"Varmaan tuolta löytyy joku ruoaton ruokavaliokin" :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Varmaan tuolta löytyy joku ruoaton ruokavaliokin" :D
Kyllähän se muutamilla lähenee sitä. Rahka, protskudrinkki, rahka, protskudrinkki, rahka, treeni, palautusjuoma, yöproteiini. Niin missä se ruoka oli? :lol2:
Kyllähän se muutamilla lähenee sitä. Rahka, protskudrinkki, rahka, protskudrinkki, rahka, treeni, palautusjuoma, yöproteiini. Niin missä se ruoka oli? :lol2:
Kerran kuulin yhdestä tyypistä joka kehitty vaikka otti ison osan päivän protskusta herasta. Ja kuulemma vatsa ja koko kroppa muutenki pelitti oikein hienosti eikä ollut ongelmia. On ne jotkut ihmeellisiä otuksia.
Kerran kuulin yhdestä tyypistä joka kehitty vaikka otti ison osan päivän protskusta herasta. Ja kuulemma vatsa ja koko kroppa muutenki pelitti oikein hienosti eikä ollut ongelmia. On ne jotkut ihmeellisiä otuksia.

Ruokavalioista sen verran, kuten Utti sanoi, jokainen voi kokeilla itse jonkin ruoka-aineen pois jättämistä ja havainnoida sen vaikutukset itseensä.

Eikä?
Siis voi itse kokeilla mikä itselle parhaiten toimii?
Wau...
Aina sitä oppii jotain uutta.
![]()
Mitä on perseviparit? Tietoa kenelläkään?
http://youtu.be/d8U0VNDmEIk?t=27m47s Tarkottaakohan noita? En oo kyl yhtää varma

Eikä?
Siis voi itse kokeilla mikä itselle parhaiten toimii?
Wau...
Aina sitä oppii jotain uutta.
![]()