Moro! Mulla on aika monta kyssäriä! Sinun vastaukset auttaisi minua varmaan todella paljon kehityksessäni!
1.) Monesko on sinun seuraava postaus tässä thredissä?
2.) Paljonko luulet että olet tuhlannut aikaasi saman paskan jauhamiseen kerta toisensa jälkeen tässä thredissä?
3.) Montako kertaa olet ihmetellyt mitä ihmisten päässä pyörii kun puhutaan tästä ko thredistä?
4.) Mikä on se geeli on mitä käytät kuvauksissa?
5.) Monta kertaa käyt paskalla kun olet dieetillä ja montako kertaa kun olet bulkilla? Luuletko että ylimääräisen energian takia joutuu käymään paskalla useammin bulkilla kuin dieetillä?
6.) Pitäisikö tämä thredi jo lukita? Vai haluatko pysyä hakukoneena tässä thredissä vielä?
8.) Tykäätkö vastata samoihin kysymyksiin useinkin? Missä kulkee mielestäsi raja?
9.) Onko käämi palanut kertaakaan tämän thredin takia?
10.) Onko usko ihmiskunnan älykyyteen horjunut tämän thredin takia?
Minulla olisi käämi palanu jo ajat sitten :D
1.) Monesko on sinun seuraava postaus tässä thredissä?
2.) Paljonko luulet että olet tuhlannut aikaasi saman paskan jauhamiseen kerta toisensa jälkeen tässä thredissä?
3.) Montako kertaa olet ihmetellyt mitä ihmisten päässä pyörii kun puhutaan tästä ko thredistä?
4.) Mikä on se geeli on mitä käytät kuvauksissa?
5.) Monta kertaa käyt paskalla kun olet dieetillä ja montako kertaa kun olet bulkilla? Luuletko että ylimääräisen energian takia joutuu käymään paskalla useammin bulkilla kuin dieetillä?
6.) Pitäisikö tämä thredi jo lukita? Vai haluatko pysyä hakukoneena tässä thredissä vielä?
8.) Tykäätkö vastata samoihin kysymyksiin useinkin? Missä kulkee mielestäsi raja?
9.) Onko käämi palanut kertaakaan tämän thredin takia?
10.) Onko usko ihmiskunnan älykyyteen horjunut tämän thredin takia?
Haku löysi 599 postausta from user Hulkki in this thread
Minulla olisi käämi palanu jo ajat sitten :D