Millon Cena on ollu noin löysässä kunnossa

Edit: No ehkä televisio suurentaa sen verran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Miksi näin pitäisi muka aina tehdä? Tavan vuoksi?
Millon Cena on ollu noin löysässä kunnossa![]()
Yksi Johnin nuoremmista veljistä (Matt Cena) on kilpaileva naturaalikehonrakentaja ja kirjoittelee jenkkiboardeilla. Silloin tällöin mainitsee joitain juttuja mitä on aikoinaan Johnin kanssa treenatessaan tehnyt.Olen Cenan suuri fani,joten pakko kysyä. Mistä olet löytänyt tietoja hänen silloisesta treenauksesta
Tuo ei liity Johnin treenipsyykkaukseen, vaan Cenan WWE-maneereihin. Meikäläisen treenipsyykkaukset kuulemma muistuttavat Cenan raivoamisia RAW:ssa :Dpsyykkausmenetelmistä?
Eipä kyllä ole kauhean usein noin kireässä kunnossa esiintynyt, kauheat letkut rinnassa ja olkapäissä esimerkiksi tuossa kuvassa.Millon Cena on ollu noin löysässä kunnossa![]()
Ei tuolla ole IMO sen kummallisempaa merkitystä, jos itse pumppi ei ole treenin AINOA tavoite. Kyllä se veri menee sinne missä sitä tarvitaan, vaikka vuorotellen tehtäisiinkin eri lihasryhmille duunia.Siksi että on turha kierrättää rajuinta verenkiertoa eli pumppia ympäri kehoa.
ääriesimerkkinä mielestäni :turha reenata järjestyksessä rinta,pohjeet,olkapäät.
Jos tuo ei ollut retorinen kysymys, kaiken suunnittelin ja tein itse. Lahden kaksipäiväisen kisan ruoat, nesteet ja elektrolyytit suunnittelin myös itse mutta hyväksytin ne Layne Nortonilla.Heh, itse asiassa Toni (Kari) on kysynyt minulta neuvoja treenin ja ruokavalion suhteen sekä kisadieetillä että sen jälkeen. Opetin lisäksi ukkoa poseeraamaan ennen Lahtea, ja vielä kerran ennen MM-kisoja.
Willee: tuossa voimapainotteisessa 2-jakoisessa kehotreenissä vinopenkki on ensimmäinen punnerrusliike, pystypunnerrus toinen, dippi kolmas. En nyt ymmärrä miten nuo ovat muka "kaukana" toisistaan?
Muistan hämärästi kun istuin miehen vieressä Turussa ja kuuntelin hänen ja Faidran keskustelua ja sanoi, että Laynellä on melkein samanlainen treenifilosofia mitä hänelläkin. Tässä hyvä esimerkki, molemmat puuskuttavat ja juoksentelevat ympäri salia kuin mitkäkin pirut ja vetävät mielettömillä raudoilla punneruksia.Kerrotkos Hulkki hieman Layne Norttonin "treenifilosofiasta". Onko esim. saman tyyppistä treeniä mitä itse vedät tai yms..
Hyvinkin samanlaista, itse asiassa ensimmäistä kertaa kun muutama vuosi sitten törmäsin ukon teksteihin, katsoin että tuohan on perkele kopioinut treenityylinsä meikäläiseltä! :lol2:Kerrotkos Hulkki hieman Layne Norttonin "treenifilosofiasta". Onko esim. saman tyyppistä treeniä mitä itse vedät tai yms..
Ok, en ollut aivan varma.Minä tiesin tuon. Jatka vain omaa tietäsi.

http://www.graphicmuscle.com/index.cfm?go2=contests_competitor&CompetitorID=11247Mistäs löytyisi kisakuvia tuosta Matista?
LOL, tai sitten en... :lol2:Hulkki pyyhkii Matilla lattiaa.
Hou hou hou. :joulu8:Jaaha, näytti blogin perusteella Miken salainen haave toteutuneen. :D
Katos Miken unelma toteui ja sai parhaan joululahjan, itsekin sain jo omani pikkasen etuajassa ja kiitos kuuluu yhdelle leveälle ja vihreälle miehelle.;)Voin nyt lopettaa saliharjoittelun.
Mitä sä luulit Weak? Noh tietty se vääntää rannekääntöjä, ei sillä muuten niin kekkosen isoa forkkua olisi. Aina valuu kuola kun nään Miken forkut, niin jumalattoman isot ne on.Weak sanoi:Pitihän se arvata, että Mike on pumppailemassa jotain yhdenkädentaljakääntöjä