CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Oot muuten änkkäri kohtuu kuutamolla tai sitten sarkastinen. Mulla on todella surkeat forkut ja verisuonet kovin syvällä.
Ei ne suonet forkkua tee vaan koko. Ne vaan on isot tosin tää vaan mun mielipide ja kiva tatuointiki sulla on muistaakseni toisessa forkussa.

Kerro lisää..:rolleyes: :D
Selaile Hulkin blogia niin löydät vastaukset.

Ei ne suonet forkkua tee vaan koko. Ne vaan on isot tosin tää vaan mun mielipide ja kiva tatuointiki sulla on muistaakseni toisessa forkussa.

NGV jumalan lapsena varmasti tykkää niistä kahdesta tatuonnista, mitkä ovat forkkujen sisäpuolella.

Mitä sä luulit Weak? Noh tietty se vääntää rannekääntöjä, ei sillä muuten niin kekkosen isoa forkkua olisi.
Olet tosiaan aika kuutamolla, tuo kuva on luonnollisestikin lavastettu. Tuskin kukaan jotain fakin yhden käden myötäotetaljarannekääntöjä tekee, luulin että tuo ei olisi epäselvä juttu kenellekään.

Olet tosiaan aika kuutamolla, tuo kuva on luonnollisestikin lavastettu. Tuskin kukaan jotain fakin yhden käden myötäotetaljarannekääntöjä tekee, luulin että tuo ei olisi epäselvä juttu kenellekään.
Jes sain sutkin jymäytettyä.:D
Tajusin tietenkin, että tuo kuva oli lavastettu ja iskit itse Miken tekemään tuota, kun Mike itse halusi päästä blogii, eiks ni? Mutta onhan Mikellä isot forkut ei siitä päästä mihkää.

Edit:

NGV jumalan lapsena varmasti tykkää niistä kahdesta tatuonnista, mitkä ovat forkkujen sisäpuolella.
Mitä niistä? En näe kunnolla kuvasta enkä muista livenä nähneeni mitään kamalaa.

:offtopic: ; Mutta oliks sä Mike tänää 17:09 stokkan hissien edes:D (eka kerros)

Olin joo.

Menit nii nopeest ohi et en ehtiny tulla moikkaa,mut kellonajan ehin ottaa talteen:D
Mites Mike treenaileks sää nykyää miten? Vai onx motivati menny kokonaa

Menit nii nopeest ohi et en ehtiny tulla moikkaa,mut kellonajan ehin ottaa talteen:D
Mites Mike treenaileks sää nykyää miten? Vai onx motivati menny kokonaa

Vilkase vippipuolelle, siellä on sotilaspenkkauskisa JN:n kanssa. :whip:

hietala21.jpg

hietala22.jpg

hietala23.jpg

Aika massiivisen oloinen tossa ylimmässä kuvassa. Pää näyttää hiton pieneltä. :D

EDIT: Ei hitto, katoin äkkiseltää Hulkin treeniblogin uusimmista kuvista, siitä alemmasta, että olisit alkanut tekemään penkkiä. :O

EDIT: Ei hitto, katoin äkkiseltää Hulkin treeniblogin uusimmista kuvista, siitä alemmasta, että olisit alkanut tekemään penkkiä. :O

Sama. Katoin, että sitkeä provoilu on lopulta nujertanut tuon ison vihreän miehen ja penkkiä siinä pusketaan, mutta ei niin ei. :D

Itsekin jo katsoin, että penkkiä tehdään.
utti_ranskalainen1.jpg

Pirun hieno toi Miken postaama kulmasoutu kuva. NGV voisi tehdä Hulkista treenivideon :)

Back
Ylös Bottom