CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Tää on kyllä jotenkin huvittavaa luettavaa kun wilenius treenaa nimenomaan sillä tuntuma teoria hömpällä ja kehittyy niin se oikein ja kun utti treenaa samalla tyylillä, tietenkin pienillä muutoksilla, niin silloin se on aivan turhaa paskaa.

- - - Updated - - -

Nii, vittu saatana. Pakkiksen ammattiloukkaantujat itkee verta Utin puolesta ku joku sanoo jotain muuta ku että vittu hienoa oot paras mitä on maa päällään kantanut!!11 Mä en ole Uttia haukkunut tai dissannut, vaan sanonut että kehitys ei ole tohon saatanan hypeen nähden ollut mistään kotosin vaikka on kuminauhat hakissa ja käsipainot pikkurilleissä.
Niinpä, mutta sitä suuremmalla syyllä Utti ei ole empiirisesti kyllä todistanut omilla metodeillaan toimivaksi yhtään mitään paitsi kovaa käyvän suun.
Mitäs tämä sitten oli?

Onko Hulkin lihasmassa lisääntynyt viimeisen 5 vuoden aikana merkittävästi? Jos on, niin missä ja miten? Miten nykymetodit on tuonut parempaa kehitystä kuin aiemmat? Treenaako kaikki muut maailman bodarit väärin Utin mielestä kun ei tee niinkuin hän?

Jengi on vaan ei käsitä että Hulkin geeneillä olisi ollut lahjoja voimanostoon paljon paremmin kuin kehoiluun. Äijä ois vetäny jo yli 300kg maasta aikoja sitten ja kyykänny 270kg jos ois halunnu varmaan alle 100kg painosenakin helposti. Ja penkannu 180kg.

Ukolla oli voimatasot 18veenä vitullisella tasolla lihasmassaan nähden joihin moni natu treenaa 10 vuotta.

Onko Hulkin lihasmassa lisääntynyt viimeisen 5 vuoden aikana merkittävästi? Jos on, niin missä ja miten? Miten nykymetodit on tuonut parempaa kehitystä kuin aiemmat? Treenaako kaikki muut maailman bodarit väärin Utin mielestä kun ei tee niinkuin hän?
Ennen kuin vastaan tuohon niin kerroppa mulle mitä nää utin metodit nykyään on? Ihan vaan että vältytään sekaannuksilta.

Sitä mitä sä sieltä Fastin sivuilta voit lukea.

Vertaat niitä sitten johkin toiseen kaveriin suomessa tai rapakon takana.
eli toisin sanoen sä vaan meuhkaat ilman mitään syytä? Jos et kerran edes pysty sanomaan mikä siinä treenissä on niin väärää niin voi olla ihan hiljaa mun mielestä.

Rapakon takanakin tuppaa olemaan monenlaista treenaajaa.

eli toisin sanoen sä vaan meuhkaat ilman mitään syytä? Jos et kerran edes pysty sanomaan mikä siinä treenissä on niin väärää niin voi olla ihan hiljaa mun mielestä.

Rapakon takanakin tuppaa olemaan monenlaista treenaajaa.

Kumma kyllä kaikki menestyneet kansainvälisen tasot kehot on treenannu ihan eritavalla ja oliko ne huonoja? Tehdäänkö Hulkista jo ikuista mestaria sen metodien takia vaikka siitä ei tiedä kukaan meren toisella puolen? Ja turha vastaa että hormoonit.

Varmaan Gary Strydomkin on ei mitään tietävä kun treenasi ihan päin vittua jos teiltä kysytään.

Lampaiden keskellä on kiva provota kun sama ku juttelis muslimien kanssa. Koska Allah, koska Mohammed.

Niinpä, mutta sitä suuremmalla syyllä Utti ei ole empiirisesti kyllä todistanut omilla metodeillaan toimivaksi yhtään mitään paitsi kovaa käyvän suun. Eiköhän Wilenius ja kumppanitkin ole itse miettineet mikä toimii ja mikä ei.

Turhaa saivartelua. Hulkkilasit pois päästä ni suomessa on monia jotka kehittyy ilman tollasta naurettavaa teoriahössötystä. Esim juurikin Eibbi.

Utti on kuitenkin itse itseään ja omin metodein saavuttanut enemmän kuin kukaan suomalainen CBB. Ja lähes ainoita jotka joutuu tosissaan painimaan päästäkseen painorajan alle. Tiedän että Suomen CBB piireissä jokainen kisaaja pitää Uttia arvossaan ja tunnustaa miehen tietotaidon. Tottakai on olemassa ihmisiä jotka tässä ja nyt kehittyy nopeammin kutein Eib mutta lienee reilumpaa verrata Utin ensimmäisen 4 vuoden kehitystä nykyiseen. Eikö? Lakipiste voi laittaa oman treeniblogin pystyyn kuvineen jotta voi osoittaa kuinka iso ja ovela onkaan.

Kaikki muut suomen johtavat bodarit kehittyy vuodesta toiseen paitsi Hulkki vaikka mainostaa olevansa kaiken tiedon raamattu, kumma kun ei omassa kropassa ole muutosta näkynyt sitten 2006.

mee lakipiste muualle sönköttämään oikeesti..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jengi on vaan ei käsitä että Hulkin geeneillä olisi ollut lahjoja voimanostoon paljon paremmin kuin kehoiluun. Äijä ois vetäny jo yli 300kg maasta aikoja sitten ja kyykänny 270kg jos ois halunnu varmaan alle 100kg painosenakin helposti. Ja penkannu 180kg.

Ukolla oli voimatasot 18veenä vitullisella tasolla lihasmassaan nähden joihin moni natu treenaa 10 vuotta.

Niin mutta jos Utti ei halua kilpailla voimannostossa vaan CBB:ssä..

Ja luuletko, että sen paikat olis voimannostoo kestäny valtavilla romuilla, jos jo nyt on polvet ym. paskana?

Kumma kyllä kaikki menestyneet kansainvälisen tasot kehot on treenannu ihan eritavalla ja oliko ne huonoja? Tehdäänkö Hulkista jo mestaria sen metodien takia vaikka siitä ei tiedä kukaan meren toisella puolen? Ja turha vastaa että hormoonit

Suomessa iso osa Hulkin hehkutuksesta johtuu varmaankin tuosta laajasta tietotaidosta ja sen jakamisesta. Sieltä voi jokainen sitten poimia omiin tarpeisiin sopivat niksit.

Kumma kyllä kaikki menestyneet kansainvälisen tasot kehot on treenannu ihan eritavalla ja oliko ne huonoja? Tehdäänkö Hulkista jo ikuista mestaria sen metodien takia vaikka siitä ei tiedä kukaan meren toisella puolen? Ja turha vastaa että hormoonit.

Varmaan Gary Strydomkin on ei mitään tietävä kun treenasi ihan päin vittua jos teiltä kysytään.

Lampaiden keskellä on kiva provota kun sama ku juttelis muslimien kanssa. Koska Allah, koska Mohammed.
Mä veikkaisin että aika hemmetin moni menestynyt kaveri on treenannu eri tavalla? Lampaista puheenollen eikös toi ole aika laumakäyttäytymistä parhaillaan kun katsotaan jotain yhtä treenitapaa ja huudetaan että kaikki muu on paskaa? Sä taidat olla ainoa joka tässä threadissa on huudellut että joku ei tiedä yhtään mistään mitään, kaikki muut tajuaa että niitä treenitapoja on erilaisia ja erilaisille ihmisille soveltuvia.
Sun pitäis varmaan mennä ihan joskus juttelemaan Utin kanssa ja kertomaan sille kuinka sen jutut on täyttä paskaa jos olet noin vihainen.

Tää sama keskustelu on käyty kymmenen kertaa jo. Aina joku parikymppinen nulikka tulee huutelemaan miten pitäisi Utin treenata, ja sitten kun kysyy tarkempia ohjeita niin ei sieltä tule mitään järkevää sanottavaa. Tulee vaan ympäripyöreitä vastauksia ja lauseita tyyliin "älkääkä sanoko..." koska itsekin tietää, ettei omat taidot riitä perustelemaan mielipiteitään. Sulla oli mahdolisuus käydä sieltä Fastin päiväkirjasta kattomassa tarkalleen miten mies treenaa ja mikä niissä on vikana, mutta vitut sä niistäkään ymmärtäny mitään.

Mä veikkaisin että aika hemmetin moni menestynyt kaveri on treenannu eri tavalla? Lampaista puheenollen eikös toi ole aika laumakäyttäytymistä parhaillaan kun katsotaan jotain yhtä treenitapaa ja huudetaan että kaikki muu on paskaa? Sä taidat olla ainoa joka tässä threadissa on huudellut että joku ei tiedä yhtään mistään mitään, kaikki muut tajuaa että niitä treenitapoja on erilaisia ja erilaisille ihmisille soveltuvia.
Sun pitäis varmaan mennä ihan joskus juttelemaan Utin kanssa ja kertomaan sille kuinka sen jutut on täyttä paskaa jos olet noin vihainen.

Niin. Täälläkin puhuttiin aikoja sitten että ei noi nykyjututkaan ihan niin toimivia ole mitä luullaan. Oisko ne nivelet siksi paskana kun samoja liikkeitä tehdään sata kertaa viikossa? ei ole ihme jos nivelpinnat kuluu.

Mä olen puhunut pään hakkaamisesta seinään. Selvää on että Utti ei nykymetodeillaan kehity enää pätkääkään, uskokaa tai älkää. Mä otan popcorn kulhon esille.

Kuvat on aina kuvia, mutta minun silmään 2008 oltiin paremmas kunnossa. Ei tarvitse olla niin butthurt koko ajan, joka asiasta. Ohan noissa eroa ihan selvästi.
vm.2008
_D8N5270.jpg
vs. 2012
TLP_4432.jpg

Niin. Täälläkin puhuttiin aikoja sitten että ei noi nykyjututkaan ihan niin toimivia ole mitä luullaan. Oisko ne nivelet siksi paskana kun samoja liikkeitä tehdään sata kertaa viikossa? ei ole ihme jos nivelpinnat kuluu.

Mä olen puhunut pään hakkaamisesta seinään. Selvää on että Utti ei nykymetodeillaan kehity enää pätkääkään, uskokaa tai älkää. Mä otan popcorn kulhon esille.
kerro mulle ykskin kaveri joka on harrastanu koripalloa vähän kovemmalla tasolla ja ei ole valittanut polvistaan.

Adsks ainoa joka tajuaa jotakin eikä istu kirkonpenkillä kuorossa ja kivitä vääräuskoista. Siitä propsit että uskaltaa myös puhua omat mielipiteensä!

Kerran Lakipisteen mielestä omien mielipiteiden esiintuominen on rohkeaa niin minä jatkan. Mielestäni 100kg mies joka tekee hack-kyykkyä 70kg ei ole oikea mies arvostelemaan monenkertaista SM-mitallistia. #oma_mielipide #lammas_vai_leijona

Back
Ylös Bottom