Uudelleen aloittamisen vaikeus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nousee muuten aika kovaa vauhtia noi tulokset. Itellä oli salitaukoo helmikuusta marraskuuhun viime vuoden puolella ja nyt oon taas 2 kuukautta treenaillu. Tossa kahdessa kuukaudessa oon saanu kaikki voimatasot kiinni helposti ja kovaa mennään joissakin jo ohikin. Paljon se vaatii treeniä ja kohtalaista safkaamista, mutta palkinto seisoo edessä päin! :whip:

Oikeastaan alottamisessa ei oo muuta vaikeeta, kun eka kierto ohjelmasta. Siinä kun joutuu ne masentavat alotustulokset tekemään. Mutta sen jälkeen saa heittää joka treeniin niin paljon limppuja lisää tankoon, että motivaatio on kovempi kuin koskaan. Treenivihko on tässä sitten lähes pakollinen! ;)

rantapantteri sanoi:
Oikeastaan alottamisessa ei oo muuta vaikeeta, kun eka kierto ohjelmasta. Siinä kun joutuu ne masentavat alotustulokset tekemään. Mutta sen jälkeen saa heittää joka treeniin niin paljon limppuja lisää tankoon, että motivaatio on kovempi kuin koskaan. Treenivihko on tässä sitten lähes pakollinen! ;)
Toi on ihan totta. Nyt jo huomaa että lihakset on hokannu että treeni alkaa ja uskon että ens viikko menee paljon paremmin kuin tää kulunut. :)
Treenipäiväkirja mulla on ollu jo monta kuukautta ennen inttiä käytössä.

Lidlin maitorahkaa jääkaapissa taas tutut viis kiloa odottamassa ens viikon aamuja. :rock:

Heh, tänään nousi puolet enemmän melkein joka liikkeessä kuin viime viikolla ekassa treenissä ja kuitenkin toistotkin parani noin 30%:lla...
Jatkuis samaa rataa sellasen puol vuotta niin vois ottaa jo kolmea sataa penkistä.. :lol2:

Vähän toisensuuntaista palautetta.

Eli nyt oon saanu aloitettua treenaamisen jotenkuten taas intin loppuvaiheilla ja olemaan 2kk jo sairastelematta tippaakaan.

Kehitys: (2kk)

Paino 78kg - 82kg
Penkki 80x4 - 105x3
Kyykky - 80x8 - 140x10
Kulmasoutu 10x40 - 8x70
Dippi 12xomapaino - 20x+10kg
Hauis tangolla 6x35 - 10x50
pystypunnerrus tangolla 6x30 - 12x60
Mave 3x140 - 1x200/4x170

tulokset eivät siis ole suoraan nousseita vaan ns."palannnut noihin lukemiin

ruoka maistuu ja kunto muutenkin menossa parempaan päin kun ei ole ollut sairaana ja vetänyt vähän maltillisemmin kaiken.
Eli tulokset ja paino rupesi nousemaan kun vähensi salilla käyntejä, ja silloin kun kävi, otti rauhallisemmin, mutta tosissaan

kuulostaahan se vähän oudolle nuo tulokset :D

itellä oli jtn 8kk taukoo ja paino nyt ei tippunu ku ehkä sen 4kg mut tulokset oli jtn tämän tyylistä mitä ne tippu:

penkki 100kg -> 85kg
hauiksen sarjapainot 40kg -> 30kg
pystypunnerrus 55kg -> 40kg

Mulla taas on kehitys kyllä aika hurjaa... :)

Mave: 60kg ---> 125kg
Hauis w-tangolla seisten: 20kg ----> 40kg
Penkki: 40kg ----> 75kg
Pystypunnerrus: 20kg ---> 60kg
Kapea penkki: 20kg ---> 55kg
Kyykky: 40kg ---> 70kg
En merkannut toistoja, koska ne on suurinpiirtein samat alussa ja nyt, noin kuusi toistoa ensimmäisessä sarjassa.
Ja parasta tässä on se, että vieläkin tulee joka treenissä yksi tai kaksi toistoa enemmän kuin edellisellä kerralla, tosin nyt on alkanut selkeästi kehitys tasaantumaan, alussa sai heittää vitosen kiekot aina lisää. :D
Paino on noussu ehkä seitsemän kiloa, oliskohan nyt joku vähän yli 90.

Lihasmuisti toimii. Oma kohtalo oli samanlainen. Pioneerikomppania söi mukavasti miestä, mutta nyt vähän alle vuoden jälkeen ollaan jo paremmassa ja isommassa kunnossa kuin mennessä. Intissä paino tippui melkein 15kg ja esim. penkkitulos tippui kymmeniä kiloja aina sataseen asti :david:

Kyllä ne lihat ja romut takaisin tulee nopeasti, paljon ruokaa vain nälkäisille lihaksille ja kovaa treeniä. Ei saa luovuttaa :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom