Kouluhommia...Hulkki nukkumaan, katabolia iskee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kouluhommia...Hulkki nukkumaan, katabolia iskee!
Heh, kuinka vanha Bondi on kyseessä?No mä voin tähän heittää sulle pienen OT pähkinän kun juuri katselin tossa vanhan Bondin.
Bondilla on kähee pirssi jossa on härpäkkeet jos jonkinmoiset, mm räjähtävä varashälytin jne. Autossa ei ole kuitenkaan kauko-ohjattavaa keskuslukitusta, vaan Bondi nysvää avaimella old school periaatteella ovet auki ja kii.
Mikä on ollut Q:n pointti tuossa jättää pois tuo kauko-ohjattava keskusnakitus?
Niin, tarkalleenhan tuohon 20 sarjaan meni 24 minuuttia, ja supereiden välissä tein aina pohkeille 20-40 s venytyksen. ;)Ihan hyvä reipas normitahtihan tuo 30 min tosiaan on varsinkin jos supereita tehdään.
Dippiä olen kyennyt tekemään koko ajan, silloinkin kun about kaikki muut punnerrusliikkeet olivat käytännössä tekokelvottomia. Liikkeestä riippumatta on tuntunut auttavan, kun olen nostanut "olkapäät korviin" eli vetänyt epäkkäillä hartioita ylöspäin ja tehnyt punnerrusliikkeet sitten tuollaisessa asennossa.Mitä liikkeitä kärsii Hulkki sun AC-nivel/ solisluut tehä, itellä sama vaiva riesana vähän väliä, tavallinen penkki kipeyttää isoilla painoilla tehtynä samantien...
Yksi kuva mun arkistoista.
Täytyy läimästä toi jääkaapinoveen motivaatiota nostattamaan. Sitten rypistellä se roskiin kun omat letkut erottuu yhtä hienosti. Tyyliin Rocky nelonen... "Hulkkiiiiiiiiii!!!!!" :DKolme kesää (ja osa lukuvuosistakin) meni respassa istuen. IMO aika loistava homma opiskelijalle, duuniaikaa kun voi käyttää mainiosti mm. koulujuttujen lukemiseen.Eli oletko tehnyt opiskelujen ohella duunia koskaan? Jos, niin minkälaista hommaa?
Viime kesä meni Kauppakorkean Information Technology Programin parissa, ja ensi kesänä pitäisi yrittää varmaan tehdä ainakin erikoistyö ja mahdollisesti harjoittelu TKK:n tutkintoon.Miten kulutat kesälomat, vai onko loma tuntematon käsite?
:DHulkki on muuten loistava malli, mutta se pitäis pistää treenaan ennen kuvauksia pariksi tuntia nokikellariin, katoaa meinaan aika lahjakkaasti erottuvuus kun albiinohulkki iskee.