CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Sisusavotta Podcast #9 - Utti Hietala

2:50] Utti Hietalan esittely
[7:15 ] Kipinä bodaukseen ja motivaation säilyminen
[13:35] Utin erikoinen vuorokausirytmi
[17:05 ] Utin oma kirjaprojekti

[18:50] Utin tavoitteet bodauksessa
[22:45] Kisakausi ja -tahti
[25:50] Kisadieetti, aineenvaihdunta ja hormonitoiminta
[34:50] Paino- ja kalorimuutokset kisadieetillä
[39:10] Kisadieetin finalisointi

[44:30] Harjoittelu – jaottelu ja metodit
[52:30] Bodausvinkkejä aloittelijoille ja keskitasoisille
[55:50] Bodaus ja voima

[1:01.30] Ravitsemus – plussa- ja miinuskalorit, makrot, makrojen ajoitus
[1:08:10] Ainainen +/- -kalorittelu kuntoilijalla?

[1:11:35] Utin 3 pointtia hyvinvointiin
[1:18:45] Haaste kuulijoille

Uttia on mukava kuunnella, kun jätkä tietää oikeasti paljon yksityiskohtia kaikesta mahdollisesta lihastenkasvuun/rasvanpolttoon liittyen.

Uttia on mukava kuunnella, kun jätkä tietää oikeasti paljon yksityiskohtia kaikesta mahdollisesta lihastenkasvuun/rasvanpolttoon liittyen.

Asiahan ei mulle missään määrin kuulu, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä Hulkki tekee työkseen. Tuosta vuorokausirytmistä nyt selviää, että eipä hän mitään "perus"duunia painele tai ainakin luulen niin.

E: perusduuni on mulle päivä- tai vuorotyötä.

Viimeksi muokattu:
Hulkki on ylimielinen jätkä...:)

Onneksi tämä lienee sarkasmia, vaikka tämänkin ketjun alkutaipaleella on Hulkin asennetta arvostelu. Hulkki on niin fiksu ja menestynyt, että hänen vaatimattomuutensa käännetään kusipäisyydeksi, ylimielisyydeksi yms. Kuitenkin kannattaa muistaa, että Hietalan tavoitteet on muualla kuin paikallisella uimarannalla tai baaritiskillä. Itse arvostan, kun löytyy noin paljon paloa tehdä sitä, mistä tykkää.

Asiahan ei mulle missään määrin kuulu, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä Hulkki tekee työkseen. Tuosta vuorokausirytmistä nyt selviää, että eipä hän mitään "perus"duunia painele tai ainakin luulen niin.

E: perusduuni on mulle päivä- tai vuorotyötä.

Tuskinpa se Hulkki ihan ilmatteeksi nuita kisaraportteja, ruokavinkkejä, treenireissuja ja kirjoituksia tuonne fastin sivulle tekee ;) Ja eikös kaveri ole ollut, tai on mukana myös fitfarmin men's athletic challengessa?

Back
Ylös Bottom