Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lapo sanoi:Eikö muka siellä intissä pysty treenaamaan?
Lapo sanoi:Eikö muka siellä intissä pysty treenaamaan? Itse olen lähdössä kesällä ja tarkotus on todellakin käydä se 3 kertaa viikkoon salilla jos vaan muu ohjelma antaa myöten. Mukaan tulee myös protskut ja muut setit, eihän niillä ruuilla mihinkään kasva.
Ai että alle puol vuotta niin on jo voimatasot ja suurin osa lihoista palautunu? Aika hyvin.NatuSan sanoi:Saapas, tiedän hyvin tilanteen. Vaikka itse olin puolenvuoden mies ja treenitaukoa puolivuotta, niin eiköhän se lihasmuisti pelaa samalla tavalla. Paino tippui 20kg intissä ja tulokset samalla. Kyllä meinas masentaa kun katseli itseään peilistä ja harjoituspainot oli entisiä lämmittelypainoja...
Mutta vajaassa puolessa vuodessa vanhat mitat ja treenipainot sain takaisin. Usko pois, et ole nollasta aloittamassa! Aloitin 2-jakoisella kolmesti viikkoon uudelleen reenaamaan ja jätin sarjat vajaiksi. Ja touhu on VARMASTI nousujohteista sinne vanhaan kuntoon saakka, kunhan muistaa tietenkin levon ja ravinnon.
Toisinsanoen jatkat siitä mihin ennen inttiä jäit ja nauti siitä, että kasvat nopeaa vauhtia. Sen huomaa jopa itsekin:lol2:
Tsemppiä!:thumbs:
Joo, joka paikassahan voi lihota. Kunhan kulutus on vaan pienempi kuin saanti.VelttoV sanoi:Intissähän lihoo. Mitä hittoa te ootte siellä tehny? Mä ainakin lihosin joku 5kg tiedustelussa. Ihan sama jos välillä on 30km reissuja. Metsään omaa ruokaa mukaan. Ruokaa vaan mahaan. Itseä pitää syyttää mielestäni jos intissä lihat katoo. Vähän voi tietysti lihasta kadota aerobisen määrän vuoksi tai jos on parikymppisenä jo roinannut rajusti.
25 kg on jo jotain epätodellista.
:lol2:Tomppa85 sanoi:Itse vietin armeijassa vain 9 päivää, mutta penkkitulos putosi varmaan 10 kg, vaikka vain kiipeilin veksissä seinille... Tuosta jos nopeasti laskee niin penkkitulos olisi laskenut -390 kiloon vuoden inttireissun aikana.
Kaveri on ihan hajalla ja yks tulee lyömään puolmetrisen puukon lapaluiden väliin :lol2:Krice sanoi:Kaveri on kaksimetrinen karju ja nostaa 20kg tangolla hauiskääntöä.
Joo, pikkusen ärsyttävää! Vaikka en oo ikinä mikään ISO ollu, niin kuitenkin iskä, pikkuveljet ja kaverit jakso vittuilla laihtumisestani.Korpinurmi sanoi:--aina kuulee samaa virttä "mitä sulle on tapahtunu" "jätkä on kuihtunu" "ei helvetti, oot kuivunut kuin pesusieni" Todella mukavaa kuultavaa.
Kiitos Hellion, lensi vedet näppäimistölle. :lol2:Hellion sanoi:Kaveri on ihan hajalla ja yks tulee lyömään puolmetrisen puukon lapaluiden väliin :lol2: