Esimerkiksi hauikset on kehittyneet todella selvästi, muutenkin yläbody näyttää kasvaneen kauttaaltaan.
Ikävempänä huomiona sitten että etureidet eivät ole kovinkaan paljon ottaneet lihaa vaikka olet panostanut niihin 110%, pikkuhiljaa silti. ;)
Heh, muuten olen kyllä samaa mieltä, mutta itse en kyllä havaitse yläkropassakaan mitään selkeää kehitystä.
Heh, mieshän on jo muuttunut aivan positiiviseksi "happy jou jou" tyypiksi. :D
Muistan vielä kuin eilisen kun 06 Boosman GP:ssä saarnasit negatiivisen asenteen nimeen mulle ja taisi siinä olla toisen foorumin Natasja vai joku punttimimmi mode se oli toiselta foorumilta.
Selitäpä nyt, kuinka alkuperäisen pitkän tähtäimen kisaamissuunnitelmani noudattaminen (eli seuraavan kerran keväällä 2008 kilpaileminen) tekee minusta nyt yhtäkkiä "happy happy joy joy" -tyypin? :jahas:
Mitä lihaksia tossa Classicissa sitten "painotetaan"?
http://www.fast.fi/index.php?mid=501&a=show&id=210
Erikoista miten painoa on enemmän kuin vuosi sitten ja rasvaa aivan selvästi vähemmän. Siinä on tullut 2-3 kg lihasmassaa tasaisesti ympäri kehoa lisää
Juu, tuohan se tavallaan se harmillisin juttu onkin, kun lihasta on tullut lisää, mutta se ei "näy" missään. Olisi nyt mennyt kaikki käsiin, olkapäihin ja etureisiin, niin kehityksen voisi ehkä jopa huomatakin :D
Mutta en vieläkään hyväksy sitä selitystä ettet Hulkki muka pärjäisi kisassa. Kunto on selvästi kovempi kuin viime kerralla, ja fysiikka minusta erittäin edustavan näköinen.
Sillä vuoden 2006 kisafysiikalla ei pärjättäisi enää tänä vuonna lainkaan, taso kuitenkin nousee vääjäämättä kovaa tahtia. Nytkin tiedän JWO:n lisäksi pari todella kovaa uutta kaveria, jotka menevät syksyllä pitkään sarjaan. Tuohon kööriin kun laskee lisäksi Voten, Toni Karin ja jalkojaan kasvattaneen Jani Pernellin, ei finaaliin yksinkertaisesti ole ainakaan meikäläisellä mitään asiaa.
Ensi vuodeksi ainakin 2 kg lisää lihasta eikö? Vuoden päästä 103-104 kg painoa ja kireämpänä kuin nyt.
Itse asiassa koska tarkoitus olisi kisata Kultsan kevätkisassa, ei tasan vuoden päästä pitäisi painoa olla laskujeni mukaan kuin reilut 95 kg. Mutta pointti on kyllä se, että pari kiloa lisää lihasta tässä pitäisi joka kisan välillä saada. Vaikka yksi 2 kg lisäys ympäri kroppaa ei vielä välttämättä huikeasti silmään pistä, alkaa 2-3 samanlaista noin 5 vuoden aikana jo näkyä kummasti.
Mitä posea pidät omasta mielestäs kaikkein parhaana? entä huonoimpana?
Meikäläisen parhaat poseeraukset ovat varmaankin leveä selkä takaa (kireänä) ja ojentajaposeeraus. Paskin vertailupose on tuplat edestä, ja ylivoimaisesti paskin poseeraus kaikista on anatominen asento edestä.
Paljoko sulla on vyötärön ympärysmitta tällä hetkellä?
Ei hajuakaan, varmaan 150 cm koska syön 5000 kcal kuitupitoista, täyttävää safkaa päivässä ja vatsa pullottaa kuin raskaana olevalla naisella :lol2: