CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Moro! Mulla on aika monta kyssäriä! Sinun vastaukset auttaisi minua varmaan todella paljon kehityksessäni!

1.) Monesko on sinun seuraava postaus tässä thredissä?

2.) Paljonko luulet että olet tuhlannut aikaasi saman paskan jauhamiseen kerta toisensa jälkeen tässä thredissä?

3.) Montako kertaa olet ihmetellyt mitä ihmisten päässä pyörii kun puhutaan tästä ko thredistä?

4.) Mikä on se geeli on mitä käytät kuvauksissa?

5.) Monta kertaa käyt paskalla kun olet dieetillä ja montako kertaa kun olet bulkilla? Luuletko että ylimääräisen energian takia joutuu käymään paskalla useammin bulkilla kuin dieetillä?

6.) Pitäisikö tämä thredi jo lukita? Vai haluatko pysyä hakukoneena tässä thredissä vielä?

8.) Tykäätkö vastata samoihin kysymyksiin useinkin? Missä kulkee mielestäsi raja?

9.) Onko käämi palanut kertaakaan tämän thredin takia?

10.) Onko usko ihmiskunnan älykyyteen horjunut tämän thredin takia?

Haku löysi 599 postausta from user Hulkki in this thread

Minulla olisi käämi palanu jo ajat sitten :D

Kiitos kuitenkin.Ei jaksanu ruveta selaileen..on tää sun threadi hiukan paisunu isoksi:D
Eihän sitä koko ketjua tarvitse selata. Tässähän on sellainen toiminto kuin search this thread. Ja siihen kun laittaa esimerkiksi niinkin omaperäisen sanan kuin kirja niin heti löytyi tuo hulkin linkittämä vastaus.

attachment.php

Liitteet

• nimetön2.webp
    nimetön2.webp
    21,7 KB · Katsottu: 3 360
Duunipäivät tuppaa venymään iltaisin kuuteenkin asti, ja kun herätyskin on siinä 0.600 tietämillä, tarkoittaa tämä että treenille on aikaa noin klo 18.00-22.00. Mitä kannattaa syödä treenin jälkeen jos nukkumaanmeno on alle kahden tunnin kuluttua ruuasta?

Duunipäivät tuppaa venymään iltaisin kuuteenkin asti, ja kun herätyskin on siinä 0.600 tietämillä, tarkoittaa tämä että treenille on aikaa noin klo 18.00-22.00. Mitä kannattaa syödä treenin jälkeen jos nukkumaanmeno on alle kahden tunnin kuluttua ruuasta?
Ihan normaali hiilaripitoinen ateria, joka syötäisiin muutenkin treenin jälkeen.

tää kysymys ei oo pää asiassa suunnattu hulkille mut ajattelin kun kuitenkin käytät fastin tuotteita niin ootko koskaan huomannut saman kuin minä.
reco2:nen ja htr ovat mulla ruvenneet parin viikon säilytyksen jälkeen haisemaan ihan oudoille maku ei muutu mut ne vaan haisee ja tämä on tapahtunut useasti tällä hetkellä oon nappaillut htr:ää ja huomasin saman ilmiön.

Mitä mieltä olet hydrolysoidun heran käytöstä palkkarissa?
Jos makuhermot ja lompakko kestävät, kurkusta alas vain. Imeytyy ainakin aivan eri tahtia kuin hydrolysoimaton proteiini. En mene arvailemaan onko tuosta sitten mainittavaa hyötyä, jos proteiinia nautitaan kuitenkin tasaisesti pitkin päivää.
tää kysymys ei oo pää asiassa suunnattu hulkille mut ajattelin kun kuitenkin käytät fastin tuotteita niin ootko koskaan huomannut saman kuin minä.
reco2:nen ja htr ovat mulla ruvenneet parin viikon säilytyksen jälkeen haisemaan ihan oudoille maku ei muutu mut ne vaan haisee ja tämä on tapahtunut useasti tällä hetkellä oon nappaillut htr:ää ja huomasin saman ilmiön.
En ole käyttänyt Reco2:ta, mutta HT-R:n kohdalla en ole kyllä mitään tuollaista havainnut.

Missä säilytät niitä? Onko ympärillä jotain voimakkaasti tuoksuvaa tai oisko pussi/sisältö saattanut kastua tms?

Ihan normaali hiilaripitoinen ateria, joka syötäisiin muutenkin treenin jälkeen.

Tuosta kysyisin vielä tarkemmin. Mikä on mielestäsi se aikaväli, jossa hiilarit tulisi harjoituksen jälkeen nauttia? Entä hiilareiden määrä ja laatu?

Tuosta kysyisin vielä tarkemmin. Mikä on mielestäsi se aikaväli, jossa hiilarit tulisi harjoituksen jälkeen nauttia? Entä hiilareiden määrä ja laatu?
Ensimmäiset 2 tuntia on kriittisin aika. Heti treenin jälkeen kannattaisi dieetilläkin vetää nopeaa hiilaria sisältävä palkkari, ja viimeistään parin tunnin sisällä tästä paljon kuitupitoista matalaglykeemistä hiilaria sisältävä ateria.

Missä säilytät niitä? Onko ympärillä jotain voimakkaasti tuoksuvaa tai oisko pussi/sisältö saattanut kastua tms?

siinähän se jännä juttu onkin kun olen vaihdellut aina kaappeja jopa kämppääkin välillä. en tiiä se voi olla ettei ne paketit vaan tykkää mun ominais hajusta :D jos ei kerran muille oo käynyt. no kuinka vaan jatketaan treenejä. kiitos vastauksista

Olen lueskellut blogia ja tätä threadia mielenkiinnolla ja blogista
olen onkinut hyviä vaikutteita omiinkin treeneihin. Tsemppiä tuleviin
koitoksiin!

Oletko kokeillut/tehnyt Zercher-kyykkyä? Otin itse sen taas ohjelmaan
pitkästä aikaa, lähinnä maven apuliikkeeksi. Se menee mukavasti
lonkan seudulle (keskivartaloon), mutta tuntuu reisissäkin hyvin. Toki
huonona puolena tanko hieman kahnaa kyynärtaipeita (vaikka välissä on
pehmustettakin).

Olen lueskellut blogia ja tätä threadia mielenkiinnolla ja blogista
olen onkinut hyviä vaikutteita omiinkin treeneihin. Tsemppiä tuleviin
koitoksiin!
Juu, kiitoksia.
Oletko kokeillut/tehnyt Zercher-kyykkyä?
En ole, menee ehkä hieman liikaa ns. funktionaalisuuteen tähtäävän nostamisen puolelle. Lisäksi meikäläiselle on kilpailijana tärkeää tehdä liikkeitä, jotka nimenomaan kasvattavat reisiä mutteivät niinkään paljon lonkan aluetta.

Kuka/ketkä tuossa sun avatarissa esiintyy?

Kuka/ketkä tuossa sun avatarissa esiintyy?

Mätä LeemusPriestius symbiootti jonka Eric Bana/Lou Ferrigno integroidulle lärville on tehty hulkkausmainen,kokemuspohjainen ja analyyttinen, facial lifti.

Oliko edes lähellä?

Tähän kysymykseen varmaan sais jostain muualtakin vastauksen mutta kysytään nyt tässä: Mitä tarkoittaa tuolla blogissasi Lattiapunnerrus power-smithissä viimeisessä sarjassa se, kun sinne on merkattu +1N? Sitten kans tuossa takaolkapääsoudussa on viimeisen sarjan jälkeen +1RP?

Back
Ylös Bottom