Uusi huippu VIP-etu! Arcade peliluola suoraan forumissa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Perkeleen Mike! Tämmöisiä ajanvietejuttuja meille laittaa.. nyt ei sitten tuu muuta taas tehtyäkään, kiitos vaan! Jos joskus laitat Desktop Tower Defensen tänne, irtisanon vip-jäsenyyteni. Sen tietää että sitten menisi kaiket päivät kun yrittäisin hakata enkkoja siinä...

jes sain snakes takas kruununi:D
tiukka on vääntö mut mä puolustan kultaani perkele:curs::):thumbs:

Peli mua vastaan.4095 pojoa eikä antanut rekisteröidä :itku:

Originally Posted by Juukeri Peli mua vastaan.4095 pojoa eikä antanut rekisteröidä :itku:

aijai aika kovat meinasit saada, itelleki kävi n. kerran mut toki pisteet olivat silloin vain 3270. Mut mut kai se on mentävä pistämään kovempaa enkkaa ku sielt noi kova haastaja tuli!:)

edittiä: oot perskele kärkisijal no pistän haastetta kohtpuoliin kehiin ehkä

Uskomatonta miten noin tahmaisesti toimivassa tetriksessä voi saada tuommoiset pisteet.

Tuo leaderboard olisi parempi jos siellä olisi vain yksi ennätys/käyttäjä. Nyt se täyttyy noiden n0life hakkaajien nimistä. ;)

Saatana että on iivil keksintö. Äsken Space Invassa meitsi liekeissä mutta foorumi paiskas mut pihalle. Nooh eihän siinä ollutkaan taottuna kuin joku 60000 pongoo vasta.
Forkut huutaa kuolemaa kun eilen niitä rääkkäsin salilla ja nyt nylpytetään täällä yövuorossa.
On kyllä viime aikoina kehitetty vähän kaikenlaista tänne. Siitä kiitokset!!!
Harvemmissa mestoissa tapahtuu tälläistä kehitystä 5 vuodessa mitä täällä viimesellä viikolla.

M-Nutrition OsmoPure 1 kg -35%
voi Juukeri perskeles kai se munki on mentävä taas pistämään pojoa snakeen.
kova taistelu menoilla:):D

Top-30 listalta kohta muita ku me :D

Tosta Asteroidista oli joskus 486 aikaan sellanen versio jossa pääsi ottaa kaverista mittaa. Eli siis samanlaisella kolmiolla liikuttiin, mutta oli sellanen sokkeloinen kenttä jossa pääsi esteiden taakse jne. Joku suomalaisten kyhäämä versio nimellä AUTS oli ainakin joskus meillä. Tollanen ois ihan törkeen siisti. Ois kiva ottaa toisista pakkislaisista mittaa. Siis jos noita pelejä kerat on paljon, niin ajattelin ettö jotain tollasia moninpelejäkin vois olla.

Koukkuun noihin kyl jää helposti. Tosin mä nyt oon niin kämänen pelaaja ettei pokaaleille paljon mahiksia ole. Pitää laittaa emäntä pelaan mun nimimerkillä. ;)

Kohta tää koko foorumi on vain pelkkä Peliluola, ja itse punttis jää taka-alalle:D Enää ei laiteta nyypille vastauksia tyyliin: Käytä hakua, vaan laitetaan linkkiä Peliluolaan:D Joo, tyhmä juttu.

Vitun siisti lisä toi arcade kyl on, pelei sais olla vaa enemmän:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom