Tuo oli vastaus Elgenille, ei kohdistettu Hulkille. Eli en tietenkään ajattele, että Hulkki hakisi korvaushoidon jollain diettauksen takia alentuneilla testotasoilla. Itse en mistään dieteistä puhumista edes aloittanut.
Testohoidoillahan hoidetaan oireita, ei sitä jos ei ole itse labratuloksiin tyytyväinen. Eli jos vaikka testot on 15 (10-38), mutta ei ole varsinaisia muita oireita muuta kun että salilla ehkä voisi vähän paremmin kehittyä, niin ei tuossa tilanteessa mitään testohoitoja saa.
Oman kokemuksen mukaan lääkärit (neljästä kokemus) suosittelee testohoitoja vasta kun tilanne on todellakin oikeasti huono (masennus, väsymys, ei seiso, ei saa nukuttua yms)
Varmaan hulkilla on hyvät syyt ja tietää varmasti näistäkin asioista enemmän kuin minä. En myöskään odota hänen avaavan henkilökohtaisia asioitaan täällä tuon enempää.
Korvaan vaan särähti tuo "vuosia sitten suositeltu korvaushoito" Ja että voisi nytkin tuosta noin vaan aloittaa korvaushoidon, vaikka kunto on niin kova, että vaikea uskoa, että siihen alhaisilla testoilla (lääkärin mielestä) voisi päästä.