itsekin sain jo omani pikkasen etuajassa ja kiitos kuuluu yhdelle leveälle ja vihreälle miehelle;)
Kerro lisää..
:DFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itsekin sain jo omani pikkasen etuajassa ja kiitos kuuluu yhdelle leveälle ja vihreälle miehelle;)
:DEi ne suonet forkkua tee vaan koko. Ne vaan on isot tosin tää vaan mun mielipide ja kiva tatuointiki sulla on muistaakseni toisessa forkussa.Oot muuten änkkäri kohtuu kuutamolla tai sitten sarkastinen. Mulla on todella surkeat forkut ja verisuonet kovin syvällä.
Selaile Hulkin blogia niin löydät vastaukset.Kerro lisää..:D
Ei ne nyt vain ole isot ja onhan tossa 3 tatutointia yhteensä forkuissa, neljäs tulee ens viikolla. Non serviam!
Ei ne suonet forkkua tee vaan koko. Ne vaan on isot tosin tää vaan mun mielipide ja kiva tatuointiki sulla on muistaakseni toisessa forkussa.
Siinä nykyään, aikaisemmin Putkassa mansessa.Ihan mielenkiinnosta kyselen missä käyt otattamassa noita kuviasi?siinä kaupan yläkerrassa vai?
Olet tosiaan aika kuutamolla, tuo kuva on luonnollisestikin lavastettu. Tuskin kukaan jotain fakin yhden käden myötäotetaljarannekääntöjä tekee, luulin että tuo ei olisi epäselvä juttu kenellekään.Mitä sä luulit Weak? Noh tietty se vääntää rannekääntöjä, ei sillä muuten niin kekkosen isoa forkkua olisi.
Jes sain sutkin jymäytettyä.:DOlet tosiaan aika kuutamolla, tuo kuva on luonnollisestikin lavastettu. Tuskin kukaan jotain fakin yhden käden myötäotetaljarannekääntöjä tekee, luulin että tuo ei olisi epäselvä juttu kenellekään.
Mitä niistä? En näe kunnolla kuvasta enkä muista livenä nähneeni mitään kamalaa.NGV jumalan lapsena varmasti tykkää niistä kahdesta tatuonnista, mitkä ovat forkkujen sisäpuolella.
Olin joo.; Mutta oliks sä Mike tänää 17:09 stokkan hissien edes:D (eka kerros)
Olin joo.
Menit nii nopeest ohi et en ehtiny tulla moikkaa,mut kellonajan ehin ottaa talteen:D
Mites Mike treenaileks sää nykyää miten? Vai onx motivati menny kokonaa
Turha edes yrittää.Vertailin käsipainoa hulkin hauiksee.Suhteuttamisen ja pikaisen laskutoimituksen jälkeen sain hauiksen ympärysmitaksi 44cm +-1,5cm

EDIT: Ei hitto, katoin äkkiseltää Hulkin treeniblogin uusimmista kuvista, siitä alemmasta, että olisit alkanut tekemään penkkiä. :O