Nuori kaveri. Miten mä muistelin että vuonna 95 olisi ollut jo lavalla.Utti täyttää tänä vuonna 40v, niin ne vuodet juoksee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuori kaveri. Miten mä muistelin että vuonna 95 olisi ollut jo lavalla.Utti täyttää tänä vuonna 40v, niin ne vuodet juoksee!
Suomalaisten on myös vaikea hyväksyä, jos joku kertoo konsensuksesta eroavan mielipiteen. Vatasen ja Niemen videot on mun mielestä nykyisyydessään paskaa. Mitä sitten? Kenen elämänlaatua se laskee, jos kerron mielipiteeni niistä?Suomalaisen on vaikea kehua jotain haukkumatta samalla muita ja taas sitten äärimmäisen helppo vain haukkua. Täällä pyörii aika monta sisällöntuottajaa, niin kiitos vain noista kommenteista kaikkien puolesta.
On eri asia erikseen haukkua, kuin se, että joka kerta toista kehuakseen samalla haukkuu toisen.Vatasen ja Niemen videot on mun mielestä nykyisyydessään paskaa. Mitä sitten?
Olisiko tässä ihan vaan yleisinhimillisestä tavasta vertailla asioita? Ostat uuden auton ja toteat, että onpas tää uusi Audi huomattavasti parempi auto kuin se vanha Opel. Star Warseista puhuttaessa moni sanoo prequeleiden olevan aivan paskoja alkuperäisiin verrattuna. Mitä tahansa inhimillistä toimintaa arvioidaan, niin varsin yleistä on, että se suhteutetaan johonkin.On eri asia erikseen haukkua, kuin se, että joka kerta toista kehuakseen samalla haukkuu toisen.
"Onpas sulla hieno auto, toisin kuin toi naapurin kusinen kippo". Eikö kehu mene perille vain "Onpas sulla hieno auto". Miksi siihen on liitettävä toisen haukkuminen? Utin videot on hyviä semmoisenaan, ei ne hyväksi muutu sillä että muut tekee paskaa. Multa menee jotain tosi pahasti ohi, ketju on Utista, ei Vatasesta eikä Matiaksesta.
Ymmärrän toki, että ihmiset on erialaisia, mä taas toimin ite sillai, että esim meen kisoissa kehumaan jotain kisaajaa sen esiintymisen takia, mutta en mä siinä samalla hauku muita. Ehkä mä olen väärässä tässä ja pitäis alkaa samalla tapaa haukkumaan kaikki muut kun kehuu jotain.
Suomalaiset elää tosta negaatiosta, edes kehuja ei voi antaa haukkumatta muita ja jos tästäkään erehtyy sanomaan mitään, sutkin haukutaan ihan normin mukaan. Se on selkeesti oikein oikeudeksi ajateltu malli, että jos erehtyy kehumaan, pitää se positiivinen kuitata haukkumalla joku toinen samalla.
Vähän pelottaaa miten erilailla mä nään maailman ja onko se tosiaankin tota, että tätä mun viestiä paheksutaan sitten, että oon väärässä ja tosiaankin pitää haukkua muita kehun yhdeydessä koska oma mielipide ei tietenkään ketään voi missään nimessä satuttaa. No jos se sun mielipide ei kenenkään elämänlaatua muuta, niin miksi sitten edes kehua?
Mä ite en Matiaksen somea edes seuraa kun en halua nähdä sitä jatkuvaa flexaamista, mutta en tajuu miten vitussa sen tekeminen liittyy Utin tekemiseen. Olisko Utin video huonompi jos Matias ei tekis videoita?
Näinhän se pitkälle menee. Ainoo vaa että kun tositreenivuosia on 20+ ja useat kisadietit alla + vammoja, niin alkaa vaikeutua homma..Jotenkin vaan minusta tuntuu että Uttikin tekee tään liian monimutkaiseksi ja tieteelliseksi niin että ei kyllä jaksa kaikkea suodattaa.
Asia kun on yksinkertaisesti vain niin että annetaan lihaksistolle työtä johon sopeutuakseen se joutuu kasvattamaan itseään sekä huolehditaan siitä että se saa tarpeeksi rakennusaineita tähän tehtävään.
Ajattelitko että pitkälle edennyt natikka kehittyy GOMAD ja Pena kyykky mave 3x10? Toki Uttia varmasti kiinnostaa itse teoria käytännön takana, mutta kyllä ainakin itse ymmärrän että on yrittänyt kääntää kaikki mahdolliset kivet josko vielä josta kehitystä saisi, toki hän itsekin tiedostaa että +10v treenanneella natikalla kehitys lähes olemattoman hidasta joka tapauksessa.Jotenkin vaan minusta tuntuu että Uttikin tekee tään liian monimutkaiseksi ja tieteelliseksi niin että ei kyllä jaksa kaikkea suodattaa.
Asia kun on yksinkertaisesti vain niin että annetaan lihaksistolle työtä johon sopeutuakseen se joutuu kasvattamaan itseään sekä huolehditaan siitä että se saa tarpeeksi rakennusaineita tähän tehtävään.
Kuuntelitko Utin uusinta videota? Juurikin videossa kertoo, että suhtautuminen bodaukseen on ollut jo jonkun aikaan paljon "helpompaa" ilman monimutkaisuuksia. Kun pitkittäistutkimuksia on tehty viimeisen 20v aikana, niin tieteellinen, sekä Utin oma näkökulma on muovautunut siihen suuntaan, että perusasiat ovat kaiken a ja o. Esim. yksittäisten lisäravinne ajoittamiset yms. ja kikkailut treeneissä ovat osoitettu kokolailla turhiksi. Utti kun aloitti bodaamisen niin silloin ei vielä juurikaan ollut tieteellistä tutkimusta tehty hypertrofia harjoittelusta, saati sitten pitkittäistutkimusta. Jos oikein muistan, niin Utilla on diplomi-inssi+maisterin paperit taskussa, niin ymmärrän hyvin, että haluaa hyödyntää ja lukea tutkittua tietoa bodauksessa.Jotenkin vaan minusta tuntuu että Uttikin tekee tään liian monimutkaiseksi ja tieteelliseksi niin että ei kyllä jaksa kaikkea suodattaa.
Suomalaisen on vaikea kehua jotain haukkumatta samalla muita ja taas sitten äärimmäisen helppo vain haukkua. Täällä pyörii aika monta sisällöntuottajaa, niin kiitos vain noista kommenteista kaikkien puolesta.
Joo kyllä kuuntelin ja katselin tuota viimeistä ( olipa jengillä outoja kysymyksiä)Kuuntelitko Utin uusinta videota? Juurikin videossa kertoo, että suhtautuminen bodaukseen on ollut jo jonkun aikaan paljon "helpompaa" ilman monimutkaisuuksia. Kun pitkittäistutkimuksia on tehty viimeisen 20v aikana, niin tieteellinen, sekä Utin oma näkökulma on muovautunut siihen suuntaan, että perusasiat ovat kaiken a ja o. Esim. yksittäisten lisäravinne ajoittamiset yms. ja kikkailut treeneissä ovat osoitettu kokolailla turhiksi. Utti kun aloitti bodaamisen niin silloin ei vielä juurikaan ollut tieteellistä tutkimusta tehty hypertrofia harjoittelusta, saati sitten pitkittäistutkimusta. Jos oikein muistan, niin Utilla on diplomi-inssi+maisterin paperit taskussa, niin ymmärrän hyvin, että haluaa hyödyntää ja lukea tutkittua tietoa bodauksessa.
Niinhän sitä sanotaan että mikä tahansa ohjelma toimii aikansa. Mutta epäilen että Teston ja Raudon 5 päivää viikossa pelkkiä vipareita ei toimi ees sitä viittä päivää. Tosin voi riippua volyymistä ja intensiteetistä :DPs.muuten nelijakoinenkin toimi kun oli intoa treenata aikoinaan.
Kaikki simppelit ohjelmat toimii, jos excelin tuijottamisen sijaan menee salille tekemään. Edes se ultimaalisin ohjelma ei toimi, jos himassa runkkaa frekvenssin ja proteiinisynteesin kanssa. Suurin ongelma liian monella on, että tehdään tahallaan liian vaikeeta hommasta että pääsis salilla mahdollisimman helpolla. Tyhmimmät yksilöt laskee lepopäivätkin kuukausien päähän.
Paska ohjelma tuottaa paremman tuloksen kunnolla tekemällä kuin kallis ohjelmointi juosten kustuna. Muistakaa se.
Ja kuin maanantaisin olis joku resetti että keho tietäis että uus kierto alkaa. Sit hinkataan tasaisella kierrolla jalkoja ja käsiä vaikka ne jalat palautuu helvetisti hitaammin. Tosin ei ne jalkatreenit paljoa rasita kun siellä vältellään kovia liikkeitä koska kaikilla tottakai on paskimmat välitykset kaikkeen. Viritellään kuminauhoja käsiin että estetään verenkierto että saatais edes pikku pumppi sillä excel treenillä. Oikeeta treeniä ei toki tehdä koska tutkimus x ja tubettaja y.Tämä
Kaikista hulluimpana se, että kroppa on pakko tehdä 3-4x läpi viikossa, koska proteiinisynteesi. Ja sitten intesiteetti on sen myötä tasoa kävelylenkki. Ei ihme ettei kehity ja tekosyy siihen päälle, että on natu.
Karua tekstiä, mutta näin se vain ikävästi on.
Tämä
Kaikista hulluimpana se, että kroppa on pakko tehdä 3-4x läpi viikossa, koska proteiinisynteesi. Ja sitten intesiteetti on sen myötä tasoa kävelylenkki. Ei ihme ettei kehity ja tekosyy siihen päälle, että on natu.
Karua tekstiä, mutta näin se vain ikävästi on.
1-jakonen just sopiva, ei tartte koskaan treenaa kovaa kun ei siinä voi treenaa kovaa. Sit vaan puhaltelee muniin 3 kertaa viikossa. Kukaan joka on edes joskus tehnyt jalat kovaa, tajuaa tämän. Teeppä siihen päälle vielä kaikki muut tehokkaasti. Eli jos haluaa helpolla päästä, niin 1-jakoinen, se ei ole itensiteettiä nähnytkään. Sopii monelle excel tyypille. Frekvenssiä hokee vaan, niin kyllä se lihas sillä kasvaa, ei siinä mitään damagea tartte aiheuttaa kun kovasti uskottelee itselleen että tutkimus x ja tubettaja y.