CBB Utti Hulkki Hietala

Hulkin treenipäivyristä:

"Treenipaikkana toimii nyt useammankin viikon ajan DY Gym Marbellassa. Salilla parveilee aika isoja ukkoja, ja Dorian on itsekin paikalla pitämässä jöötä."

Toivon mukaan siis ölogia reissusta!:puntti:

Näytti olleen Mentula, Leimuvirta ja muut kumppanit kanssa tuolla samalla salilla, josko tulisi jotain hassun hauskaa yhteissettiä kavereilta!

No mitäs hemmettiä. Toi mun linkki on päivyrin etusivulle ja siinä näkyy (ainakin mulle), että viimisin päivitys on torstai 2.6. o_O Ja kun sun laittamastä linkistä painaa "Blogin etusivulle" -painiketta niin sama homma.

Edit: Jaaha. Selaimeni sekoilee.

No mitäs hemmettiä. Toi mun linkki on päivyrin etusivulle ja siinä näkyy (ainakin mulle), että viimisin päivitys on torstai 2.6. o_O Ja kun sun laittamastä linkistä painaa "Blogin etusivulle" -painiketta niin sama homma.

Edit: Jaaha. Selaimeni sekoilee.

Mulla on ollu sama usein, ja useammalla koneella. Ilmeisesti Fastin sivuissa jotain häikkää.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Onks hulkilla liian isot olkapäät vai miks vaan about yks lohko per treenikerta kun kaikki lohkot vois treenata 3 kertaa viikkoon tossa systeemissä? Olkapäitä, kuten esim pohkeita käytetään salin ulkopuolisessa elämässä sen verran, että vois vastata tuollaiseen treeniin paremmin.

Oot Utti varmaan jonkun verran noita Hoistin laitteita käyttänyt niin ootko tykännyt? On meinaan vähän muihin verrattuna "liikkuvampia" :)

Onks hulkilla liian isot olkapäät vai miks vaan about yks lohko per treenikerta kun kaikki lohkot vois treenata 3 kertaa viikkoon tossa systeemissä?

Ei varmasti ole liian isot olkapäät, mutta oon kieltämättä itekki kiinnitäny huomiota siihen, että jos treenissä on yksi liike olkapäille niin varmaan aika fifty-fifty -jaolla se on sivu- tai takalohkoliike. Utti on kyllä monesti hyvin perustellu miks painottaa enemmän takalohkoja niissä treeneissä, jossa liikkeitä on useampi, mutta tosiaan jännä, että esim. tässä ohjelmassa sivulohkot on jääny noin puolessa yläkroppatreeneissä kuta kuinkin kokonaan ilman suoraa rasitusta kun taas takalohkot voi saada "tuplaosuman" oman liikkeen lisäksi selkäliikkeestä. Tule Utti valaisemaan meitä nettibodareita!

Ei varmasti ole liian isot olkapäät, mutta oon kieltämättä itekki kiinnitäny huomiota siihen, että jos treenissä on yksi liike olkapäille niin varmaan aika fifty-fifty -jaolla se on sivu- tai takalohkoliike. Utti on kyllä monesti hyvin perustellu miks painottaa enemmän takalohkoja niissä treeneissä, jossa liikkeitä on useampi, mutta tosiaan jännä, että esim. tässä ohjelmassa sivulohkot on jääny noin puolessa yläkroppatreeneissä kuta kuinkin kokonaan ilman suoraa rasitusta kun taas takalohkot voi saada "tuplaosuman" oman liikkeen lisäksi selkäliikkeestä. Tule Utti valaisemaan meitä nettibodareita!

Eikös utilla ollu olkapääliikkeinä pystypunnerruskone, viparit ja olkapääsoutu?
Kaks viimestä osuu suoraan sivulle hyvin ja kyllä ne sivulohkot pystärissäkin aktivoituu. Lohkot vaan kierrättyy viikon aikana tyyliin etu+sivu (pystäri) - sivu (viparit) - sivu+taka (soutu) ja sitten tulee rinta- ja selkäliikkeistä epäsuoraa rasitusta

Supermies mode päälle.

utti_08062016d.jpg

Toi on muuten aika korkeella jopa. Tuolta, kun käsi vähän lipee ja on turvallaan tuossa lattialla, niin voi pikkusen sattua leukaan.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom