Uuden vuoden lupaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
Lupaan reenata kuin eläin :evil: , syödä kuin hevonen ja nukkua kuin pieni lapsonen.
Myös huhtikuussa kun 18 vuotta tulee täyteen ni lupaan koluta joka baarin läpi lahdessa jos vaan raha riittää :D
Voisin myös miettiä jonkun naudan hankkimista ittelleni :)
Opintoihin voisi myös keskittyä hiukan paremmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uudenvuoden lupaukset salihommia ajatellen:
-Lupaan tehdä jalkakyykkyä (tehdä ohjelmaan jaloille ihan oman päivän, kun nyt jääny vähän jalkoja tekemättä)
-Lupaan syödä kunnolla, että kasvan. Jättää paskat pois (nuo on kyllä jätetty jo nyt, joulua lukuun ottamatta).

Muita lupauksia:
- Koitan päästä suosiolla tyttöystävän pakeista (seurustelu päättyy tänä sunnuntaina). Ja olla rämpimättä itsesäälissä.

Patteri_ sanoi:
- Koitan päästä suosiolla tyttöystävän pakeista (seurustelu päättyy tänä sunnuntaina). Ja olla rämpimättä itsesäälissä.
nyt ei ole siis tarkoitus udella mitään, ja otan osaa että hommat on menny noin, mutta oletteko siis päättäneet että seurustelu tulee päättymään sunnuntaina? kun tuo kirjoitusasu vähän hämää...

Haukifile sanoi:
nyt ei ole siis tarkoitus udella mitään, ja otan osaa että hommat on menny noin, mutta oletteko siis päättäneet että seurustelu tulee päättymään sunnuntaina? kun tuo kirjoitusasu vähän hämää...

Ollaan hyviä kavereita tämän jälkeen. Sunnuntaina sitten ku vien tytön kotia, niin sen jälkeen ei enää. Tämä sen takia, että uutenavuotena voidaan pitää hauskaa eikä tarvii seksiä jne katua..

Lupaan venytellä enemmän ensi vuonna, yrittää parhaani opiskeluissa, olla stressaamatta näin paljoa kuin nykyään ja treenata järkevästi mutta KOVAA KUIN RAIVO PIENI ELÄIN:whip: :evil:

Katsotaan vuoden päästä miten kävi:rolleyes: mielestäni lähes toteuttamiskelpoisia suunnitelmia:D

Patteri_ sanoi:
Ollaan hyviä kavereita tämän jälkeen. Sunnuntaina sitten ku vien tytön kotia, niin sen jälkeen ei enää. Tämä sen takia, että uutenavuotena voidaan pitää hauskaa eikä tarvii seksiä jne katua..

Entäpä jos tekisit sellaisen liikkeen että lopettaisit homman heti tähän, ja antaisit tytön viettää uudenvuoden miten parhaaksi näkee. Voi kirpaista nyt, mutta jonkun ajan päästä kun aurinko alkaa taas paistaa risukasaan onnittelet itseäsi kun et antautunut pompotettavaksi. Tulee sellainen äijä-fiilis, että perkele! tätä jätkää ei munasta taluteta. Tuo mainitsemasi järjestely kuulostaa nimittäin aika julmalta sinua kohtaan. Minulla ainakin hitsaisi kiinni jos ilmoitettaisiin että seurustelu loppuu päivämäärällä x, siihen asti edetään normaalisti.

Mutta asiahan ei tietenkään minulle kuulu. Pappa vain innostuu joskus
neuvomaan :nolo:

Niin, ja uudenvuoden lupauksia en harrasta.

Lupaan että yhtäkään juttua ei ole ensikään vuonna käräjillä, aloitan treenaamaan kehäännousutarkoituksessa ja käyn hakemassa tatuoinnin.

Lupaan:
- Opetella etukyykyn ja tehdä sitä tunnollisesti jalkapäivinä.
- Tehdä vatsat treenin jälkeen.
- Yrittää pysyä henkisesti suht tasapainoisena.

1. Lupaan kehittää itsekuria. Olen viime aikoina lipsunut halveksittaviin tekoihin itsekurin puutteessa. Söin suklaata ja olen syönyt muitakin makeisia. Olen myös skipannut treenejä tai osia treeneistä.

2. Lupaan (yrittää) olla miettimättä liikaa elämää suurempia asioita jotka tekevät minut hulluksi.

3. Lupaan ottaa elämän hiukan iisimmin. Mulla on paha taipumus pessimistisyyteen ja sekin tekee mut hulluksi.

4. Lupaan yrittää olla vähemmän nihilistinen ja misantrooppinen. Voiko ihminen enää alemmas vajota kuin olemalla noita.

Uusivuosi on mulle uudistumisen aikaa. Yritän irrottautua kaikesta jota en tarvitse ja löytää uusia iloja. Haluan nauttia elämästä. Pystyäkseni siihen minun on kasvettava henkisesti. Nyt kun tiedosta ongelmani niin on helpompi saada ne korjatuiksi. Toivottavasti vielä jonain päivänä olen parempi, tasapainoisempi ihminen.

1. Lupaan olla parhaassa kunnossa ever,siis oman treenihistoriani aikana,en lähde Ronnieta haastamaan:D
2. Lupaan venytettä enemmän
3. Lupaan olla tuhmempi,mut vain jossain asioissa :evil:
4. Lupaan jatkaa kohta 3kk kestänyttä savuttomuuttani

Tuli vähän myöhässä muttai eihän sitä eilen tajunnut mitään miettiä... Tässä tulee.

>Syön joka päivä täydellisesti (joskus mulla ruokailu lipsuilee)
>Yritän olla parempi ihminen (paitsi viim.)
>Vähentää juomista
>Pitää kämppäni siistinä
>vetää loppukiri koulussa
>antaa isälle turpaan niin että raikuu

Lupaan
-vetää kevätdieetin asenteella loppuun saakka parhaani tekien
-dieetin jälkeen en repsahda niinkuin viime vuonna
-nauttia elämästä
-matkustella
-aloittaa joku muu harrastus puntinvääntämisen rinnalle esim. ratsastus
-lukea kirjoja enemmän (tää ei ole vaikea, ehkä 2 kirjaa viime vuonna lukenut..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom