Onhan tuo sillä tavalla totta että jos usein ottaa niin kyllä siinä askelia tulee kehityksessä taaksepäin...kyllä sen tietää jokainen joka on "enemmän" joskus harrastanut juopottelua. Harvoin kun käy ulkona ei kyllä huomaa mitään eroa.
On ihan ok satsata 100% kehoilulle ja pitää aina bodaamista No 1 asiana elämässä ja laiminlyödä sen vuoksi muita osa-alueita, itse en tähän pystyisi. Tahdon niin paljon touhuta viellä "nuorena" miehenä kun ehdin kaikenlaista. Hassua siinä vain mun mielestäni on se että naturaalina antaa kaiken lajille jossa paras saavutus on rantapoika kunto.
Naturaalina ei kovin pitkälle kehitytä, ja sen huomaa hulkkikin viellä lähivuosina. Hassua siis antaa kaikensa laijille jossa vain pyritään näyttämään rantapojilta six pack vatsoineen, ja ainoa mitä tuolla kunnolla tekisi (saisi paremmin toosaa) jää sitten käyttämättä hyväkseen. ;)
Mitä tekee yksinäinen rantapoika kotosalla pyykkilauta vatsallaan? Saa katu-uskottavuutta? Netti-uskottavuutta? Ei ainakaan ensimmäistä, jos massaa on vähemmän kuin perus halonhakkaajalla. Jos kehoiluun haluaa 100% omistautua ja antautua, on musta täysin järkeenkäypää sitten uhrata lajille vähän terveyttäänkin ja jättää se naturaali rantapoika treeni ja mennä sitten oikeaan kehoiluun mukaan, silloin edes uhrautumiselleen saa vastinetta, sillä naturaalina ei kukaan kehonrakentajaksi kasva vaikka antaisi vasemman pallinsa lajille. Samapa tuo siis vaikka vähän vetäisi votkaa vkloppuna, onhan kuitenkin pyykkilautavatsa. :D
Katotaan Hulkki kun olet lähemmäs 30 niin kiinnostaako viellä antaa naturaalikehoilulle kaikkensa. Olet nyt huippu kunnossa natuksi, mutta en rehellisesti sanottuna usko että saavutat tahdonvoimallasi ja testaamillasi super 1-jakoisilla koskaan sitä kuntoa mistä haaveilet. Omistautuminen ei yksinkertaisesti riitä tässä laijissa, vaan vaaditaan myös kunnon roinat kunnon massoihin. Kukaan maailmassa ei ole kasvanut rantapoikaa kummemmaksi koskaan ilman roinaa. Hulkkiko on ensimmäinen? Jep. ;)
Mulle henk.koht tämä laji on harrastus, eikä mikään elämän tarkoitus. Siksi ei kiinnosta pätkääkään uhrata jumpaamiselle yhtään enempää tai terveyttään. kunhan pidän itseni hyvässä kunnossa että kehtaa baarissa käyskennellä lyhythihaisessa paidassa.