Jeps pitää toi former fat boy ottaa tohon Team Cutlerin tilalle. :lol2:
Tosin olen sitä edelleenkin.:jahas:
Any way samalla linjalla ollaan. Toki ei tuo 200-300 grammaa mitään lihaa ole, mutta ei siinä myös hirveesti läskiäkään ole jos verrataan siihen, että paino nousisi 0,5kg per viikko, siinähän tulisi enemmän läskiä ja ei takuulla tulisi yhtän enempää lihasta kuin mitä tuossa 200-300g. Kato tämmösen former fat boyn on pakko tehdä asiat vähän vaikeamman kautta, koska ei ole geenejä mihinkään muuhun kuin sumopainiin. :lol2:
Hyvä sitä noin on sanoa kun on genetiikki ja samaa sarjaa JWO:n ja Toni Karin kanssa tai no ainenkin melkein. Tämmösen paska, läski, pulla, pizza, munkki, putte possu pojan täytyy vaan kiltisti laittaa tavarat vaa'alle ja sen kautta suuhun. Toki ainut jota en mittaa on kouluruoka, mutta se on juuri se tärkeimistä aterioista eli ateria ennen treeniä, tosin siitäkin lasken noin kalorit ja se heittää sitten aika paljon jopa 300+-. Mulle ruoka on vaan bensaa, rakkennus ainetta ja teston ylläpitämis ainetta, ei muuta. Toki joskus nautitaan, mutta sillo pitää olla kekkosen hyvä syy.
Aivan samaa mieltä. Siis tietty jos on tuommoinen genetiikka friikki niin mikä ettei, mutta ei tästä voi saada 100% hyötyä ellei itse panosta 100%. Turha sitä on odottaa yhtään enempää jos ei siihen laita niin paljoa.