Uuden vuoden lupaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. Lopetan nuuskaamisen kokonaan
2. Keskityn YO-kokeisiin
3. Pidän kunnon yllä vaikka on helvetillisesti lukemista

Jos ihan oikeasti koittais olla koko vuoden juopottelematta. Päätös kypsyi tässä tämän päivän aikana ku oksennuksiani siivoilin. :urjo:

Eukkokin mököttää, ei oo kivaa.

Voi olla tosin aika mahdoton lupaus toteuttaa, mutta yritän ainakin.

ei tullu sitten luvattua mitään, en edes muistanut mitään tuollaista perinnettä keskiyön vaiheilla. olin niin täpinöissä hienoista ilotulituksista. jos vielä tähän aikaan tehdyillä lupauksilla on legitimiteettiä, niin voisi luvata pitää entistä tiukemmin kiinni ravintoni tarkkailusta ja uudenlaisesta treenityylistä, johon olen pikkuhiljaa siirtymässä.

Lupaan
1.lopettaa yhteiselon rakkaan nuuskan kanssa
2.päästä tästä edestä olevasta repusta eroon ennen kesää
3.olla parempi ihminen läheisille ja ystäville
4.olla tänä vuonna vaffempi kuin ikuna
5.käyttää enemmän koneella istuttua aikaa nukkumiseen

Kovat on lupaukset, mutta onhan sitä yritettävä :D

Lupaukset

1. Tipaton tammikuu (mitä seuraisi myös koko elämän jatkuva kohtuullisempi alkoholin käyttö)
2. Makeiset ja roskaruoka paikoissa vierailun vähentäminen
3. Kun ensi uusivuosi koittaa niin paino tippunut 115->85 kg:hen (mitä tulee varmaan aika suurelta osalta auttamaan parolannummi, johon mennään jo heinäkuussa :) )

Paino 105 -> 80 ja kunto paremmaksi. Stressintäyteinen 2003-2005 romahdutti kunnon ja elämänlaadun. Olis taas kiva vaihteeksi voida juosta ilman hengästymistä ja vetää leukojakin.

Lupaan edistyä opinnoissa ja syödä järkevämmin. Ja juoda vähemmän. Kaikista eniten lupaan mennä hammaslääkäriin, mitä olen lykännyt jo luvattoman kauan. Varmaan pari hammasta joutuu poistamaan :itku:

Olen siis todella, todella, todella hammaslääkärikammoinen. Pelottaa :( .

Mä jätin lupaukset tekemättä. Ja ihan vain siksi, että yleensä niiden lupausten kanssa käy niin, että ne ei kuitenkaan onnistu tai että helmikuussa jo miettii, että mitä sitä edes lupasi.
Mä tykkään asettaa pitkin vuotta itselleni tavoitteita, joista on huomattavasti helpompi pitää kiinni. Esim. joku aika sitten otin tavoitteeksi pudottaa painoa siihen, mitä painoin pari vuotta sitten. Ja vaikkei kyse olekaan kuin viidestä kilosta, niin silti motivaatiota riittää enemmän, kuin jos kyseessä olisi uuden vuoden lupaus. :rolleyes:

Lupauksia vuodelle 2006:

-Satunnaisen tupakinpolton lopettaminen
-Töissä palkankorotus/työpaikan vaihto
-Enemmän liikuntaa, loppuvuosi ollut turhaa lusmuilua sulkapalloa lukuunottamatta
-Olla hyvä ihminen :rolleyes:

Lupaan panostaa 101% diettiini. Tavoitteena on saada rasvat ~8-10% paikkeille (tätä en tosin mene lupaamaan :lol2: ).

BullyBoy sanoi:
Opetella alkoholin kohtuukäyttö ja käytöstavat.
YT 600kg RAW vuoden loppuun mennessä ja 5 pinnaa rasvoja alas.
Ei lupailla enempiä, napsahtaa pian nilkoille.

UpUp

Ja katsausta menneisiin lupauksiin.

Treenipäivyrin mukaan alkon kohtuukäyttöä kesti vkolle 5.
Päivyristä; "pitkä viikonloppu plexeissä, 3 pvä krapulaa, parisuhde rakoilee"

Lekuri kielsi mavetuksen ja kyykyt, tiukkaa tekee ottaa 600 penkistä vuoden loppuun mennessä.

Hah, jotain positiivistäkin, ukko on kiristyny, rasvat alas 4 pinnaa.

Paljon on tässä tredissä lupauksia, missä mennään?

Mun lupaukset oli: ottaa liikkuminen elämäntavaksi, rajoittaa/opetella käyttämään alkoholia, lopettaa tupakointi, opiskella. Kaikki oikeestaan on mennyt aika hyvin paitsi opiskelu. Ei oikeen alkanut maistumaan. Muissakin lupauksissa tullut taka-askelta otettua välillä, mutta kuitenkin nousujohteista on ollut kehitys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom