Uusi huippu VIP-etu! Arcade peliluola suoraan forumissa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hitto, että toi tetris koukuttaa. Ärsyttää, ettei se anna laittaa kaikkia tuloksia listalle, munkin paras on yli 27 tuhatta, mutten ole saanut sitä listalle :( No tota ykköspaikkaa kyllä ei ota kukaan enää, ihan älytön :eek:

Olisiko mitään autopeliä tyyliin Slicks n slide? Vanhat klassikot ovat kyllä kivoja, mutta ehkä jotain muutakin. Kiva lisä kyllä tämä, vaikka tuntuu täysin mahdottoman kovilta nuo porukoiden pisteet.

Tuossa sain 1566190 ja olin sijalla 0. Olin parempi kuin 101% ja huonompi kuin -1% pelanneista :eek:

En ole rekisteröitynyt niin tulos ei jäänyt tuonne

tulos.jpg

Onpa hyvä laatu

Curveball ja Cubefield halliin mukaan

Ja sitten olis mukava saada jotain lyhyempiä pelejä, esim mäkihyppyä tjsp ettei kaikki ole tuommosia maratoneja

3590 sek kesti eli tunni, rupes forkut jo kramppaamaan :D

Millä helvetillä tuommoiseen aikaan pääsee. Mä pelasin yhden pelin joka kesti 600 sekuntia, siinä oli jo todella kiire saada palikka laitaan jos sitä käänsi edes kerran. Nopeutuuko se tuon jälkeen vielä?

(kohta mä kaivan 100Mhz pentin käyttöön jossa flässi pyörii ku torakka tervassa :D)

Noni Juukeri pistin sulle uutta haastetta!:) ja nii kaikille muilleki myös

Vittu tuota tulosta saa millään. Vaadin hanaan tulosten mitätöimistä ja pysyvän pelikiellon antamista. Perusteena toisten motivaation tappaminen :D

Vittu tuota tulosta saa millään. Vaadin hanaan tulosten mitätöimistä ja pysyvän pelikiellon antamista. Perusteena toisten motivaation tappaminen :D

:rock:;). No mun mielest tos pelis vois viel saada 5000 jos oikein tosissaa pelailis:D. Ja nii jos tänne tulis vielä joku minigolf tai tasohyppelly peli nii varotus on tullu pelailtua niitä:D juu, kivoja pelejä nää kyl on

VOI VITTU!!! Vedin Asteroidsissa yli 180 000, en tiiä olisko ollu pokaalitulos, kun kuolin niin ihmeellisesti, enkä kerenny nähä pisteitä. No eipä tullu ruksia pistettyä logattaessa tohon "remember me"-kohtaan, kun porukoiden koneella oon. Eli mun sessio timed out, enkä päässy rekisteröimään tuloksiani. Tuli pelin aikana mieleen, et mitä jos ei anna tallentaa, kun autologoff napsahtaa. Otin screenshotin 170 000 sillon, et pääsen tänne itkemään, jos käy niin huonosti :D Kyllä ny vituttaa, kun on vasen forkku ihan paskana, eikä saanu mitään tallennettua :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom