pakkis-chatista poimittua:
[22:06] <Jatkuvuus> Hulkki: voisitko neuvoa minulle kuinka laitat valot päälle huoneeseen?
[22:06] <J0ona> "En ole keksinyt hyvää paikkaa juomapullolle kyykkytelineen vieressä, missä pidät omaa pulloasi?"
[22:07] <yusu> "kuinka monta paperia käytät, kun käyt paskalla..ja kuinka monta kertaa päivässä käyt paskalla?"
[22:09] <Jatkuvuus> Hulkki-setä oletko miettinyt koskaan kuinka paljon helpompaa elämä olisi ilman etureisiä ja mikrofrakstioita?
[22:09] <yusu> "hulkki ootko koittanu tehdä kyykkyä etureisille..se on tosi hyvä liike"
[22:09] <J0ona> "Hulkki, mitä jos lopettaisit sen hifistelyn ruuan ja treenin kanssa ja välillä vaan treenaisit ihan oikeasti"
[22:10] <yusu> "nyt en enää yhtään ihmettele, että sun etureidet ei kehity..teet kaikenmaailman pumppaustreenejä. siirtyisit 5-jakoiseen ja alottaisit treenaamaan oikeasti kovaa"
[22:11] <J0ona> "Hulkki, oletko ajatellut kokeilla hauiksillesi bodaajan menetelmää?"
[22:11] <Jatkuvuus> treenaatko Hulkki edelleenkin viisijakoisella kuten NGV vai oletko jo sisäistänyt sen, että hauiksesi mitta löytyy kolmesta eri tietosanakirjasta ja puhelinluettelosta?
[22:13] <J0ona> "Hulkki, tekisitkö minulle treeniohjelman joka toimii?"
[22:15] <Jatkuvuus> Hulkki, paljonko kello on Helsingissä, asun itse täällä Itä-Suomessa ja kello on täällä kymmenen? Missä muuten pidät kelloasi?
Viestin sanoma menee varmaan kaikille perille?