CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Treenidvd tai -video Hulkista ois kyllä mannaa... noista pienistä pätkistä Blogissa ei tuu ku nälkäseks :D

Nyt alkaa olla puheenaiheet aika levottomia. :D

Pakkischatissa oli poikien kanssa puhetta tosta videosta viime yönä. Se ei ole treenivideo, mutta tapahtumapaikaksi suunniteltiin kuitenkin punttista..niin ja pääosaa esittää NGV ;-)

NGV tulee ja tarkistaa meijerin suihkussa kummatkin mitat.:rock:
LOL!:lol2:
Joo noh tuota Villen mittaa en viitsi alkaa mittailla, koska sehän on vaan kylmä fakta jonka Teme sanoi. Taas Villen kommentin Temen hanskoistakin on melkein kylmä fakta tosin Temen hanska saattaa olla 50 +- 2,5cm joten turhaan minä sinne tulen mitta kädessä mittailemaan.
Pakkischatissa oli poikien kanssa puhetta tosta videosta viime yönä. Se ei ole treenivideo, mutta tapahtumapaikaksi suunniteltiin kuitenkin punttista..niin ja pääosaa esittää NGV ;-)
Jaahas, pojat niin kuin laittoi meikäläiselle jotakin nöyryyttävää hommaa ja tekevät mun pää menoksi jotain törkeätä... Ei hyvä ei.:jahas:

LOL!:lol2:
Joo noh tuota Villen mittaa en viitsi alkaa mittailla, koska sehän on vaan kylmä fakta jonka Teme sanoi. Taas Villen kommentin Temen hanskoistakin on melkein kylmä fakta tosin Temen hanska saattaa olla 50 +- 2,5cm joten turhaan minä sinne tulen mitta kädessä mittailemaan.
Tuo mun hanskan mitta ei todellakaan ole fakta vaan ihan hyväntahtoinen tsemppaava kettuilu :thumbs: Villeltä.. siinä oli aika mukavasti "lapinlisää". Villen kullihan saattaa olla jopa sen 14-15tuumaa, kun jouduttiin Hulkin kanssa kaksin käsin rullaamaan se posehousuihin, ja käyttämään lähes yksi purkillinen bikiniliimaa pitämään veitikka housujen sisällä.. (nyt tarvittaisiin Fatson cshoppaustaitoja..)

...
.. (nyt tarvittaisiin Fatson cshoppaustaitoja..)

Käskystä herra !!
attachment.php

Liitteet

• ville_teme.webp
    ville_teme.webp
    18,7 KB · Katsottu: 3 122
Back
Ylös Bottom