CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

No mä voin tähän heittää sulle pienen OT pähkinän kun juuri katselin tossa vanhan Bondin.

Bondilla on kähee pirssi jossa on härpäkkeet jos jonkinmoiset, mm räjähtävä varashälytin jne. Autossa ei ole kuitenkaan kauko-ohjattavaa keskuslukitusta, vaan Bondi nysvää avaimella old school periaatteella ovet auki ja kii.

Mikä on ollut Q:n pointti tuossa jättää pois tuo kauko-ohjattava keskusnakitus?

No mä voin tähän heittää sulle pienen OT pähkinän kun juuri katselin tossa vanhan Bondin.

Bondilla on kähee pirssi jossa on härpäkkeet jos jonkinmoiset, mm räjähtävä varashälytin jne. Autossa ei ole kuitenkaan kauko-ohjattavaa keskuslukitusta, vaan Bondi nysvää avaimella old school periaatteella ovet auki ja kii.

Mikä on ollut Q:n pointti tuossa jättää pois tuo kauko-ohjattava keskusnakitus?
Heh, kuinka vanha Bondi on kyseessä?

TSWLMesprit_6.jpg

pri181.jpg

82lotus.jpg

For your eyes only.

Ihan hyvä reipas normitahtihan tuo 30 min tosiaan on varsinkin jos supereita tehdään. Teen ihan vastaavalla tahdilla itse nykyisin "kehotreenikaudella".

Lyhyisiin sarjapalautuksiin tottuu ja kun siinä saa painoja hilattua ylös, on teho tällöin melkoinen.

Jos ei voimatreenistä puhuta niin mun mielestä kuulostaisi jo hieman laiskottelulta jos joku tahkoaisi 20 sarjaa vaikkapa tunnin verran :provo:

Mitä liikkeitä kärsii Hulkki sun AC-nivel/ solisluut tehä, itellä sama vaiva riesana vähän väliä, tavallinen penkki kipeyttää isoilla painoilla tehtynä samantien...

Mitä liikkeitä kärsii Hulkki sun AC-nivel/ solisluut tehä, itellä sama vaiva riesana vähän väliä, tavallinen penkki kipeyttää isoilla painoilla tehtynä samantien...
Dippiä olen kyennyt tekemään koko ajan, silloinkin kun about kaikki muut punnerrusliikkeet olivat käytännössä tekokelvottomia. Liikkeestä riippumatta on tuntunut auttavan, kun olen nostanut "olkapäät korviin" eli vetänyt epäkkäillä hartioita ylöspäin ja tehnyt punnerrusliikkeet sitten tuollaisessa asennossa.

Kisadieetin aikana käytin dipin lisäksi vain ja ainoastaan erilaisia koneita punnerrusliikkeiden tekemiseen, ja niissäkin jouduin tekemään yleensä vajaata keskiosuuden liikerataa. Käytin vipuvarsipunnerrusliikkeitä rinnalle, ja smith-punnerrusta edestä olkapäille. Kaikissa näissä auttoi kun työnsin kyynärpäitä eteenpäin enkä sivulle.

Vipunostoja kykenin pumppailemaan kohtalaisen hyvin kunhan aloitin pienistä painoista ja tein aina esim. 10-15 toistoa per sarja ja lisäsin painoja joka sarjalla. Tällä tavalla sain väsytettyä lihaksen aika hyvin ennen suuria painoja.

Nythän nuo AC-nivelet tuntuvat jo kohtalaisen kivuttomilta, mutta varon edelleen kaikkia rinta-olkapää-akselin liikkeitä koska en halua keskeyttää pikkuhiljaa edistyvää kuntoutusprosessia.

Kysytäänpäs Hulkilta vaihteeksi jotain ihan muuta. Eli oletko tehnyt opiskelujen ohella duunia koskaan? Jos, niin minkälaista hommaa? Miten kulutat kesälomat, vai onko loma tuntematon käsite?

Fastin tarjoamaa puoliammattilaisuutta ei lasketa palkkatyöksi. ;)

Ja lopuksi, koska tähän ketjuun saadaan uusia kuvia?

Kuvia tulee kun uusi Body ilmestyy. Julkaisen sitten täällä siinä olevat kuvat jotka olen ottanut. Eri asia sitten on Hulkin itse ottamat.

Yksi kuva mun arkistoista. Hulkista on komeita kuvia tulossa kyllä sitten Bodyssä. Samoin uudessa Bodyssä on Jerryn kuvat mun ottamina, ilmeisesti kansikuvakin.

Liitteet

• hulkkiesim.webp
    hulkkiesim.webp
    60,4 KB · Katsottu: 4 505
Yksi kuva mun arkistoista.

Thänks! Kannatti kysellä fotojen perään... :rock: Täytyy läimästä toi jääkaapinoveen motivaatiota nostattamaan. Sitten rypistellä se roskiin kun omat letkut erottuu yhtä hienosti. Tyyliin Rocky nelonen... "Hulkkiiiiiiiiii!!!!!" :D

On kyllä hyvännäkönen foto, näyttää todella hyvältä Hulkilla tossa kuvassa olkapäät, on niin huippuluokkaa tossa tuo kireys että kaikki säikeet paistaa ja olkapään lihas on ihan pyöreä. :)

Eli oletko tehnyt opiskelujen ohella duunia koskaan? Jos, niin minkälaista hommaa?
Kolme kesää (ja osa lukuvuosistakin) meni respassa istuen. IMO aika loistava homma opiskelijalle, duuniaikaa kun voi käyttää mainiosti mm. koulujuttujen lukemiseen.
Miten kulutat kesälomat, vai onko loma tuntematon käsite?
Viime kesä meni Kauppakorkean Information Technology Programin parissa, ja ensi kesänä pitäisi yrittää varmaan tehdä ainakin erikoistyö ja mahdollisesti harjoittelu TKK:n tutkintoon.
Hulkki on muuten loistava malli, mutta se pitäis pistää treenaan ennen kuvauksia pariksi tuntia nokikellariin, katoaa meinaan aika lahjakkaasti erottuvuus kun albiinohulkki iskee.
:D

Joo, tuo väripuoli ei ole koskaan ollut meikäläisen valtti. Jopa kisavärien kanssa meinasi mennä hermot kun ei tuntunut Protan tarttuvan meikäläisen hipiään millään, vaikka esim. Viertolan Ville saatiin samoja pulloja käyttämällä puolet vähemmillä kerroksilla ihan neekeriksi.

Back
Ylös Bottom