CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No onpa yllätys että cbb ukot näyttää vähän erilaiselta ja pienemmiltä noiden turboahdettujen friikkifysiikoiden vierellä :D Voi nyt vittu mikä aivopieru tältä Sarmxilta taas.

Kiitos tää oli mulle uutta:david:
Koittaisit reppana opetella lukemaan ja näytä mulle teksti missä oon muuta väittäny vai onko ymmärtämisessä vikaa ?

Taas ?? kerrotko muitakin ?

Koittaisit reppana opetella lukemaan ja näytä mulle teksti missä oon muuta väittäny vai onko ymmärtämisessä vikaa ?

Hahaha, voi sua höpönassua kun tuntuu menevän kovasti tunteisiin nämä kommentit :D Ensin kerroit että cbb ukon (Jarnon) fysiikka ei näytä miltään ja sit kerrot diggaavas friikki kokoisista skabaajista. Ja syvät pahoittelut tuosta "taas" sanasta tuolla aikaisemman kommenttini perässä, jos se kerran loukkasi sinua niin hirvittävän paljon :D Editoisin tuon sanan pois tuolta mut enää ei pysty.

Tuossa nyt ei ole taas mitään järkeä, koska kahden vuoden kilpailukielto napsahtaa heti, jos kisaa ADT-lisenssi päällä testaamattoman liiton kisoissa.

Pitäisi napsahtaa mutta ei kevään jäljiltä ainakaan vielä ole napsahtanut. Eikös kultsan kehon voittaja kilpaillut heti perään hubbabubassa

Taitaa taas vanhemmat olla juopottelemassa ku sami saa trollailla netissä mitä lystää, tän pojan kirjotuksia ennenki lueskellu ja verbaalinen taito on aikalailla samaa luokkaa kuin linnunpöntöllä, ei vaan yksinkertasesti kykene rakentavaan keskusteluun. Mutta kuten sanottu, meitä on niin moneen junaan ja jotkut samit jää vielä asemallekkin. Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä se tähän vastaa mikäli Minecraftiltaan kerkeää.

Taitaa taas vanhemmat olla juopottelemassa ku sami saa trollailla netissä mitä lystää, tän pojan kirjotuksia ennenki lueskellu ja verbaalinen taito on aikalailla samaa luokkaa kuin linnunpöntöllä, ei vaan yksinkertasesti kykene rakentavaan keskusteluun. Mutta kuten sanottu, meitä on niin moneen junaan ja jotkut samit jää vielä asemallekkin. Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä se tähän vastaa mikäli Minecraftiltaan kerkeää.

Huh kovaa tekstiä en jaksa noin lapselliselle pojalle alkaa ees vastaamaan sen kummemmin. Taitaa olla kovasti jäänyt hampaankoloon kun sut "naurettii" ulos tuolta douppi puolelta valistamasta muita:ROFLMAO:

Jatkakaa en viitisi enempää hulkin ketjua pilata.

Siis miten Konaa saa laitettua nämä videot tänne ennen kuin ne on edes ilmestynyt?:LOL:

Kun tarpeeksi pitkään ja syvällisesti keskittyy johonkin tiettyyn asiaan, niin siinä kehittyy niin hyväksi että ei sitä enää tavallinen kuolevainen voi ymmärtää.

Instassakaan ei enää tarvitse itse ketään bodareita seurata kun kaikki uudet julkaisut on täällä jo enen kun instasta niitä kerkeä näkemään.

Instassakaan ei enää tarvitse itse ketään bodareita seurata kun kaikki uudet julkaisut on täällä jo enen kun instasta niitä kerkeä näkemään.

Paitsi Uttia täytyy seurata, Utti julkaisee instaan niin usein että edes Konaa ei aina jaksa niitä tänne päivittää.

Utin tupla treeni? :D

On se kyllä jännä, miten videolla niin isolta näyttävä hanska on lavalla puolet pienemmän näköinen.

Jokaisen salipertin onkin hyvä miettiä itseään peilistä pumpissa katsellen, että jos oikeassa valaistuksessa näyttää valon ja varjon leikki kauniisti kaareilevan "valtavien" lihasten mukaisesti parin raksalla tehdyn failuren jälkeen, niin näyttäisikö hän sittenkään miltään kirkkaassa valossa lavalla yleisön katsoessa 25 metrin päästä.

No tuo sama pätee oikeastaan kaikkiin classicin kisaajiin. Kai se on juuri se, että kun natikkana tiristellään todella alhaisiin rasvoihin, niin sitä vaan riutuu samalla todella paljon. Ei näytä kovin paineiselta yleensä ukot siellä lavalla. Ja tietysti vaikuttaa ne valaistukset yms olosuhteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom