Sillä hullulla ei laske treenipainot juuri ollenkaan.. siitä oon päätelly et se ei voi olla oikea bodari, eikä ihminen, vaan joku voimailja-urheilija-bodarihybridimallin cyborgi:D
:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sillä hullulla ei laske treenipainot juuri ollenkaan.. siitä oon päätelly et se ei voi olla oikea bodari, eikä ihminen, vaan joku voimailja-urheilija-bodarihybridimallin cyborgi:D
voimailja-urheilija-bodarihybridimallin cyborgi:D

Nimitin Hulkin jo joskus melkein kaks vuotta sit bogytietokyborgiksi,jolle Hulkki innostui lollottelemaankin ihmispuolellaan.![]()
mennään lavalle ottamaan mittaa muista keskisarjalaisista? Äläkä sano kiärmes, että oot jo vanha mies. Suosaaren Vote ja Antikaisen Mika ovat sua paljon vanhempia. Hurjassa kondiksessa ovat klassikin "papat", vaikka eivät aivan hulkkimaisen hurjasti kaikkea klassikkiin liittyvää ota..
Itellä on tainnu kasvaa epäkkäät ehkä jonkin verran sen jälkeen kun aloin vetään maasta...
En ole treenannut epäkkäitä moneen vuoteen. Maastavedolla ja souduilla nuo kasvavat paljon paremmin kuin millään kohautuksilla, IMO.Ootko tehny epäkkäitä usein kohautuksilla vai treenaantuuko ne maastavedoissa jne?
Millos me vähemmän robottimaiset mässyttelijätmennään lavalle ottamaan mittaa muista keskisarjalaisista? Äläkä sano kiärmes, että oot jo vanha mies. Suosaaren Vote ja Antikaisen Mika ovat sua paljon vanhempia. Hurjassa kondiksessa ovat klassikin "papat", vaikka eivät aivan hulkkimaisen hurjasti kaikkea klassikkiin liittyvää ota..

Ainahan olen käyttänyt vapaiden painojen lisäksi koneita ja/tai taljoja. Aika harvassa on pelkillä vapailla painoilla treenaavat tyypit.Aiotko hulkki palata viellä joskus juurillesi, eli ns. "tosimies" treeniin, perusliikkeitä kuten mavea, kyykkyä, jopa penkkiä (joku variaatio) vai onko hulkista tullut 100% RHP pumppari?
Aamulla tuhti puuroaamiainen, minkä jälkeen koulussa tosiaan vain noita protsku/öljydrinksuja ja kyytipoikana pakastevihanneksia. Sitten taas himaan päästyä hiilaripitoista safkaa.Mainitsit jossain postissa, että saatat olla koululla jopa 12 tuntia. Miten hoidat ruokalusi kouluaikana? Ois sellainen muistikuva, että oisit joskus maininnu juovasi vain protsku-öljy drinksuja koulussa. Vieläkö nämä on käytössä, vai muistanko vaan omiani.
Ei sen pää taida kestää:D (ehkä hyvä meille). Jos joskus menetyksekkäästi JWO vetäsee dieetin, niin kilauttaa kirkkaan mitalin kaappiinsa... Vedä JWO joskus kisadieetti läpi niin saatat ymmärtää hieman paremmin mistä puhun
Enhän mä vielä edes tee raskaita sarjoja, tässä on vielä pumppijumppakausi meneillään nivelten parantelemiseksi.Mitäs Hulkki olet tykänny nyt kun teet kovaa volyymiä lyhyillä sarjoilla?
Enhän mä vielä edes tee raskaita sarjoja, tässä on vielä pumppijumppakausi meneillään nivelten parantelemiseksi.
Tuskin kuitenkaan 6-8 sarjaa per liike, pikemminkin 4-6.Kai teet vähintään 6-8 lyhyttä sarjaa sittenkin per liike, etkä rupea neiteilemään jotain 2x5 voimailua..?
Tuskin kuitenkaan 6-8 sarjaa per liike, pikemminkin 4-6.
Kappas.Tuolla fastin blogissa siinä prässi videossa kuului taustalla työpaikkani mainos.Katinkulta/vuokatti.Winterbreakkia mainostivat.Ilmaista mainosta:lol2:No kai sitä nyt vetää, jos on riemuisa olo.
No eipä tuo nyt mikään ihmeellinen tahti ole, kun sarjat tehtiin kuitenkin supereina.Aivan mieletön tahti sulla jos vedit takareidet ja pohkeet (yht. 20 sarjaa) ja aikaa kului tähän vain vajaa 30min!