Missukka sanoi:
Tämän kirjoitin jo tuonne mimmien puolelle:
"Lupaan olla stressaamatta, pingottamatta, kontrolloimatta ja hermoilematta asioita,
a) joille en voi mitään
b) joille voin jotain. Niitä asioita ei hermoilla jne, niille tehdään se JOTAIN.
c) jotka eivät minulle kuulu
d) jotka eivät ole ajankohtaisia"
Nää kaikki kohdat on kyllä pakko allekirjoittaa, lupaan samat asiat! Ainakin koitan täysiä olla ressaamatta. Se ei ihan helppoa ole, ni stressialtis tylleröinen kun olen. Mutta lupaan perkele soikoon yrittää täysiä! :whip:
Sitten:
a) Lupaan pysyä tiukasti dieetissä.. aina kisoihin asti
b) Lupaan vähentää netissä roikkumista (tää on paha, oon ihan liian addiktoitunut. Myönnän, oon Pakkis-holisti
)
c) Lupaan siivota kerran viikkoon tätä luukkua, jospa se sitten pysyis kohtuu siistinä
d) Lupaan treenata entistä kovemmin ja tarmokkaammin. Tahdon sitä perkeleen lihasta!
Sitten KOETAN:
a) Olla sähläämättä liikaa.. paha tapa että touhuun pää kolmentana jalkana ja tulos on sen moinen. Monesti hukkaan tavaroita jne jne.
b) Olla rikkomatta enää lisää paikkoja. Tarpeeks vitutusta ja vaikeuksia tähän mennessä jo tullut. Eivät edistä dieettiä eivät. (Perkleen nilkka vois jo parantua!)
c) Vähentää kiroilua. Kiroan yleensäki ihan liikaa.
d) Tavata kavereita/ystäviä/tuttavia/sukulaisia enemmän.
e) Hankkia elämän (ks. kohta missä lupaan vähentää netissä roikkumista -> voi tehdä paljon muutakin, ulkoilla, tavata ystäviä, siivota jne jne.) Ei enää liikaa ajanviettämistä neljän seinän sisällä!
Näissä sitä haastetta tarpeeks onkin jo. Eikä muuta kun tuumasta toimeen :whip:.