CBB Utti Hulkki Hietala

Miten senkin nyt sitten ottaa... henk koht koin dieetit kyllä helpommaksi silloin, kun oli fyysisempi kuluttavampi työ, koska ei tarvinnut sen lisäksi alkaa enää mitään erillistä cardiota tai askelmäärää tms. tekemään.

Tosin varsinkin kisadieetin loppupuolella absoluuttisella ruokamäärällä / kcal-määrällä on melko vähän merkitystä siihen, että kuinka loppu tai nälkä on, vaan ENERGIASAATAVUUS tai siinä tilanteessa lähinnä saamattomuus on se mikä määrää enemmän. Jos kulutus on luokkaa 2200kcal ja syöt noin 1700kcal, niin olet ihan yhtä loppu kuin, jos kulutus on 3200kcal ja syöt noin 2700kcal.

Mikä toki tarkoittaa samaa toiseenkin suuntaan, että vaikka 1700kcal kisadieetti kuulostaa tosi HC:lta (mitä se toki onkin) niin ei siinä silti sen enempää ole loppu (vaikka ihan loppu onkin) kuin se toinenkaan kaveri, joka syö 1000kcal enemmän, mutta myös kuluttaa 1000kcal enemmän.
Mun pilkkua viilaavien aivojen mielestä molemmat on loppu, mutta toinen on vielä vähän enemmän loppu. 3200kcal kuluttaja 500kkalorin vajeella saa ~84% tarvittavasta energiasta ja 2200kcal kuluttajalla energian saanti on ~77%

Jossain vanhassa jutussa Utti mainitsi opiskelevansa kahta tutkintoa (olikohan koulut olleet kauppis ja tkk). Mahtoiko suorittaa opinnot tutkintoihin saakka vai veikö rauta miehen mennessään?

Anekdoottina todettakoon toinen elintärkeä tieto, Suomessa on vain 5 henkilöä, joiden etunimi on Utti.

Jossain vanhassa jutussa Utti mainitsi opiskelevansa kahta tutkintoa (olikohan koulut olleet kauppis ja tkk). Mahtoiko suorittaa opinnot tutkintoihin saakka vai veikö rauta miehen mennessään?

Anekdoottina todettakoon toinen elintärkeä tieto, Suomessa on vain 5 henkilöä, joiden etunimi on Utti.

Mun mielestä sanoi jossain Hulkki&Wilenius podcastissa että DI paprut löytyy ainakin markkinoinnista. Tais olla tuotantotaloudesta myöskin.

Oon ihan alusta asti seurannu Utin uraa ja ei pahaa sanottavaa miehestä, mut perkele yhtä asiaa vaan ihmettelen.
Se on perskele tyyliin kilpailu-uransa alusta asti kutsunu itteensä vahnaks ja raihnaseks jo viimeset 20 vuotta varmaan, niin onko se ollu koskaan omasta mielestään nuori? Helvetti se on vieläki nuori! Ja ainahan se on ollu helvetin vahva vaikka omasta mielestään heikoimmasta päästäja geneettisesti lahjaton.. Mut silti menestyny helvetin hyvin omassa lajissaan.. Onko itsetunto vaan niin saakelin heikko vai mitä hä?!

Ja en mä todellakaan sano tätä pahalla ja Utti on mielestäni äärettömän fiksu ja mukavan oloinen tyyppi ja itse olen seurannut alusta asti, mut tuota asiaa vaan aina jotenki ihmetelly...

Oon ihan alusta asti seurannu Utin uraa ja ei pahaa sanottavaa miehestä, mut perkele yhtä asiaa vaan ihmettelen.
Se on perskele tyyliin kilpailu-uransa alusta asti kutsunu itteensä vahnaks ja raihnaseks jo viimeset 20 vuotta varmaan, niin onko se ollu koskaan omasta mielestään nuori? Helvetti se on vieläki nuori! Ja ainahan se on ollu helvetin vahva vaikka omasta mielestään heikoimmasta päästäja geneettisesti lahjaton.. Mut silti menestyny helvetin hyvin omassa lajissaan.. Onko itsetunto vaan niin saakelin heikko vai mitä hä?!

Ja en mä todellakaan sano tätä pahalla ja Utti on mielestäni äärettömän fiksu ja mukavan oloinen tyyppi ja itse olen seurannut alusta asti, mut tuota asiaa vaan aina jotenki ihmetelly...
Ainahan Utti on itseään jollain tasolla haukkunut; vanha, siima, ei kireä (vaikka on ollut Suomen kireimpiä cbb).

En itsekään pahalla tarkoita mutta onhan tuo perkeleen tyhmää ja en moista ihmistyyppiä ymmärrä lainkaan.

Joku lievä huomionhaku/hyväksymisen tarve siinä on koska kuitenkin sisimmässään on kaikkien statsien ja meriittien puolesta ymmärrettävä että on oikeasti hyvä.

Tosin onhan se harvinaisempaa että suomalainen olisi ylpeä saavutuksistaan

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Se on käänteistä suunniteltua psykolgiaa, paha alkaa vihaamaan kun itse haukkuu itsensä totaalisesti. Esim kun striimeissä itse törmään päivittäin näihin vihaajiin, niin kun ne sanoo "oot pelle", niin siihen vastaan vaan "niin oonki, ihan kamala ihminen", niin ne menee siitä aivan sekaisin eivätkä osa oikein mitään sanoa.

Se on käänteistä suunniteltua psykolgiaa, paha alkaa vihaamaan kun itse haukkuu itsensä totaalisesti. Esim kun striimeissä itse törmään päivittäin näihin vihaajiin, niin kun ne sanoo "oot pelle", niin siihen vastaan vaan "niin oonki, ihan kamala ihminen", niin ne menee siitä aivan sekaisin eivätkä osa oikein mitään sanoa.
Niin se varmaan täytyy olla...

Jokainen joka on elänyt useamman vuosikymmenen, huomaa, että vanhan ja ikälopun määritelmä muuttuu koko ajan.

18-vuotiaana tuntuu siltä että 30-vuotiaat ovat game over osastoa ja pallo jalassa

28-vuotiaana 40-vuotiaat ovat vanhoja

38-vuotiaana 30-vuotiaat ovat nuoria ja yli 50-vuotiaat vanhoja

Jne… nyt itse esim 50 päällä hitusen niin 40-vuotiaat ovat omassa mielessä ”nuoria”

70-vuotiaiden mielestä 50-vuotiaat ovat vielä suht nuoria jne…

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom