CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Jahas näin lauantain kunniaksi luin että olkapäät dominoivat kuvien perusteella yökerhoja:wall:

Nojoo... jatkakaa

No kyllähä isot olkapäät dominoi myös yökerhossa,ku kaikki kääntyy kattoo ja sanoo PALJO NOSTAT PENKIST??????:wanha:

Nyt mimmit miettiikin että millä Hulkin saa yökerhosta :lol2:

Tai sit se oon vaan minä...

:D

Ei kai hulkki enää ole sinkku? Neitsyt? :D Luulisi että nyt vähintään jo irtoo jotain kivaa :lol2: Propsit hukelle :kippis1:

Ja Halo, oot kympin nainen..olen mustis jos hulkin otat :(

Ei kai hulkki enää ole sinkku? Neitsyt? :D Luulisi että nyt vähintään jo irtoo jotain kivaa :lol2: Propsit hukelle :kippis1:

Tota mäki oon halunnu tietää.. kun Hulkki viettää niin raitista ja kurinalaisa elämää, että mahtaakohan siihen naisetkaan mahtua. Mutta sehän on Hulkin oma henk. koht asia, jota veikkaan ettei tule kauheasti kommentoimaan. :whip:

Nope, vedin sen "kuuluisan yhden" 2002 keväällä lakkiaisten jälkeen.
Ja kuvakin löytyy!

bileet6.jpg

Täytyy antaa kyllä täydet pinnat Hulkille 110% panostamisesta lajiin :worship:
Äläkä nyt perkele ota tätä nuolentana ;)

Viitsisitkö Mr. Hulk laittaa sen nettiosoitteen mistä tilaat sitä vihreäteeuutetta, vaikka privana jos Mike suuttuu linkistä tässä ketjussa? Olisin todella kiitollinen!

Hehe, olen repeillyt jo silloin aikoinaan kohtalaisen rankasti tuolle karaokekuvassa taustalla "joraavalle" Podelle :D

Hyvin on mies kehittynyt, pakko se on myöntää. Olen seurannut palstaa jo ennen varsinaisen pakkotoiston syntyä, eli roina.da.ru-ajoilta asti. Hulkin kuvia tullut nähtyä ajoittain vippiläisen kaverin olan yli ja kehitystä on tullut. Hienot kuvat Mike!

Olkapäät ja selkä ovat todella hyvää tavaraa. Vatsa näyttää jo nyt hyvältä ja tiiviiltä. En usko, että sitä alavatsaa tarvitsee sen enempiä murehtia. Sulla on palikat kohdallaan ja näyttävä patteristo onkin. Ei ne reidetkään niin tikut ole, mitä mies itse vähättelee. Kädet eivät selvästi se paras lihasryhmä ole, mutta kovalla työllä niihinkin sitä tavaraa ja mallia tulee vielä. Ei Dorianillakaan kovia käsiä ollut, joten ei se edes huipputasolla este menestykselle ole. Kokonaisuus kuitenkin siellä lavalla ratkaisee ja Hulkilla se alkaa olemaan kunnossa. Puutteita on kaikilla.

Oikea asenne kisavalmisteluihin Hulkilla tuntuu myös olevan. Se ei tosiaan ole mikään Flexin artikkeleissa ilmoiteut 12-16 vko, vaan kovassa kunnossa olevaltakin siihen menee helposti vähintään se vuosi. Ammattilaiset asia erikseen. Jos kisaa useita kertoja vuodessa, on aina kovassa pohjakunnossa. Naturaalina varmaan nuo n. 20 viikon dieetit ovat juuri se tapa, joilla lihat saadaan pysymään. Alkoholia mä itse joisin useammin kuin kerran neljässä vuodessa. ;) Ehkä Hulkki venyy parille lasilliselle kisojen jälkeen?-)

Lisäisin vielä sen, että oikea päätös mennä rohkeasti vaan sinne lavalle. Se on ainoa keino tsekata missä mennään ja vaikka olisi kisassa viimeinen, on se silti kova saavutus, jos on kunnolla hommaan panostanut. Mikään ei kaduta enempää vuosien jälkeen, kuin päätös jättää kisat väliin oman perfektionistisen asenteensa takia.

Kokeile Hulkki niitä värejä ainakin kerran etukäteen. Ettei sitten ole ihan yllätys, mikä se lopputulos ihollasi on. Harkitse vielä sitä solariumiakin. IMO pieni pohjarusketus ei tee pahaa värien alla, vaikkei se vaalealla kaverilla isoa eroa tee.

Tsemiä dieetille sälli!

P.S. Mike (tai joku muukin) vois ottaa Hulkista myös vähän posevideota. Hulkki on varmaan sen verran monen junnun ja vähän vanhemmankin natuidoli. Olisihan videoista hyötyä posejen treenaamiseenkin.

Hienoja kuvia, eikä kuntokaan hassumpi! Nyt ainakin nähdään, että Kontulan salilta voi saada edes hyvät pohjat jos ei muuta! ;)

Tuo mousti kädet lanteilla tuo jostain syystä mieleeni miniatyyri-Strydomin, ja tämä nyt ihan ilman vittuilun häivääkään, Hulkki! Vatsalihasten mallikin on sama. Raapaiset vaan ne ylimääräiset pois, niin avot!

Onnea ja menestystä syksylle! :thumbs:

Back
Ylös Bottom