Uusi alku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fat22
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt on ollu keuhkoputken stuelahdusta ja semmosta. Ja sit oon typänny 5 päivää putkeen. Ja stota 13. opäivä opääsen aikasintaa salille...

Et mitäen niinku ete alottaistiite rakentaa peruskuntoa tass? Kun mä en varmaan jaksa yhtäö kovaa sarjaa tehä hengätsymäöttä PAHASTi´+

Kannataisko käydä mahdolisuimman usein salilla alkuun tekeessä ihan kevyttä tereni ja aerbvpoista?

Ihan siihen musta ei oo et ä 'takasin vaan suoraan kopviin treenieihn'

Originally posted by Fat22
Nyt on ollu keuhkoputken stuelahdusta ja semmosta. Ja sit oon typänny 5 päivää putkeen. Ja stota 13. opäivä opääsen aikasintaa salille...

Et mitäen niinku ete alottaistiite rakentaa peruskuntoa tass? Kun mä en varmaan jaksa yhtäö kovaa sarjaa tehä hengätsymäöttä PAHASTi´+

Kannataisko käydä mahdolisuimman usein salilla alkuun tekeessä ihan kevyttä tereni ja aerbvpoista?

Ihan siihen musta ei oo et ä 'takasin vaan suoraan kopviin treenieihn'
Mitä lääkitystä sulle on oikein määrätty tohon tautiin,sen verran sekavia kirjoittelet? :D

HARRI PERKELE! enkö oo sanonu ettei vedetä sitä kossua ja buranaa treenipäivinä?

ps. :hmmm:

Mä takerruin tohon "typänny" -sanaan. Ja jostain syystä kävi mielessä, kellonajan huomioon ottaen, että se voisi tarkoittaa "ryypänny". Just ton takia mä en ikinä avaa nettiä kännipäissäni, kun on tullut mailailtua kaikennäköistä tutuille ja tuntemattomille. Sit aamulla vituttaa kun ei välttämättä ole kovin kirkkaita kuvia siitä mitä tapahtui juuri ennen lattialle sammumista.

Jaaha. Juu kyllä se typänny tarkotti ryypääny. Huh että onkin paha olo. Anteeks kirjotusvirheet ja noin... Kysymys silti edelleen voimassa :cool:

Jaa mikä se kysymys oli? No että miten alottelis salikäyntiä sairauden ja ryyppyreissujen ja 2vko tauon jälkeen? Eli varmaan lihakset tottuu taas nopeesti mutta mahtaako happi kulkea? Astmaa on ja sitte toi keuhkoputkentulehdus päälle ja tupakkia tietysti (olen idiootti).

Mulla oli tossa just parin viikon totaalinen tauko muuton ja ryyppäämisen takia. Maanantaina jalkoja täysii ja eilen penkkiä ihan raivolla.

Tulokset ei tippunnu, mutta metalli oli kylläkin painavaa ja nyt olenkin aika vitun kipeä...

Mä oon ite ottanut sen ekan treenin kevyesti, ohjelman mukaan kylläkin. Pudottanut vähän painoja ja katellut että miltä tuntuu. Yleensä jo seuraava treenikerta on ollut täysin normaali. Ei ne voimat mihinkään putoo kahessa viikossa, kunto kylläkin voi rapistua ja olla vetämätön olo. Nykyjään kun kanuunat kestää 2-3 päivää, oon pitänyt dokaamisen jälkeen yhden sohvapäivän ja seuraavana päivänä salille. Loppuu se tokan päivän krapula ku seinään. Vissiin tulee hiottua loputkin paskat kehosta.

Originally posted by Fat22
Jaaha. Juu kyllä se typänny tarkotti ryypääny. Huh että onkin paha olo. Anteeks kirjotusvirheet ja noin... Kysymys silti edelleen voimassa :cool:

Jaa mikä se kysymys oli? No että miten alottelis salikäyntiä sairauden ja ryyppyreissujen ja 2vko tauon jälkeen? Eli varmaan lihakset tottuu taas nopeesti mutta mahtaako happi kulkea? Astmaa on ja sitte toi keuhkoputkentulehdus päälle ja tupakkia tietysti (olen idiootti).

Mulla on tuosta ilmiöstä kokemusta vaikka kuinka. Parin vuoden takaa. Perushomma on saada aineenvaihdunta pelaamaan. Ehkä jotain kevyttä kävelyä krapulasta toipumiseksi. Sitten seuraavana päivänä pikkuhiljaa vaan aloittelee treenaamaan. About reilulla puolella teholla. Parissa päivässä + palautuminen "kone starttaa" ja treeni alkaa kulkea normaalisti. Tuo tupakkapaska se jumittaa aineenvaihduntaa ja palautumista muutaman päivän kun normaalisti ei polta.

Kunnon paussit sarjojen välille: hikeä puskee ja hengästyttää. Kyllähän se miestä syö niin fyysisesti kuin henkisestikin saada elimistö kuntoon tenttuilumaratonin jälkeen. Porukka kattelee, että mikä hiton ojasta noussut ruumis on tullut treenaamaan kun puuskutus käy ja hiki lentää :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom