CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Kiitos motivaatiosta!
Viikonlopun aerobiset kulkee Upeesti, ku muistelee kuntoos ja sitä et oot saavuttanu ton naturaalina.

Epäkkäät:rock:

Anna Palaa:D

Juu juu ja sä viel kehtasit väittää, et oon paremmassa kunnossa ku sä :eek: Tais olla jotain sairasta pilaa

ei ois huono idea jos kävisit mikellä kuvaututtamassa ittes ;) ..mitä noista treenipainoistas oon lukenu niin pakko siellä on ukossa kokoakin olla :eek:

Huomasin muuten semmosen jutun että kuvasarjastahan puuttuu ojentajaposeeraus. Jos sitä ei oo kuvattuna niin ei ku takas studiolle. IMO Hulkin parhaita puolia se. Aika jäätävä on kyllä se pose kun kattoo esim kotisivuilta! :rock:

Tää oli hyvä :hyper: Jos törmätään kylillä ni tarjoon kaljat.

mua kiinnostas kans nähä sellasen ukon kondis, joka pystypunnertaa 55kg käsipainoilla. mun mielestä meidän salin baldrick on aikalailla samassa lihassa mitä hulkki.
Eiköhän nuo ole molemmat kovemmassa kuosissa kuin minä; olenhan ties kuinka kauan sanonut että Pakkotoisto on pullollaan meikäläistä paljon kovempia natutreenaajia, mutta jostain syystä meikäläisen nimi nostetaan aina esille.

Eiköhän nuo ole molemmat kovemmassa kuosissa kuin minä; olenhan ties kuinka kauan sanonut että Pakkotoisto on pullollaan meikäläistä paljon kovempia natutreenaajia, mutta jostain syystä meikäläisen nimi nostetaan aina esille.

Älä nyt taas aloita! Odotinkin että koska keskustelu kääntyy tähän...

Ja eiköhän nää kuvaukset oo silti ihan speciaalijuttuja eli tuskin se Mikekään jaksaisi joka päivä kuvailla jannuja ilmatteeks vain sen takia että: "Hulkki sano että mä oon kovaemmassa kunnossa ku se".

Älä nyt taas aloita! Odotinkin että koska keskustelu kääntyy tähän...

Ja eiköhän nää kuvaukset oo silti ihan speciaalijuttuja eli tuskin se Mikekään jaksaisi joka päivä kuvailla jannuja ilmatteeks vain sen takia että: "Hulkki sano että mä oon kovaemmassa kunnossa ku se".

Hei sherlock, mähän just sanoin et mikeä tuskin kiinnostaa kuvata! Enkä edes alottanu koko kuvaus keskustelua... mietis nyt vähä

Mike ei kyllä ole mikään huono kuvaaja, niin ja onhan tuossa kuvattavaakin. Tsemppiä Hulkille skabaan ja anna Mike salaman palaa.

Kyllä Mikellä on aina kamerat valmiudessa.. Jos vaikka Battleaxe kävis vähän kaupalla ottamassa paitaa pois. :D :whip:

Teknisesti ei mitään hyviä kuvia, piti paikkailla snadisti hulkin värejä.
Änkkäri kävi kaupalla ja katsoi kuvia haltioissaan.

Helvetti, olin tuolloin iguanassa syömässä kun kaveri tuli sinne ja sanoi nähneensä NGV:n poistumasta pakkiskaupasta. Jos NGV olisi ollut siellä vielä, niin olisin ehdottomasti ottanut kameran messiin ja seurannut NGV:tä ainakin 2 metrin matkan.

Noitten kuvien perusteella olkapäät dominoi yläkehoa

Jahas näin lauantain kunniaksi luin että olkapäät dominoivat kuvien perusteella yökerhoja:wall:

Nojoo... jatkakaa

Back
Ylös Bottom