Uudenvuoden neropatit -raketilla päähän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Voi helvetti, mitä touhua. On tullut pojilla duudsonit katteltua...

Istuksin tässä kämpillä koneen ääressä ja ihailen pihalla "leikkiviä" lapsia. Joku 6-8 hengen porukka varmaan 13-15 vuotiaita kakaroita ammuskelevat toisiaan raketeilla ja roomalaisilla kynttilöillä. Eikä riitä se jalkoihin tähtääminen, vaan pojat tähtäävät surutta päähän. Vielä en ole pääosumia huomannut, mutta kai nuo känniääliötkin jossain vaiheessa osuvat...
Raketitkin taidetaan laittaa ylösalaisin maahan, jotta räjähtäisivät maassa, eivätkö lähtisi ilmaan.

En oikein tiedä, että pitäisikö toivoa poikien selviävän tuurilla ja pitävän näkönsä, vai pitäisikö sattua jotain, että edes loput oppisivat jotain ja jatkossa jättäisivät sotaleikit jollekin muulle.

Vituttaa katsoa tyhmiä ihmisiä :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus telkussa oli aika osuva mainos, jonka sanoma oli seuraavanlainen:

"Näe uusi vuosi omin silmin"

Miksi ihmiset ajattelee, ettei just niille tapahdu mitään?

Joku voittaa lotossa ja jollai räjähtää raketti silmään.

Ei pitänyt osua kohdalle, ku todennäköisyys on niin pieni. Mutta aina joku voittaa lotossa ja joku menettää näkönsä.

SE VOIT OLLA SINÄ!

Mä oon leikkinyt tota Tonzan mainitsemaa leikkiä... Meillä oli kylläkin laskettelulasit päässä, mutta housuihin tuli reikiä. Helvetin siistiä se kyl on.

Joo, ja helvetin siistin näköistä -ei siinä mitään. Kyllähän tuo varmaan suojalasit päässä puolustaa paikkaansa tunnelman luojana :D

:kippis1:

Uutta vuotta kaikille!

Mä kans tempasin "komet bomb 3:n" lättyyni silloin kun oli uutisissakin paljon juttua.
Olis varmaan hiukan harmittanut jos olisin ollut komea mies mut onneks en ollu.

Joskus muutamia vuosia sitten kaveri ampui kissan pierulla tai sillä toisella versiolla silmään. Oli Onneks lasit päässä, mutta linssi lähti irti. Vähän aikaan tuntu ikävältä ja näin kaiken keltasena.

Joskus pikkupoikana ammuskeltiin kaverin kanssa raketeilla viereisellä jalkatiellä kulkevia ihmisiä ja tiellä liikkuvia autoja. Ei tainnu järki silloin paljon päätä pakottaa. Voi herranjestas ku näkisin jonku veitikan nyt tekevän samoin, vaikkapa mulle, niin... :curs: :curs: :curs:

Itsekkin tuli muutama vuosi sitten laitettua helvetisti rahaa noihin ilotulitteisiin. Nykyään uutenavuotena menee rahat lähinnä tohon nesteeseen ja nyt on sitten:urjo: olo. Voi helvetti.

Yksikin kohlio ampui kädestään aika ison raketin suoraan ravintolan oviaukkoon.Hyvä ettei ollut juuri silloin porukkaa ovella.

Postilaatikkoja tuli räjäyteltyä junnuna ja vielä läheltä kotia.No näkihän ne uhrit heti aamulla minne pihaan jäljet vei:david:

Originally posted by testo
Joskus pikkupoikana ammuskeltiin kaverin kanssa raketeilla viereisellä jalkatiellä kulkevia ihmisiä ja tiellä liikkuvia autoja. Ei tainnu järki silloin paljon päätä pakottaa. Voi herranjestas ku näkisin jonku veitikan nyt tekevän samoin, vaikkapa mulle, niin... :curs: :curs: :curs:

No tuossa eilen illalla ajelin omalla autolla ja eikös siinä pari äidin pikku pullasorsaa hyökkää ojasta fakin räjähteiden kanssa tielle.. No lukkojarrutusta kehiin ja väistin yhtä junioria että ei jäis alle ja kiitokseksi tästä sain sen että pojat heittelee autoon ja auton alle jotain ilotulitteita jne..

V*ttu meinasin mennä nylkemään ne kersat siihen paikkaan ja kun olin pysähtynyt ja valmiina goatsettamaan niitä kersoja niin nehän syöksy kotiin ja samalla heittelivät toisiaan niillä räjähteillä, ois pitäny peesata niitä himaan ja vähän kouluttaa niiden porukoita että mitäs vittua teidän juniorit tekee ilotulitteiden kanssa :curs: :curs:

Originally posted by gnut
Mä oon leikkinyt tota Tonzan mainitsemaa leikkiä... Meillä oli kylläkin laskettelulasit päässä, mutta housuihin tuli reikiä. Helvetin siistiä se kyl on.

Kannattaa muistaa, että laskettelulasit eivät suojaa juuri miltään muulta, kuin kovalta tuulelta. Suurempi mälli linssiin ja linssi tulee sisälle. Siinähän sitten ihmettelet.

Kyllä suoraansanottuna vitutti illalla käydä pihalla, koko ajan sai pelätä, että joku keskenkasvuinen idiootti ampuu korvaan tykillä. Aaargh.

:david:-touhuilua tuokin.

Originally posted by Tonza
Vituttaa katsoa tyhmiä ihmisiä

Vituttaisi jos näkisin itseni joku 15-20 vuotta nuorempana. Noiden paukkujen kanssa tuli sohlattua kyllä tosi huolella ja täysin vailla aivoa.

Rakettiurpoilu top 3:

1) Tykinlaukaus ämpärin kokoiseen sulaa steariinin tyyppistä kamaa lainehtivaan pihasoihtuun -> kaikkien lähellä seisoneiden vaatteet menivät uusiksi, kun se mämmi poltti reikiä rotseihin tai jämähti muuten vaan pysyvästi takkeihin. Onneksi ei mennyt kellään näkö tai naama uusiksi.

2) Kotibileet ja ostettuna noin 800 pientä roomalaista kynttilää ja viiden minuutin välein parvekkeelta pommitusta vastapäisen talon jonkun onnellisen pariskunnan makuuhuoneen ikkunaan -> setä tuli ihan ovelle asti kiittämään yöunien häiritsemisestä.

3) Kilpailu kuka pitää palavalla sytytyslangalla varustettua paukkua pisimpää kädessä -> onneksi oli paksut hanskat ja pienehkö paukku, ilman sormia tämänkin sepustuksen naputtelu voisi olla huomattavasti hankalampaa.

Kaikki se vissiin pitää oppia kantapään kautta itse kunkin, toivottavasti tänä vuonna vammautuneet ovat olleet vain näitä sankareita, eivätkä sivullisia...

Kyllähän sitä ite on tehny kaikkee em. touhuja mutta me kavereitten kanssa ollaan tehty vielä omia pommeja. Ihan vitun vaarallisia niistä voi tulla ku ei tiiä minnekkä ne lähtee tai miten räjähtää. Joku lasipulloraketti hiRRRveillä pommeilla on varmaan yks vaarallisimmista mitä on ku sirpaleet onkin yht´äkkiä silmässä. Helvetin tyhmää touhua tuo oli mutta tehtiinpähän muistoja!

Top tyhmimmät

1.Räjäyttää munakranaatteja nyrkin sisällä

2.Rakentaa järjetön lasipullopommi ja räjäyttää se auton vieressä

3.Ampua Thunder kingilllä kädestä kaveria kun toinen juoksee karkuun

4.Ampua Raketti perseestä

Hmmm mitäs muuta on tullu tehtyä?:nolo:

Uskomattomin juttu minkä oon nähny ilotulitteiden kaa on ku kaveri, sytyttää roomalaisen kynttilän ja tunkee sen suuhunsa ja ampuu sen hohkaavan pallon sinne. Ei helvetti kaikki jampat jää katsoon suu auki ku kaverin pää hohkaa punasena kuin valotolppa vaikka suu oli kiinni. Se teki ton muistaakseni viel pariin kertaan ton jälkeen. Aamulla se ei sit muistanu mitään mutta ihmetteli että "miks mun kieli on niin vitun kipee ja palanu"

Onneks mitään isompaa ei sattunu...

Joo ja itekkin on räjäytetty roskiksia ja ammuttu raketteja ihmisiä päin junnuna :david: :wall:

Juu kyllä oli porukka aika vitun sekasin, kun eilen ajoin kaupunkiin moikkaamaan kaveria. Mannerheimintiellä varmaan kolme ihmistä yritti ampua roomalaisilla, kun ajoin autolla ohi. Ykskään ei tosin osunut, kun niitä palloja tulee sen verta harvakseen. Muutenkin sai olla aika skarppina, kun ukkoa ja akkaa ja dromedaaria hyppää tuon tuosta keskelle autotietä.

Top1 spedeily rakettien kanssa: Kerran mun kaveri katkas sellasesta 35 euron jättiraketista sen puuvarren ja tunki räjähdeosan suuhunsa ja pisti palamaan. Oli aika hauskan näköstä, aluks sen vasemmasta korvasta tuli sellanen kauhee kipinäsuihku ja siten se 200 m halkaisijan kukkaispommi räjähti sen pään sisällä. Sitten se ihmetteli seuraavana aamuna, kun se heräsi norsun perseestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom