Mitä värejä? Kalmanvalkoinen ei välttämättä kelpaa väristä... :DTeknisesti ei mitään hyviä kuvia, piti paikkailla snadisti hulkin värejä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä värejä? Kalmanvalkoinen ei välttämättä kelpaa väristä... :DTeknisesti ei mitään hyviä kuvia, piti paikkailla snadisti hulkin värejä.

Juu juu ja sä viel kehtasit väittää, et oon paremmassa kunnossa ku säTais olla jotain sairasta pilaa

ei ois huono idea jos kävisit mikellä kuvaututtamassa ittes ;) ..mitä noista treenipainoistas oon lukenu niin pakko siellä on ukossa kokoakin olla![]()
ei ois huono idea jos kävisit mikellä kuvaututtamassa ittes ;) ..mitä noista treenipainoistas oon lukenu niin pakko siellä on ukossa kokoakin olla![]()

Veikkaan ettei mikee hirveesti kiinnosta mua kuvailla :D

Juu juu ja sä viel kehtasit väittää, et oon paremmassa kunnossa ku säTais olla jotain sairasta pilaa
Eiköhän nuo ole molemmat kovemmassa kuosissa kuin minä; olenhan ties kuinka kauan sanonut että Pakkotoisto on pullollaan meikäläistä paljon kovempia natutreenaajia, mutta jostain syystä meikäläisen nimi nostetaan aina esille.mua kiinnostas kans nähä sellasen ukon kondis, joka pystypunnertaa 55kg käsipainoilla. mun mielestä meidän salin baldrick on aikalailla samassa lihassa mitä hulkki.
Eiköhän nuo ole molemmat kovemmassa kuosissa kuin minä; olenhan ties kuinka kauan sanonut että Pakkotoisto on pullollaan meikäläistä paljon kovempia natutreenaajia, mutta jostain syystä meikäläisen nimi nostetaan aina esille.
Älä nyt taas aloita! Odotinkin että koska keskustelu kääntyy tähän...
Ja eiköhän nää kuvaukset oo silti ihan speciaalijuttuja eli tuskin se Mikekään jaksaisi joka päivä kuvailla jannuja ilmatteeks vain sen takia että: "Hulkki sano että mä oon kovaemmassa kunnossa ku se".
Ja eiköhän nää kuvaukset oo silti ihan speciaalijuttuja eli tuskin se Mikekään jaksaisi joka päivä kuvailla jannuja ilmatteeks vain sen takia että: "Hulkki sano että mä oon kovaemmassa kunnossa ku se".
Teknisesti ei mitään hyviä kuvia, piti paikkailla snadisti hulkin värejä.
Änkkäri kävi kaupalla ja katsoi kuvia haltioissaan.
Noitten kuvien perusteella olkapäät dominoi yläkehoa