CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Lol, nämä "yksikin kaveri dokasi ihan vitusti ja voitti sitten sen ja sen kisan, tämä TODISTAA että viinalla ei ole minkäänlaista negatiivista vaikutusta treeniin tai kehitykseen" -perustelut ovat aina yhtä huvittavia. :D

Jos kerran kuussa kupittaa niin puhutaan varmasti promillien kehitys erosta täysin vesi selvään kaveriin verrattuna. Jos juomisesta saa fiiliksiä niin ei muuta ko kupille mutta jos ei niin ei siitä kyllä mitään hyötyäkään ole.

Paitsi jos kaveri sattuu saamaan reisullansa vielä piparia tai jotaki muuta "mahtavaa" mitä ei kotona istuen tule koettua, niin mielen totaalisen virkistymisen jälkeen tulos voi siirtyä jopa plussan puolelle.

Jos kerran kuussa kupittaa niin puhutaan varmasti promillien kehitys erosta täysin vesi selvään kaveriin verrattuna. Jos juomisesta saa fiiliksiä niin ei muuta ko kupille mutta jos ei niin ei siitä kyllä mitään hyötyäkään ole.
Itse asiassa esim. Matti Halosen mukaan kunnon kännistä voi kestää jopa useampi päivä palautua, ja tuona aikana kroppa ei todellakaan kehitä lihasta. Kerran kuukaudessa muutama päivä pois palautumisesta ja kehityksestä on 10% pois kokonaiskehityksestä, mikä on mielestäni varsin paljon.

Itse asiassa esim. Matti Halosen mukaan kunnon kännistä voi kestää jopa useampi päivä palautua, ja tuona aikana kroppa ei todellakaan kehitä lihasta. Kerran kuukaudessa muutama päivä pois palautumisesta ja kehityksestä on 10% pois kokonaiskehityksestä, mikä on mielestäni varsin paljon.

Pitää silloin viikon lepopäivät niin ei menetä mitään:) .

Otatko yleensä ikinä olutta tai vedätkö ikinä kännejä???Edes kerran vuodessa juhannuksena?

Ootko koskaan ottanu pohkeita seisten smithissä? Mitä mieltä liikkeestä ja millasilla raudoilla?

Jerry sai tartutettua NGV epidemian minuun sanomalla suunnilleen näin "yhessä kännissä menee 2-3 päivää hukkaan, jos vetää yhet kännit kuussa menee jo yks suunnillee yks kuukaus hukkaan vuodessa". Ei se välttämättä iha noi menny mut pointti sama :)

Ei tarttekkaan ottaa kunnon kännejä vaan mukavat kännit. Semmosesta kännistä ettei jalat pysy alla saa tuskin kukaan mitään irti ja se se vasta on ihan joka tapauksessa tyhmää.

Jos taas ottaa niinkö ihmiset ja iskee misun kotosalle iltajumpalle mitä ei oo vuosiin harrastanu niin uskon jopa siihen positiiviseen vaikutukseen. Krapullapäivän vielä loikoilee soffalla syöden kunnolla niin kroppa kyllä palautuu päivässä ja se positiivinen energia minkä siitä yhestä illasta saa voi olla joillekki mahottoman suuri.

En kuitenkaan suosittele kellekkään mutta en kyllä ketään harvasta juopottelusta alkais tyrmäämään, enkä edes väittämään ettei satsaa reenaamiseen täysillä.

Jerry sai tartutettua NGV epidemian minuun sanomalla suunnilleen näin "yhessä kännissä menee 2-3 päivää hukkaan, jos vetää yhet kännit kuussa menee jo yks suunnillee yks kuukaus hukkaan vuodessa". Ei se välttämättä iha noi menny mut pointti sama :)
Jeps, itse en alkoholiin usko enkä juo. Pahoin pelkään, että mitä noi äijät tekee mulla ensivuonna. :rolleyes:

Ei tarttekkaan ottaa kunnon kännejä vaan mukavat kännit.
Suomessa ei ole "mukavia kännejä". Suomessa juodaan aina semmoiset persekännit, että oksat pois.

Suomessa ei ole "mukavia kännejä". Suomessa juodaan aina semmoiset persekännit, että oksat pois.
:hyper:

Kaveri ei pääse vielä ees baariin mutta tietää jo miten ihmiset juo :thumbs:

Jos on kuitenki tosi bodari niin haittaako jos käy välissä sitte vaikka ruottissa juomassa sillai vähän vähemmän? :rolleyes:

Pitää silloin viikon lepopäivät niin ei menetä mitään:) .
Ei mene noin, vaan ne kännistä palatumiseen käytetyt päivät ovat pitkälti pois lihasten treenistä palautumisesta, eli kännistä palautumiseen käytettyjä lepopäiviä ei voi sellaisenaan laskea treenista palautumsieen käytettäviksi lepopäiviksi.
Otatko yleensä ikinä olutta tai vedätkö ikinä kännejä???Edes kerran vuodessa juhannuksena?
En tietenkään. Edellisen kerran otin kuppia syksyllä 2002.
Krapullapäivän vielä loikoilee soffalla syöden kunnolla niin kroppa kyllä palautuu päivässä ja se positiivinen energia minkä siitä yhestä illasta saa voi olla joillekki mahottoman suuri.
Alkoholi menee kehossa kaikkien muiden energialähteiden edelle. Eli varsinkin tuo krapulasyöminen on varsin varma tapa saada suurin osa kaloreista suoraan vyötärölle.
Ootko koskaan ottanu pohkeita seisten smithissä? Mitä mieltä liikkeestä ja millasilla raudoilla?
Useampi vuosi sitten edellisen kerran, silloin parhaimmillaan 6-8 toiston sarjaa noin 200 kilolla (riippuen smithin tangon painosta).

Jeps, itse en alkoholiin usko enkä juo. Pahoin pelkään, että mitä noi äijät tekee mulla ensivuonna. :rolleyes:

Sulla on joku salainen haave,että äijjät tekis sulle jotain,kun kokoajan puhut että sulle tehdään jotain. Toisekseen,se että moni juo "semmoisia persekännejä" ei tarkoita,että sun pitäis. Ottaa sidun ja kikattaa salkkareita katsoen. niin minä teen.

Onhan tuo sillä tavalla totta että jos usein ottaa niin kyllä siinä askelia tulee kehityksessä taaksepäin...kyllä sen tietää jokainen joka on "enemmän" joskus harrastanut juopottelua. Harvoin kun käy ulkona ei kyllä huomaa mitään eroa.

On ihan ok satsata 100% kehoilulle ja pitää aina bodaamista No 1 asiana elämässä ja laiminlyödä sen vuoksi muita osa-alueita, itse en tähän pystyisi. Tahdon niin paljon touhuta viellä "nuorena" miehenä kun ehdin kaikenlaista. Hassua siinä vain mun mielestäni on se että naturaalina antaa kaiken lajille jossa paras saavutus on rantapoika kunto.
Naturaalina ei kovin pitkälle kehitytä, ja sen huomaa hulkkikin viellä lähivuosina. Hassua siis antaa kaikensa laijille jossa vain pyritään näyttämään rantapojilta six pack vatsoineen, ja ainoa mitä tuolla kunnolla tekisi (saisi paremmin toosaa) jää sitten käyttämättä hyväkseen. ;)

Mitä tekee yksinäinen rantapoika kotosalla pyykkilauta vatsallaan? Saa katu-uskottavuutta? Netti-uskottavuutta? Ei ainakaan ensimmäistä, jos massaa on vähemmän kuin perus halonhakkaajalla. Jos kehoiluun haluaa 100% omistautua ja antautua, on musta täysin järkeenkäypää sitten uhrata lajille vähän terveyttäänkin ja jättää se naturaali rantapoika treeni ja mennä sitten oikeaan kehoiluun mukaan, silloin edes uhrautumiselleen saa vastinetta, sillä naturaalina ei kukaan kehonrakentajaksi kasva vaikka antaisi vasemman pallinsa lajille. Samapa tuo siis vaikka vähän vetäisi votkaa vkloppuna, onhan kuitenkin pyykkilautavatsa. :D

Katotaan Hulkki kun olet lähemmäs 30 niin kiinnostaako viellä antaa naturaalikehoilulle kaikkensa. Olet nyt huippu kunnossa natuksi, mutta en rehellisesti sanottuna usko että saavutat tahdonvoimallasi ja testaamillasi super 1-jakoisilla koskaan sitä kuntoa mistä haaveilet. Omistautuminen ei yksinkertaisesti riitä tässä laijissa, vaan vaaditaan myös kunnon roinat kunnon massoihin. Kukaan maailmassa ei ole kasvanut rantapoikaa kummemmaksi koskaan ilman roinaa. Hulkkiko on ensimmäinen? Jep. ;)

Mulle henk.koht tämä laji on harrastus, eikä mikään elämän tarkoitus. Siksi ei kiinnosta pätkääkään uhrata jumpaamiselle yhtään enempää tai terveyttään. kunhan pidän itseni hyvässä kunnossa että kehtaa baarissa käyskennellä lyhythihaisessa paidassa.

Onhan tuo sillä tavalla totta että jos usein ottaa niin kyllä siinä askelia tulee kehityksessä taaksepäin...kyllä sen tietää jokainen joka on "enemmän" joskus harrastanut juopottelua. Harvoin kun käy ulkona ei kyllä huomaa mitään eroa.

On ihan ok satsata 100% kehoilulle ja pitää aina bodaamista No 1 asiana elämässä ja laiminlyödä sen vuoksi muita osa-alueita, itse en tähän pystyisi. Tahdon niin paljon touhuta viellä "nuorena" miehenä kun ehdin kaikenlaista. Hassua siinä vain mun mielestäni on se että naturaalina antaa kaiken lajille jossa paras saavutus on rantapoika kunto.
Naturaalina ei kovin pitkälle kehitytä, ja sen huomaa hulkkikin viellä lähivuosina. Hassua siis antaa kaikensa laijille jossa vain pyritään näyttämään rantapojilta six pack vatsoineen, ja ainoa mitä tuolla kunnolla tekisi (saisi paremmin toosaa) jää sitten käyttämättä hyväkseen. ;)

Mitä tekee yksinäinen rantapoika kotosalla pyykkilauta vatsallaan? Saa katu-uskottavuutta? Netti-uskottavuutta? Ei ainakaan ensimmäistä, jos massaa on vähemmän kuin perus halonhakkaajalla. Jos kehoiluun haluaa 100% omistautua ja antautua, on musta täysin järkeenkäypää sitten uhrata lajille vähän terveyttäänkin ja jättää se naturaali rantapoika treeni ja mennä sitten oikeaan kehoiluun mukaan, silloin edes uhrautumiselleen saa vastinetta, sillä naturaalina ei kukaan kehonrakentajaksi kasva vaikka antaisi vasemman pallinsa lajille. Samapa tuo siis vaikka vähän vetäisi votkaa vkloppuna, onhan kuitenkin pyykkilautavatsa. :D

Katotaan Hulkki kun olet lähemmäs 30 niin kiinnostaako viellä antaa naturaalikehoilulle kaikkensa. Olet nyt huippu kunnossa natuksi, mutta en rehellisesti sanottuna usko että saavutat tahdonvoimallasi ja testaamillasi super 1-jakoisilla koskaan sitä kuntoa mistä haaveilet. Omistautuminen ei yksinkertaisesti riitä tässä laijissa, vaan vaaditaan myös kunnon roinat kunnon massoihin. Kukaan maailmassa ei ole kasvanut rantapoikaa kummemmaksi koskaan ilman roinaa. Hulkkiko on ensimmäinen? Jep. ;)

Mulle henk.koht tämä laji on harrastus, eikä mikään elämän tarkoitus. Siksi ei kiinnosta pätkääkään uhrata jumpaamiselle yhtään enempää tai terveyttään. kunhan pidän itseni hyvässä kunnossa että kehtaa baarissa käyskennellä lyhythihaisessa paidassa.

Hyvää tekstiä :thumbs:

Edit: En kuitenkaan ketään dissaa ja tiedän että toiset nauttii eri asioista elämässään. Ite kyllä fanitan Hulkkia ihan kypällä ja käyn lukeen blokinki jokapäivä.

Kyllä:kippis1:

Hassua siinä vain mun mielestäni on se että naturaalina antaa kaiken lajille jossa paras saavutus on rantapoika kunto.
Jos pelkkä fysiikka on mielestäsi paras asia, mitä kehonrakennuksesta voi saada, ymmärrän täysin miksi ajattelet niin kuin ajattelet. :)
Naturaalina ei kovin pitkälle kehitytä, ja sen huomaa hulkkikin viellä lähivuosina.
Ehkä, ehkä ei. Mutta sen sijaan, että olisin luovuttanut heti alkuun, haluan mieluummin itse yrittää kehittyä naturaalina, jotta vuosien päästä ei ainakaan ole sitten mitään jossiteltavaa - kävi miten kävi.
Jos kehoiluun haluaa 100% omistautua ja antautua, on musta täysin järkeenkäypää sitten uhrata lajille vähän terveyttäänkin ja jättää se naturaali rantapoika treeni ja mennä sitten oikeaan kehoiluun mukaan, silloin edes uhrautumiselleen saa vastinetta, sillä naturaalina ei kukaan kehonrakentajaksi kasva vaikka antaisi vasemman pallinsa lajille.
Koska et ilmeisesti pidä kehonrakennusta minään muuna kuin lihasten kasvatuksena (keinolla millä hyvänsä), ymmärrän kantasi. Joillekin vain "oikean" kehonrakentajan kropan saavuttaminen ei ole se yksi ja ainoa tavoittelun arvoinen asia, vaan esim. itse haluan oikeasti nähdä kuinka pitkälle kykenen näillä geeneillä kroppani rajoja puskemaan. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, minulle on tärkeintä matka, sinulle taas ilmeisesti pelkkä määränpää.
Katotaan Hulkki kun olet lähemmäs 30 niin kiinnostaako viellä antaa naturaalikehoilulle kaikkensa. Olet nyt huippu kunnossa natuksi, mutta en rehellisesti sanottuna usko että saavutat tahdonvoimallasi ja testaamillasi super 1-jakoisilla koskaan sitä kuntoa mistä haaveilet.
Kuulostaa kyllä niin tutulta tekstiltä jo vuosien takaa. :rolleyes: Onneksi en kuunnellut silloin, enkä kuuntele nytkään. Parempi yrittää nyt ja satsata hommaan niin hyvin kuin pystyy, kuin luovuttaa yleisten uskomusten takia ja ihmetellä sitten 10-15 vuoden päästä, että "mitäs jos". ;)

Utin puheista olen vetänyt seuraavanlaisen johtopäätöksen:
Jos hän nyt alkaisi "natukuntonsa huipulla" rojuttaa, kasvattaisi 15kg tiukkaa lihasta, ehkä pokkaisi toisen sijan satakiloisissa, hän ei tuntis ansainneensa sitä. Koska se on saavutettu roinalla.

Jos kenellä tahansa olisi vastaava tilanne, en usko että kukaan alkaisi siinä tilanteessa piikittää. Utti tietää tehneensä kaiken työn itse (ok roina ei käy salilla but you got te point) ja ehkä saavuttaneensa jotakin mitä ei monen pää kestä, ilman anabolisia joihin monet turvautuu jo muutaman treenivuoden jälkeen. Ok lopputulos, kun Hulkki alkaa roinaamaan = vuosein naturaalityö hukkaan sekä paskafiilis(tm) itsensä pettämisestä. JWOn tekstissä on myös pieni määrä kateellisuutta, en ainakaan usko kaverin saavuttavan vastaavaa itsekuria & hallintaa kuin Hulkilta löytyy. Jwolla ei ollut ns. munaa nousta edes lavalle ja kerää nyt tank-topissaan säälipisteitä kännisiltä muijilta baarissa. ;)

PS. :piis: Ei se päämäärä, vaan itse matka. :)

Onhan se mielenkiintoista nähdä mihin asti pääset, sen myönnän. :)

Tosin en ole itsekkään lusikkaa heittämässä...pakko yrittää kun viellä on "nuori" kun kyllä tässä nyt pitäisi viellä pystyä kehittymään. En vain usko kuitenkaan sisällä syvimmässäni että saan ikinä sitä kuntoa mikä haluaisin näin naturaalina. Eikä mun tyyppisen jätkän joka ei suostu uhrata kummoistakaan panosta kannata kehoiluun lähteäkkään.

Totta myös se että määränpää kiinnostaa enemmän kuin matka. Sais nyt edes 5kg lisää lihasta ja perseen kutseille että kehtais hietsuun mennä kesällä. :D

Back
Ylös Bottom