CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Sä voit olla mitä mieltä tahansa, niinhän mäkin olen. Minä ajattelen itse ja luen tietoa. Te katotte vaan toisen käden tietoa ja nielette kaiken ku linnunpoikanen emonsa oksennuksen.

Onneks saa räkättää sit parin vuoden sisään ku lauteille kiipee täysin samannäkönen Utti ku 2008 ni mites sitte menee perseennuolijoiden suut? Ripustetaanko sitten voikukkia tangonpäihin uutena metodina ja koitetaan 2020 että onko ehkä gramma lihasta tullu vasempaan pohkeeseen?

Sä voit olla mitä mieltä tahansa, niinhän mäkin olen. Minä ajattelen itse ja luen tietoa. Te katotte vaan toisen käden tietoa ja nielette kaiken ku linnunpoikanen emonsa oksennuksen.

Onneks saa räkättää sit parin vuoden sisään ku lauteille kiipee täysin samannäkönen Utti ku 2008 ni mites sitte menee perseennuolijoiden suut? Ripustetaanko sitten voikukkia tangonpäihin uutena metodina ja koitetaan 2020 että onko ehkä gramma lihasta tullu vasempaan pohkeeseen?

Oot sä oikeesti näin vitun tyhmä?? Luet sä näitä viestejä edes? Täällä tuskin kukaan odottakaan, että Utti tuo enää lavalle mitään uutta ja ihmeellistä. Ymmärrät sä, että mies on treenannut yli 15v siellä salilla? Näytä mulle joku CBB kilpailija kuka on kehittynyt vielä huomattavasti tommosen rupeaman jälkeen.

On vähintäänkin häiritsevää että joka viestissä julistat tätä asiaa, oletko tullut uskoon tai jotain?

Minusta on kovin mukavaa, että joku on tässä kehonrakennushommassa kokenut valaistuksen ja tietää sen oikean ainoan totuuden. Sillä asenteella pääsee varmasti vielä pitkälle.

Ja tuohon miksi 2008 oli parempi utti lavalla kuin 2012 vaikuttaa varmasti osaltaan turhan kova kilpailutahti. En ole mikään Utti fani, enkä tiedä onko Utilla väärät metodit, enkä myöskään välitä jos lakipiste on sitä mieltä että on. Jos Utti vielä lavalle kiipeää niin silloin näemme oliko väärät metodit vai ei.

Mistäs lakipiste päättelet että nyt on väärät metodit? Viime kisojen kunnon takiako? Eikös Utti sanonut viime kisojen jälkeen että tullut kisattua aivan liikaa liian lyhyessä ajassa? Eli eikös silloin ole ollut väärät metodit, joten oletko varma että nytkin on?

ÖÖ. Mitä sä odotat jos miehellä on jo nyt CBB painoraja alle kilon päässä?

Missä modet?
Jostain yleisen alueen bullshit topiceista poistetaan heti viestejä kun menee vähänkin yli mutta täällä nää yhet vitun sankarit sivukaupalla jauhaa paskaa eikä tapahdu mitään

Niinno, jokanen nyt saa olla sitä mieltä mitä haluaa, olis melko naurettavaa, että täältä poistettas kaikki hiemankin kritisoivat viestit, mutta ylistyssanoja pursuavat viestit jätettäisiin. Eli älähän hätäile.

Onhan miehellä tietotaitoa jakaa vaikka kuinka paljon ja mielellään näitä videoita katselee. Polvet tosin tuskin tulee täysin kuntoon niin kauan ku jatkaa punttitouhuja.

Polvet tuskin tulee kuntoon vaikkei puntteja enää nostelisikaan. Kun nivelpinnoista hyaliinirustot menee, niitä ei saa vielä takaisin. Ehkä tulevaisuudessa voi saada apua kantasoluhoidoista, jotka eivät vielä ole arkipäivää.

mee lakipiste muualle sönköttämään oikeesti..[/QUOTE]

Jumalauta noi pro ukot vääristää ihmisten näkemystä ns. "hyvästä kehonrakentajasta". Ihan helvetin nätti fysiikka toi 2011.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olette molemmat hienoja miehiä! Kiitos paljon, ja lisää materiaalia tiskiin!

Polvet tuskin tulee kuntoon vaikkei puntteja enää nostelisikaan. Kun nivelpinnoista hyaliinirustot menee, niitä ei saa vielä takaisin. Ehkä tulevaisuudessa voi saada apua kantasoluhoidoista, jotka eivät vielä ole arkipäivää.

Siltaharjotteita tekemällä polven nivelet avautuvat, jolloin rustoa ravitsevaa nivelnestettä pääsee virtamaan nivelen sisälle.

Glukosamiini mitä moni ottaa on käytännössä sitä rustoa itseään. Saman hyödyn saat tekemällä siltaharjotteita.

En edes tiedä mistä aloittaisin mutta sanotaan nyt että Lakipiste teet itestäsi aivan naurettavan.

Se että vertaat Eibbiä ja Uttia on aivan älytöntä. Kuinka monta vuotta eib olikaan salilla käynyt? Utilla on treenivuosia takana +17 vuotta.. Kaikenlisäks eibillä on jo ilmeisesti lääkkeet kierrossa koska siirtyi kehoilun puolelle. Etkö todella nää näissä mitään eroa? Kerroppa meille CBB/kehoilu puolelta joku kisaaja jolla on taustaa +15 vuotta ja joka olisi viime vuosien aikana kehittynyt merkittävästi lihasmassan osalta?

Oisko ne nivelet siksi paskana kun samoja liikkeitä tehdään sata kertaa viikossa? ei ole ihme jos nivelpinnat kuluu.

Jos olisit seurannut/kuunnellut Uttia tietäisit että ne polvet on ollut ongelma jo ennen kuin Utti on edes ensimmäistä kertaa astunut salille. Hienoa jauhaa paskaa asioista mistä ei ole mitään tietoa.

Kumma kyllä kaikki menestyneet kansainvälisen tasot kehot on treenannu ihan eritavalla ja oliko ne huonoja?

Varmaan Gary Strydomkin on ei mitään tietävä kun treenasi ihan päin vittua jos teiltä kysytään.

Oletko sä näin tyhmä? Mistä sä tiedät tarkalleen miten kaikki menestyneet kehoilijat on treenannut? Se että sä oot nähnyt jonkun reenivideoita juutuubissa ei todista sitä miten ne oikeasti treenaa. JA ei ole olemassa YHTÄ ainutta toimivaa tapaa jolla kaikki kehittyy. Aivan vitun typerää mustavalkosta ajattelua.

Hulkki kyllä selittää ja kehittää metodeita, mutta ukon omat voimatasot ja lihasmassa on vuodesta toiseen ollu samassa kastissa. Siitä voi päätellä että ehkä annettavaa on valmentajana nykyään enempi..

Tähänkin pakko kysyä tunnetko kuinka monta voimannostajaa joilla +15vuoden jälkeen on voimatasot jatkuvassa nousussa? Tai kehonrakentajaa? CBB kisaajaa?
Toikin kommentti on vaan niin lapsellinen. Utti kisaa CBBssä eikä voimannostossa joten tarkoitus ei ole kasvattaa voimatasoja vaan lihasmassaa. Kaksi eri asiaa. Mutta hienoa trollausta tämäkin. Eikun unohdin, isot painot=isot lihakset. Pettämätön yhdistelmä. Voimatasojen nousu on rajaton! Siinä vasta ne niveletkin säilyy hyvässä kunnossa kun joka viikko +15 vuotta kyykätään ja mavetetaan +300kg ja penkataan +200kg!! Koska painot!

Mielenkiintoista että dissaat Utin metodeja paskoiksi mutta valmentajana hänellä olisikin annettavaa..ristiriitaista? Jännä myös miten noi Utin paskat metodit on toiminut esim Wileniuksen kohdalla..ai niin siitäkin vänkäsit vastaan että Utilla ei ole tekemistä Wn kunnon kanssa vaikka W itse on tuonut asian esille useaan otteeseen. Varmaan vaan läpällä valehtelee Uttia isoimmaksi taustavaikuttajaksi Miken kanssa.

mee lakipiste muualle sönköttämään oikeesti..

Jumalauta noi pro ukot vääristää ihmisten näkemystä ns. "hyvästä kehonrakentajasta". Ihan helvetin nätti fysiikka toi 2011.[/QUOTE]

Fysiikka on kova, ainoa oikeastaan miten tuosta voi CBB:ssä olla karrikoidusti enää kovemmassa kunnossa noilla treenivuosilla on se, että omaa paremman rakenteen geneettisesti.
Uttia on turha verrata pro ukkoihin, koska jokainen tietää miksi siellä kasvetaan aivan eri tavalla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heittäkääs joku nyt sitten vertailuksi CBB ukkeli, joka kehittyy vuodesta ja kisasta toiseen? Ei se Imrekään ole eteenpäin mennyt varmaan vuodesta 2005, kova kilpailija silti.

2008 oli dream tanit ja romantiikkavalot päällä.
2011 on varmaan jantanit tai muut ripulit + paljon kovemmat valot
Ei kovin vertailukelpoiset kuvat

Itse kyllä uskon että Utti tuo seuraavan kerran lavalle tultuaan jotain oikeasti säväyttävää fysiikkaa, kun on antanut kehonsa kerranki levätä kisadieetiltä. Mieshän kisasi monen mielestä aivan liian tiheästi tuossa taannoin.

Back
Ylös Bottom