttu, mut tuskin mitään lagia on. :) Täytyy koittaa joskus vanhalla Keytronicilla missä voi painaa useempia nappeja kerrallaan. Nyt menee peli aina vituiks, jos painaa kahta nuolta samaan aikaan.

WORM tasolla pelailen. Taktiikasta sen verran et n. 2500 paikkeille vedän nii täysii ku pystyn, sen rajan jälkeen teen oman kierrukka taktiikan ja pelailen kaikessa rauhassa. toi kierukka taktiikka on opittu nokia 3310 ansiosta:D:lol2:

jos joku sai tosta selvää nii ei muutaku enkkaa yrittämään:lol2:
jos joku viel räjäyttää potin nii mä lupaan et otan kakkos taktiikkani käyttöön joka on vielä kovempi;). Pää idis kumminki tossa on et hallitsee nuolinäppäimet. pelaan yhdellä kädellä (kolmella sormella). eli näi:kippis1:

Itellä sama taktiikka

Jäättekö te tossa Asteroidissa venttailemaan ekaan ruutuun pikku-ufoja ja teette sillä pisteet?

Totta puhuen ei oo ees tullu mieleen tommosta taktiikkaa. En ees tienny et niistä saa ton tuhat pojoo. Tolla taktiikalla vois kyllä saada isot pojot jos vaan jaksais kyttää satoja pikku-ufoja. Isommilla leveleillä niitä tulee vissiin vielä tiheempään. Ite oon geimannu silleen, et oon vältelly noita pikku-ufoja viimeseen asti. En lähe yrittään ees niitten tappamista, vaikka olis vain yks pikkuasteroidi jäljellä sen ufon lisäks, vaan lähen lipumaan karkuun ja tuun toiselta puolelta ruutua ulos.

Tossa pelissä on kyl se paska puoli, et joskus alkaa leveli silleen, että steroidit ilmeestyy sun alukseen kiinni, eikä mitään oo tehtävissä. Sit paskalla tsägällä vielä spawnaat pari kertaa siihen keskelle johonkin meteorikuuroon, jota ei oo mahollista väistää. Saattaa mennä muutama elämä tohon. Onneks lisäelämät pelastaa kybätonnin välein :D

Millä helvetillä tuommoiseen aikaan pääsee. Mä pelasin yhden pelin joka kesti 600 sekuntia, siinä oli jo todella kiire saada palikka laitaan jos sitä käänsi edes kerran. Nopeutuuko se tuon jälkeen vielä?

(kohta mä kaivan 100Mhz pentin käyttöön jossa flässi pyörii ku torakka tervassa :D)

ei se nopeudu enää 10 levelin jälkeen.

Tuosta oikeanpuoleisen kuvan personal best tuloksesta ei varmaankaan saa mitenkään siirrettyä tuota ennätystä enää tilastoihin? Jonkun verran hiostaa kun tuohon se kyllä tallettui pysyvästi.

Aah... infernaalinen *itutus päättyi. Nyt jäi risomaan enää se, että kopteri tippui, kun kursori meni ulos ruudusta :(

1101779745smeagol.jpg

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo ei talleta ei, vittu. Sain yli 250 000 Asteroidissa, mut eipä tallentanu saatana. Ei kyl jaksa enää ees yrittää.

itelleki käyny tollei muutaman kerran. Se syy on siinä et välil pitää meinaa päivittää nickii, jos ei päivitä tarpeeks nii huppista keikkaa ei talletu:lol2:

noni ja sit asiaan. pökäle pistännu snakes yli 5000:thumbs: huomenna aattelin ite pistää yli sen 5 tonaa jos kaikki menee nappiin tänää oon tehny erinlaisia taktiikka harjotteita:lol2:

oon vähän:kippis1:

Back
Ylös Bottom